Archiwalne

Telefonia bezprzewodowa Polycom dla małych i średnich przedsiębiorstw

12.05.2009

Telefonia bezprzewodowa dla małych i średnich przedsiębiorstw teraz łatwiejsza i tańsza niż kiedykolwiek wcześniej - Polycom wprowadza „bezprzewodowe biuro” dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Firma Polycom Inc., działająca w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej, wprowadziła rozwiązanie zwane „bezprzewodowym biurem” (Wireless-Office-In-A-Box), umożliwiające małym i średnim przedsiębiorstwom wdrażanie bezprzewodowych usług głosowych w bardziej oszczędny sposób niż kiedykolwiek wcześniej. Rozwiązanie składa się z trzech udoskonalonych bezprzewodowych aparatów cyfrowych typu DECT o nazwie KIRK® 2010 oraz serwera bezprzewodowego o nazwie KIRK® Wireless Server (KWS) 300. Oferując w przystępnej cenie proste w implementacji rozwiązanie bezprzewodowe, Polycom pomaga klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw wykorzystywać zalety bezprzewodowych usług głosowych bez żadnych dodatkowych kosztów i bez konieczności spełnienia skomplikowanych wymagań w zakresie zarządzania i administracji.

„Z uwagi na fakt, że tanie aparaty telefoniczne wchodzą na rynek, obserwujemy zwiększone zapotrzebowanie na rozwiązania typu DECT wśród małych i średnich przedsiębiorstw,” powiedział Peter Hale, starszy analityk. “Wprowadzając rozwiązanie jakim jest bezprzewodowe biuro KIRK, firma Polycom oferuje system wysokiej jakości, który jest prosty w implementacji, ma konkurencyjną cenę i został opracowany specjalnie z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach.”

Nowo wprowadzony telefon KIRK 2010 to lśniący, lekki, prosty w użyciu aparat oferujący czas rozmów 12 godzin oraz czas czuwania 150 godzin. Najnowszy członek rodziny telefonów KIRK, model 2010 umożliwia pracownikom małych i średnich przedsiębiorstw poruszanie się w obrębie biura i pozostawanie w stałym kontakcie z klientami i współpracownikami. Posiada wbudowany mikrofon i głośnik, funkcję identyfikacji dzwoniącego, licznik czasu połączeń, książkę adresową na 40 wpisów, jak również zestaw słuchawkowy i możliwość obsługi menu w 13 językach.

Rozwiązanie obejmuje również KWS 300, system telefonii bezprzewodowej oparty na protokole SIP, idealny dla mniejszych przedsiębiorstw. KWS 300 jest systemem typu single-cell, który może obsługiwać do 12 aparatów telefonicznych i do czterech jednoczesnych połączeń. W celu rozszerzenia obszaru pokrycia, do systemu można dodać maksymalnie sześć przekaźników KIRK.

“Pragniemy spełniać potrzeby każdej grupy klientów w zakresie telefonii bezprzewodowej, dlatego rozumiemy, że jeden rozmiar nie pasuje wszystkim,” powiedział Sten Dyrmose, dyrektor działu rozwiązań DECT w firmie Polycom. “W obszarze małych i średnich przedsiębiorstw, zidentyfikowaliśmy zapotrzebowanie na efektywny system, który jest prosty w implementacji, ma konkurencyjną cenę i został opracowany z myślą o potrzebach niewielkich firm. „Bezprzewodowe biuro” może być dopasowane do każdego klienta, w taki sposób, aby nie musiał on płacić za większą ilość funkcji niż potrzebuje.”

Współpraca z innymi urządzeniami
Serwery bezprzewodowe KIRK mają możliwość pełnej współpracy ze wszystkimi telefonami bezprzewodowymi z grupy KIRK. Ponadto, serwery bezprzewodowe KIRK współpracują z innymi systemami IP PBX w tym: BroadSoft, Cisco, Digium, Innovaphone, Nortel, jak również Objectworld. 

Ceny i dostępność
Systemy „biura bezprzewodowego” KIRK są dostępne na świecie w sieci autoryzowanych partnerów Polycom. Podstawowy zestaw „biura bezprzewodowego” obejmuje trzy aparaty telefoniczne KIRK 2010 oraz serwer KWS 300. Sugerowana cena detaliczna systemu: 575EUR.

źródło: Polycom

Polycom Badanie Polycom: dwie trzecie millenialsów czuje, że jest negatywnie oceniane kiedy pracuje poza biurem

• 66 proc. millenialsów pracujących poza biurem obawia się, że w opinii współpracowników nie pracują wystarczająco ciężko. Te obawy podziela jedynie 50 proc. dzisiejszych 50-latków
• 72 proc. millenialsów lubi pracować w różnych miejscach – taki styl pracy pomaga im zachować równowagę pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym
• 67 proc. z nich uważa, że praca poza biurem wpływa na wzrost produktywności i kreatywności
• 83 proc. wykorzystuje technologie wideokonferencyjne w kontaktach ze współpracownikami czytaj więcej

Wiadomości firmowe 25 lat nowoczesnego telefonu konferencyjnego: premiera nowych rozwiązań Polycom

• W 25. rocznicę premiery swojego kultowego trójramiennego telefonu, Polycom przedstawia model Polycom Trio™ 8500, który definiuje nowe standardy wydajności dla telefonów wykorzystywanych w średniej wielkości salach konferencyjnych
• Firma dodaje nowe funkcje wideo do popularnego modelu Polycom Trio™ 8800, poprawiające komfort obsługi w dużych salach konferencyjnych
• Polycom wprowadza także Polycom® VoxBox™, kompaktowy i przenośny zestaw głośnomówiący do pracy zespołowej i osobistej czytaj więcej

Polycom Polycom wprowadza nowe oprogramowanie UC dla biznesowych telefonów multimedialnych VVX

• Nowe funkcje w wersji 5.6.0 dostępne dla użytkowników Open SIP i Skype for Business
• Obsługa normalizacji schematu połączeń (Dial Plan Normalization) i schematu połączeń z wieloma numerami awaryjnymi (Multiple Emergency Dial Plan)
• Ulepszony interfejs użytkownika Skype for Business i funkcje konferencyjne czytaj więcej

Polycom Polycom i Microsoft - dwie nowości w zakresie współpracy firm

Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, poinformował o dwóch nowościach w zakresie swojej współpracy z firmą Microsoft. czytaj więcej

Polycom Polycom zdobywa prestiżowy certyfikat ISO 27001

Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, uzyskał certyfikat ISO/IEC 27001:2013 dla swojego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information Security Management System, ISMS). czytaj więcej

Polycom Badanie Polycom: dwie trzecie millenialsów czuje, że jest negatywnie oceniane kiedy pracuje poza biurem

• 66 proc. millenialsów pracujących poza biurem obawia się, że w opinii współpracowników nie pracują wystarczająco ciężko. Te obawy podziela jedynie 50 proc. dzisiejszych 50-latków
• 72 proc. millenialsów lubi pracować w różnych miejscach – taki styl pracy pomaga im zachować równowagę pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym
• 67 proc. z nich uważa, że praca poza biurem wpływa na wzrost produktywności i kreatywności
• 83 proc. wykorzystuje technologie wideokonferencyjne w kontaktach ze współpracownikami czytaj więcej

Wiadomości firmowe 25 lat nowoczesnego telefonu konferencyjnego: premiera nowych rozwiązań Polycom

• W 25. rocznicę premiery swojego kultowego trójramiennego telefonu, Polycom przedstawia model Polycom Trio™ 8500, który definiuje nowe standardy wydajności dla telefonów wykorzystywanych w średniej wielkości salach konferencyjnych
• Firma dodaje nowe funkcje wideo do popularnego modelu Polycom Trio™ 8800, poprawiające komfort obsługi w dużych salach konferencyjnych
• Polycom wprowadza także Polycom® VoxBox™, kompaktowy i przenośny zestaw głośnomówiący do pracy zespołowej i osobistej czytaj więcej

Polycom Polycom wprowadza nowe oprogramowanie UC dla biznesowych telefonów multimedialnych VVX

• Nowe funkcje w wersji 5.6.0 dostępne dla użytkowników Open SIP i Skype for Business
• Obsługa normalizacji schematu połączeń (Dial Plan Normalization) i schematu połączeń z wieloma numerami awaryjnymi (Multiple Emergency Dial Plan)
• Ulepszony interfejs użytkownika Skype for Business i funkcje konferencyjne czytaj więcej

Polycom Polycom i Microsoft - dwie nowości w zakresie współpracy firm

Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, poinformował o dwóch nowościach w zakresie swojej współpracy z firmą Microsoft. czytaj więcej

Polycom Polycom zdobywa prestiżowy certyfikat ISO 27001

Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, uzyskał certyfikat ISO/IEC 27001:2013 dla swojego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information Security Management System, ISMS). czytaj więcej

News Korzyści z posiadania wirtualnego numeru telefonu

W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby mobilności, wirtualne numery telefonów zyskują na popularności. Ich wszechstronność oraz liczne korzyści sprawiają, że stają się one atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wirtualny numer telefonu, który działa za pośrednictwem Internetu, umożliwia odbieranie połączeń i wiadomości SMS bez potrzeby posiadania fizycznej karty SIM. To nowoczesne rozwiązanie oferuje wiele zalet, które warto poznać. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Archiwizowanie wiadomości e-mail w programie Microsoft Outlook: Tajemniczy przycisk "Archiwum"

Czy kiedykolwiek korzystałeś z tego przycisku? Czy zdarzyło Ci się przypadkowo kliknąć go, próbując usunąć konkretną wiadomość e-mail? A może świadomie zdecydowałeś się skorzystać z tej funkcji? Choć niektórzy użytkownicy mogą uznać tę opcję za użyteczną, warto zauważyć, że jej zastosowanie może prowadzić do wielu błędów. Przede wszystkim, należy podkreślić, że przycisk "Archiwum" nie spełnia wszystkich oczekiwań stawianych profesjonalnym narzędziom do archiwizacji wiadomości e-mail. czytaj więcej

News Firmowe centrum dowodzenia

Czy da się zarządzać całą komunikacją biznesową, czyli połączeniami głosowymi, połączeniami wideo, kamerami CCTV, konferencjami internetowymi, domofonami i systemami powiadomień, a także danymi i analizami danych w jednej scentralizowanej sieci? Tak z centralami marki Grandstream to możliwe! Poznajcie bogate portfolio możliwości. czytaj więcej

News Efektywne rozwiązania telekomunikacyjne dla firm posiadających wirtualne biura i filie

Wybór rozwiązania telekomunikacyjnego VoIP dla małej lub średniej firmy wiąże się nie tylko z decyzją o tym, jaki model telefonu zainstalować np. w recepcji, a jaki lepiej sprawdzi się w magazynie. Aby użytkowanie wszystkich tych urządzeń było jak najbardziej komfortowe, a instalacja jak najprostsza, warto zwrócić uwagę również na kwestie uniwersalności i elastyczności danej oferty.

Dlatego warto wybierać rozwiązania kompatybilne z różnymi dostawcami SIP, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać możliwości płynące z tej technologii, połączyć aktualny system telefoniczny z siecią VoIP, a jednocześnie skutecznie zarządzać kosztami komunikacji w firmie. Dowiedz się więcej o tym jak unowocześnić procesy telekomunikacyjnie w firmie, dzięki zastosowaniu bramek VoIP marki Grandstream. czytaj więcej