Archiwalne

Telefonia Dialog wdraża nowe rozwiązania

10.04.2009

MIS S.A. wdraża oprogramowanie do zarządzania elektronicznym obiegiem dokumentów, które przyspieszy i usprawni pracę w Telefonii Dialog. Będzie z niego korzystało ponad 1500 pracowników firmy.

Telefonia Dialog jest jednym z największych niezależnych operatorów telefonii stacjonarnej w Polsce oraz dostawcą usług internetowych. W ciągu sześciu lat firma wybudowała ponad 695 tysięcy własnych linii telefonicznych. Z jej usług korzysta prawie 438 tysięcy abonentów i 121 tysięcy internautów. Chcąc zapewnić im obsługę na najwyższym poziomie, Telefonia Dialog wciąż usprawnia procesy zarządzania, inwestuje w nowe rozwiązania i technologie.

Poszukując elastycznego i skutecznego narzędzia do zarządzania obiegiem dokumentów Telefonia Dialog wybrała ofertę MIS S.A., jednego z liderów na polskim rynku wśród dostawców systemów wspomagających zarządzanie w organizacjach. System elektronicznego obiegu dokumentów oparty został na aplikacji misPartner21. Składa się z ośmiu dedykowanych modułów, z których każdy będzie obsługiwał jeden proces zachodzący w Telefonii Dialog.

– Właśnie kończymy wdrożenie modułu o nazwie Kancelaria dedykowanego do obsługi ogólnej korespondencji oraz dokumentów wewnętrznych – mówi Marcel Kasprzak, prezes MIS-a. Następne etapy wdrożeń obejmą pozostałe siedem procesów. Wśród nich znajdziemy moduły obsługujące dokumenty związane z utrzymaniem sieci telekomunikacyjnej, zakupami, obiegiem faktur, zarządzaniem systemem jakości, obsługą biura zarządu, zarządzaniem kadrami oraz ewidencją czasu pracy. Zakończenie prac planowane jest na koniec tego roku.

Wśród korzyści z wdrożenia oprogramowania MIS jest m.in. usprawnienie obiegu dokumentów w Dialogu i skrócenie czasu realizacji procedur. Dokumenty będą skanowane, wprowadzane do systemu oraz odpowiednio definiowane, dzięki czemu automatycznie zostaną w formie elektronicznej przypisane do właściwego procesu. Następnie będą przekazywane bezpośrednio do osób decyzyjnych. Program będzie pilnował terminów i przypominał użytkownikowi o wykonaniu zadania, zmniejszy się więc ryzyko opóźnień. Każda osoba odpowiedzialna za dany proces będzie miała możliwość bieżącego kontrolowania, jaki jest etap realizacji danej sprawy.

Wdrożenie systemu jest również ważne z perspektywy rozproszenia poszczególnych oddziałów Dialogu. Dostęp do dokumentów w formie elektronicznej będzie miał każdy uprawniony użytkownik bez względu na miejsce, w którym się znajduje. Ograniczy to do minimum konieczność wysyłek papierowych dokumentów tradycyjną drogą pocztową.

źródło: MIS