Suntech S.A., producent oprogramowania dla operatorów telekomunikacyjnych zakończył proces rozbudowy systemów wspierających obsługę i rozliczanie abonentów Sferii.
Projekt zrealizowany przez specjalistów z firmy Suntech miał na celu rozbudowę funkcjonalności systemów związanych z obsługą klienta, rozliczaniem usług i obiegiem zleceń. Rozbudowa funkcjonalności systemów pozwoliła na integrację poszczególnych aplikacji z platformą Inteligent Network dostarczoną przez Alcatel – Lucent. W efekcie Sferia może oferować swoim klientom nowe, innowacyjne usługi. Przykładem jest tzw. NOMADIC, czyli telefon stacjonarny nowej generacji, charakteryzujący się mobilnością, funkcjami multimedialnymi, szybką i bezprzewodową transmisją danych.
„W związku z rozszerzeniem naszej oferty potrzebowaliśmy rozbudować systemy informatyczne. Oprogramowanie wspomagające główne procesy biznesowe zostało wdrożone w 2003 roku przez firmę Suntech. Spełniło ono nasze oczekiwania, m.in. dlatego, że od tego czasu zmieniało się wraz ze zmianami zachodzącymi w Sferii i uznaliśmy, że jeśli musimy rozszerzyć funkcjonalność poszczególnych aplikacji warto ponownie skorzystać z usług firmy Suntech” - powiedziała Elżbieta Pamięta, kierownik działu IT w Sferii.
Ostatnio Suntech zrealizował także rozbudowę systemu o funkcjonalność umożliwiającą sprzedaż i obsługę posprzedażną telefonów wyposażonych w karty RUIM (odpowiednik kart SIM w komórkach).
„Sferia jest pierwszą w Polsce oraz jedną z pierwszych w Europie siecią wykorzystującą radiowy dostęp w technologii CDMA – stawiało to dla nas specyficzne wymagania. Dodatkowo nasze rozwiązanie wyróżnia się tym, że zostało wdrożonych wiele systemów, ale co istotne maksymalnie zintegrowanych. Operatorowi zapewnia to integrację i automatyzację procesów w wielu działach firmy”. – powiedział Wojciech Franczak, wiceprezes Suntech.
źródło: Suntech
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej