Archiwalne

Telefonia Dialog wdraża nowe rozwiązania

10.04.2009

MIS S.A. wdraża oprogramowanie do zarządzania elektronicznym obiegiem dokumentów, które przyspieszy i usprawni pracę w Telefonii Dialog. Będzie z niego korzystało ponad 1500 pracowników firmy.

Telefonia Dialog jest jednym z największych niezależnych operatorów telefonii stacjonarnej w Polsce oraz dostawcą usług internetowych. W ciągu sześciu lat firma wybudowała ponad 695 tysięcy własnych linii telefonicznych. Z jej usług korzysta prawie 438 tysięcy abonentów i 121 tysięcy internautów. Chcąc zapewnić im obsługę na najwyższym poziomie, Telefonia Dialog wciąż usprawnia procesy zarządzania, inwestuje w nowe rozwiązania i technologie.

Poszukując elastycznego i skutecznego narzędzia do zarządzania obiegiem dokumentów Telefonia Dialog wybrała ofertę MIS S.A., jednego z liderów na polskim rynku wśród dostawców systemów wspomagających zarządzanie w organizacjach. System elektronicznego obiegu dokumentów oparty został na aplikacji misPartner21. Składa się z ośmiu dedykowanych modułów, z których każdy będzie obsługiwał jeden proces zachodzący w Telefonii Dialog.

– Właśnie kończymy wdrożenie modułu o nazwie Kancelaria dedykowanego do obsługi ogólnej korespondencji oraz dokumentów wewnętrznych – mówi Marcel Kasprzak, prezes MIS-a. Następne etapy wdrożeń obejmą pozostałe siedem procesów. Wśród nich znajdziemy moduły obsługujące dokumenty związane z utrzymaniem sieci telekomunikacyjnej, zakupami, obiegiem faktur, zarządzaniem systemem jakości, obsługą biura zarządu, zarządzaniem kadrami oraz ewidencją czasu pracy. Zakończenie prac planowane jest na koniec tego roku.

Wśród korzyści z wdrożenia oprogramowania MIS jest m.in. usprawnienie obiegu dokumentów w Dialogu i skrócenie czasu realizacji procedur. Dokumenty będą skanowane, wprowadzane do systemu oraz odpowiednio definiowane, dzięki czemu automatycznie zostaną w formie elektronicznej przypisane do właściwego procesu. Następnie będą przekazywane bezpośrednio do osób decyzyjnych. Program będzie pilnował terminów i przypominał użytkownikowi o wykonaniu zadania, zmniejszy się więc ryzyko opóźnień. Każda osoba odpowiedzialna za dany proces będzie miała możliwość bieżącego kontrolowania, jaki jest etap realizacji danej sprawy.

Wdrożenie systemu jest również ważne z perspektywy rozproszenia poszczególnych oddziałów Dialogu. Dostęp do dokumentów w formie elektronicznej będzie miał każdy uprawniony użytkownik bez względu na miejsce, w którym się znajduje. Ograniczy to do minimum konieczność wysyłek papierowych dokumentów tradycyjną drogą pocztową.

źródło: MIS

News Dlaczego Twoja firma powinna inwestować w aplikacje mobilne?

Większość firm usługowych czy sklepów posiada własną aplikację. Dzisiaj „apka” to już standard i wizytówka dla przedsiębiorcy, a wygoda dla klienta. Opracowanie i wypuszczenie aplikacji na telefon nie jest ani inwestycją ponad budżet ani nie zajmuje tak dużo czasu, jak wydaje się wielu właścicielom firm. Poniżej znajdziesz szczegóły. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei prezentuje AI + Digital Platform

Podczas HUAWEI CONNECT 2018 zgodnie z hasłem „Power of the Platform”, Huawei Enterprise Business Group podzieliła się wiedzą, w jaki sposób nowa strategia dla platformy cyfrowej pozwoli rządom i przedsiębiorstwom przyspieszyć cyfrową transformację i osiągnąć nowy poziom innowacyjności i wzrostu. czytaj więcej

Plus Ponad 300 miejscowości z Internetem LTE Plus Advanced o prędkości 300-500 Mb/s - Zasięg LTE Plus Advanced dla ponad 54% Polaków

Grupa Cyfrowy Polsat realizuje kolejny etap modernizacji sieci i wdraża nowe rozwiązania technologiczne. W zasięgu Internetu LTE Plus Advanced znajduje się ponad 54% mieszkańców Polski, a w ponad 300 miejscowościach jego prędkość mieści się w przedziale 300-500 Mb/s. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017

W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcej