Telefonia bezprzewodowa dla małych i średnich przedsiębiorstw teraz łatwiejsza i tańsza niż kiedykolwiek wcześniej - Polycom wprowadza „bezprzewodowe biuro” dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Firma Polycom Inc., działająca w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej, wprowadziła rozwiązanie zwane „bezprzewodowym biurem” (Wireless-Office-In-A-Box), umożliwiające małym i średnim przedsiębiorstwom wdrażanie bezprzewodowych usług głosowych w bardziej oszczędny sposób niż kiedykolwiek wcześniej. Rozwiązanie składa się z trzech udoskonalonych bezprzewodowych aparatów cyfrowych typu DECT o nazwie KIRK® 2010 oraz serwera bezprzewodowego o nazwie KIRK® Wireless Server (KWS) 300. Oferując w przystępnej cenie proste w implementacji rozwiązanie bezprzewodowe, Polycom pomaga klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw wykorzystywać zalety bezprzewodowych usług głosowych bez żadnych dodatkowych kosztów i bez konieczności spełnienia skomplikowanych wymagań w zakresie zarządzania i administracji.
„Z uwagi na fakt, że tanie aparaty telefoniczne wchodzą na rynek, obserwujemy zwiększone zapotrzebowanie na rozwiązania typu DECT wśród małych i średnich przedsiębiorstw,” powiedział Peter Hale, starszy analityk. “Wprowadzając rozwiązanie jakim jest bezprzewodowe biuro KIRK, firma Polycom oferuje system wysokiej jakości, który jest prosty w implementacji, ma konkurencyjną cenę i został opracowany specjalnie z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach.”
Nowo wprowadzony telefon KIRK 2010 to lśniący, lekki, prosty w użyciu aparat oferujący czas rozmów 12 godzin oraz czas czuwania 150 godzin. Najnowszy członek rodziny telefonów KIRK, model 2010 umożliwia pracownikom małych i średnich przedsiębiorstw poruszanie się w obrębie biura i pozostawanie w stałym kontakcie z klientami i współpracownikami. Posiada wbudowany mikrofon i głośnik, funkcję identyfikacji dzwoniącego, licznik czasu połączeń, książkę adresową na 40 wpisów, jak również zestaw słuchawkowy i możliwość obsługi menu w 13 językach.
Rozwiązanie obejmuje również KWS 300, system telefonii bezprzewodowej oparty na protokole SIP, idealny dla mniejszych przedsiębiorstw. KWS 300 jest systemem typu single-cell, który może obsługiwać do 12 aparatów telefonicznych i do czterech jednoczesnych połączeń. W celu rozszerzenia obszaru pokrycia, do systemu można dodać maksymalnie sześć przekaźników KIRK.
“Pragniemy spełniać potrzeby każdej grupy klientów w zakresie telefonii bezprzewodowej, dlatego rozumiemy, że jeden rozmiar nie pasuje wszystkim,” powiedział Sten Dyrmose, dyrektor działu rozwiązań DECT w firmie Polycom. “W obszarze małych i średnich przedsiębiorstw, zidentyfikowaliśmy zapotrzebowanie na efektywny system, który jest prosty w implementacji, ma konkurencyjną cenę i został opracowany z myślą o potrzebach niewielkich firm. „Bezprzewodowe biuro” może być dopasowane do każdego klienta, w taki sposób, aby nie musiał on płacić za większą ilość funkcji niż potrzebuje.”
Współpraca z innymi urządzeniami
Serwery bezprzewodowe KIRK mają możliwość pełnej współpracy ze wszystkimi telefonami bezprzewodowymi z grupy KIRK. Ponadto, serwery bezprzewodowe KIRK współpracują z innymi systemami IP PBX w tym: BroadSoft, Cisco, Digium, Innovaphone, Nortel, jak również Objectworld.
Ceny i dostępność
Systemy „biura bezprzewodowego” KIRK są dostępne na świecie w sieci autoryzowanych partnerów Polycom. Podstawowy zestaw „biura bezprzewodowego” obejmuje trzy aparaty telefoniczne KIRK 2010 oraz serwer KWS 300. Sugerowana cena detaliczna systemu: 575EUR.
źródło: Polycom
News Firmowe centrum dowodzenia
Czy da się zarządzać całą komunikacją biznesową, czyli połączeniami głosowymi, połączeniami wideo, kamerami CCTV, konferencjami internetowymi, domofonami i systemami powiadomień, a także danymi i analizami danych w jednej scentralizowanej sieci? Tak z centralami marki Grandstream to możliwe! Poznajcie bogate portfolio możliwości. czytaj więcejNews Efektywne rozwiązania telekomunikacyjne dla firm posiadających wirtualne biura i filie
Wybór rozwiązania telekomunikacyjnego VoIP dla małej lub średniej firmy wiąże się nie tylko z decyzją o tym, jaki model telefonu zainstalować np. w recepcji, a jaki lepiej sprawdzi się w magazynie. Aby użytkowanie wszystkich tych urządzeń było jak najbardziej komfortowe, a instalacja jak najprostsza, warto zwrócić uwagę również na kwestie uniwersalności i elastyczności danej oferty.Dlatego warto wybierać rozwiązania kompatybilne z różnymi dostawcami SIP, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać możliwości płynące z tej technologii, połączyć aktualny system telefoniczny z siecią VoIP, a jednocześnie skutecznie zarządzać kosztami komunikacji w firmie. Dowiedz się więcej o tym jak unowocześnić procesy telekomunikacyjnie w firmie, dzięki zastosowaniu bramek VoIP marki Grandstream. czytaj więcej