Archiwalne

Telefonia Dialog w kampanii na Dolnym Śląsku

28.02.2007

Telefonia Dialog prowadzi intensywne działania promujące nową usługę „Abonament DIALOGu” na dworcach Polski Południowej. Oferta skierowana jest do wszystkich abonentów telefonicznych TP SA. Klienci rezygnując z usług TP SA na rzecz DIALOGu nadal mogą zachować dotychczasowy numer telefonu.

Trwająca od 22 lutego 2007 rok, jednomiesięczna kampania reklamowa, jest adresowana do mieszkańców miast, w której świadomość marki DIALOG jest najwyższa w skali ogólnopolskiej. Na dworcach w Bielsku-Białej, Elblągu, Jeleniej Górze, Legnicy, Łodzi, Wałbrzychu, Wrocławiu i Zielonej Górze, podróżujący otrzymują kolorowe okładki wraz z zakupionym biletem na przejazd koleją. W ciągu jednego miesiąca trwania kampanii, rozdanych zostanie 155 tys okładek z reklamą Telefonii Dialog. W ten sposób informacja o nowej usłudze dotrze bezpośrednio do konsumentów. Kolportaż okładek Ad-verto prowadzony jest za pośrednictwem sieci kas biletowych PKP.

"Zdecydowaliśmy się na kampanię z użyciem okładek Ad-verto przede wszystkim ze względu na wysoką skuteczność tego nośnika reklamy. Podróżni mają czas na dokładne przeczytanie przekazu, poza tym nasilenie innych form reklamy w pociągach nie jest jeszcze wysokie. Odpowiednio sformułowany komunikat i ciekawa forma reklamy, a także atrakcyjność oferty na pewno przyniesie pożądane przez nas efekty sprzedażowe. W związku z tym, że usługa Abonament DIALOGu jest świadczona na terenie całego kraju i skierowana jest do wszystkich abonentów TP SA, w kwietniu planujemy zwiększenie zasięgu kampanii na obszary ogólnopolskie "– mówi Anna Skorupska z Telefonii Dialog.

Za przygotowanie i prawidłowe przeprowadzenie akcji odpowiada Begimo SA, specjalizująca się od 2002 roku w realizowaniu reklam za pośrednictwem kolei.

źródło: Dialog

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?

Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcej

News inQUBE: Zagraj o mentoring

inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, działający przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, oraz stworzony przez Sebastiana Kulczyka program mentoringowy InCredibles , zapraszają startupy do udziału w piątej edycji konkursu „Zagraj o mentoring”. czytaj więcej

News Wg badań, Internet Union ma najszybszy internet na Dolnym Śląsku

Wrocławska Firma Internet Union okazała się firmą z najszybszymi łączami do internetu na Dolnym Śląsku. czytaj więcej