Archiwalne

Sony Ericsson modyfikuje założenia dotyczące marki w kolejnym etapie transformacji Firmy

03.09.2009

Sony Ericsson ogłosił dziś kolejny etap trwających właśnie transformacji biznesowych - firma zaprezentowała modyfikację zewnętrznej tożsamości wizualnej oraz wartości swojej marki co jest wyrazem nowej wizji marki jako Communication Entertainment. Sony Ericsson potwierdził także przyjęcie nowo ogłoszonego hasła towarzyszącego marce Sony: ‘make.believe’, które będzie widoczne we wszystkich formach komunikacji z klientem, tak aby podkreślić swoje zaangażowanie w rozrywkę i współpracę z Grupą Sony.

„Połączenie komunikacji i rozrywki stanowiło sedno oferty Sony Ericsson od początku istnienia spółki joint venture. Hasło ‘make.believe’ przybliża Sony Ericsson do firm skupionych w grupie Sony i wyraża współistnienie komunikacji i rozrywki. Poprzez modyfikację naszej marki i przyjęcie hasła ‘make.believe’, chcemy jeszcze wyraźniej podkreślić naszą ofertę dotyczącą rozrywki dla klientów”, powiedziała Cathy Davies, Head of Brand Strategy w Sony Ericsson.

„Trwająca, właśnie transformacja biznesowa tworzy podstawy dla całkiem nowej firmy Sony Ericsson. Zmodyfikowane założenia dotyczące marki są kluczowym elementem tej strategii. W połączeniu z nową kulturą otwartości, transformacja ta wprowadza zmiany do naszego dotychczasowego sposobu planowania i tworzenia ofert, a także do sposobu w jaki zachęcamy klientów, aby byli bliżej nas poprzez platformy cyfrowe i media społecznościowe”, powiedział Lennard Hoornik, Head of Marketing w Sony Ericsson.

Wizualnie, Sony Ericsson zwiększy atrakcyjność swojego, rozpoznawalnego na całym świecie, „płynnego” logo, dodając siedem nowych wariantów kolorystycznych oraz „płynną energię”, wydobywającą się z logo, tak, aby całość nabrała bardziej zabawnego charakteru i wyróżniała się na cyfrowej arenie. Firma dąży również do przyjęcia bardziej otwartej i poszukującej postawy, zapraszając klientów do jeszcze większego uczestnictwa w jej działaniach, poprzez silniejsze skupienie się na interaktywnych kanałach cyfrowych i mediach społecznościowych.

Poprzez serię strategicznych kampanii marketingowych, które zostaną przeprowadzone tej jesieni, Sony Ericsson przedstawi swoją zmodyfikowaną tożsamość wizualną oraz zainauguruje hasło ‘make.believe’. Jedna z kampanii będzie miała charakter „wirusowy” i będzie nosiła tytuł ‘spark.something’ („zapoczątkuj wydarzenie”). Będzie ona dotyczyła nowych telefonów Satio, Aino i Yari. Sony Ericsson przeprowadzi także globalną kampanię aktywizującą związaną z Mistrzostwami Świata 2010 FIFA i swoją pozycją „Oficjalnego Telefonu Komórkowego” na tych mistrzostwach. Zjednoczy ona pasję miłośników piłki nożnej na całym świecie.

źródło: Sony Ericsson

News Co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca przed założeniem firmy?

Założenie własnej firmy to przedsięwzięcie, które może przynieść wiele satysfakcji oraz zapewnić sukces zawodowy. Aby nowy biznes miał solidne podstawy, warto odpowiednio przygotować się do jego uruchomienia. Poza kwestiami formalnymi, istotne jest również zadbanie o obecność firmy w internecie oraz wybór profesjonalnych narzędzi ułatwiających codzienną pracę online. W tym artykule wyjaśnimy, jakie kroki należy podjąć, aby założyć własną działalność oraz dlaczego warto już na starcie zainwestować w takie profesjonalne rozwiązania, jak e-mail dla firmy w usłudze NQ.pl. czytaj więcej

News Czym jest IPTV i jak działa telewizja internetowa?

Telewizja nie wygląda już tak, jak kiedyś. Coraz rzadziej korzystamy z anten czy kablówki, a coraz częściej sięgamy po internetowe rozwiązania. Jednym z nich jest IPTV – wygodna, nowoczesna forma dostępu do treści TV, która działa przez internet i dopasowuje się do Twojego stylu życia. czytaj więcej

News Rola archiwizacji w zarządzaniu dokumentami firmowymi

Zarządzanie dokumentami firmowymi to wieloetapowy proces. Z jednej strony trzeba zapewnić im bezpieczeństwo na etapie procedowania, z drugiej strony należy zadbać o prawidłową archiwizację. Jej rola jest nieoceniona, choć nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Co powinieneś wiedzieć o prawidłowej archiwizacji dokumentów i dlaczego jest ona tak ważna? czytaj więcej

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej