Telefonia Dialog prowadzi intensywne działania promujące nową usługę „Abonament DIALOGu” na dworcach Polski Południowej. Oferta skierowana jest do wszystkich abonentów telefonicznych TP SA. Klienci rezygnując z usług TP SA na rzecz DIALOGu nadal mogą zachować dotychczasowy numer telefonu.
Trwająca od 22 lutego 2007 rok, jednomiesięczna kampania reklamowa, jest adresowana do mieszkańców miast, w której świadomość marki DIALOG jest najwyższa w skali ogólnopolskiej. Na dworcach w Bielsku-Białej, Elblągu, Jeleniej Górze, Legnicy, Łodzi, Wałbrzychu, Wrocławiu i Zielonej Górze, podróżujący otrzymują kolorowe okładki wraz z zakupionym biletem na przejazd koleją. W ciągu jednego miesiąca trwania kampanii, rozdanych zostanie 155 tys okładek z reklamą Telefonii Dialog. W ten sposób informacja o nowej usłudze dotrze bezpośrednio do konsumentów. Kolportaż okładek Ad-verto prowadzony jest za pośrednictwem sieci kas biletowych PKP.
"Zdecydowaliśmy się na kampanię z użyciem okładek Ad-verto przede wszystkim ze względu na wysoką skuteczność tego nośnika reklamy. Podróżni mają czas na dokładne przeczytanie przekazu, poza tym nasilenie innych form reklamy w pociągach nie jest jeszcze wysokie. Odpowiednio sformułowany komunikat i ciekawa forma reklamy, a także atrakcyjność oferty na pewno przyniesie pożądane przez nas efekty sprzedażowe. W związku z tym, że usługa Abonament DIALOGu jest świadczona na terenie całego kraju i skierowana jest do wszystkich abonentów TP SA, w kwietniu planujemy zwiększenie zasięgu kampanii na obszary ogólnopolskie "– mówi Anna Skorupska z Telefonii Dialog.
Za przygotowanie i prawidłowe przeprowadzenie akcji odpowiada Begimo SA, specjalizująca się od 2002 roku w realizowaniu reklam za pośrednictwem kolei.
źródło: Dialog