Podczas XI gali Konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi Telekomunikacja Polska została wyróżniona Bursztynową Statuetką za System Kompleksowej Oceny i Rozwoju (SKOR). Tym samym znalazła się w prestiżowym gronie 15 wyróżnionych firm, wśród których są m.in. Grupa LOTOS, IBM Polska, DHL Express, Tesco, Alcatel-Lucent Polska, Bank Zachodni-WBK, Volkswagen Poznań.
Bursztynowe statuetki przyznawane są corocznie za osiągnięcia w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi (zzl) takich jak restrukturyzacja zatrudnienia, systemy ocen pracowniczych, szkolenia i rozwoju personelu, nowoczesne metody zzl, równowaga pomiędzy życiem a pracą zawodową.
W ubiegłym roku Telekomunikacja Polska także była laureatem Konkursu i zdobyła najwyższe wyróżnienie.
Wybór laureatów Konkursu poprzedził szczegółowy audyt oraz rekomendacje Komitetu Oceniającego. Nagrody przyznawane są przez Kapitułę w skład której wchodzą m.in. Minister Pracy i Spraw Socjalnych, Dyrektor Instytut Pracy i Spraw Socjalnych oraz przedstawiciele NBP, Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Polskiej Rady Biznesu.
Konkurs Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi organizowany jest przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych. Celem Konkursu jest propagowanie wiedzy i najlepszych doświadczeń praktycznych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi poprzez wyróżnianie organizacji, które odnoszą sukcesy w tej dziedzinie zarządzania.
źródło: TPSA
News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025
Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcejNews RFID - technologia, która zmienia zarządzanie zasobami
Technologia RFID rewolucjonizuje sposób zarządzania zasobami w biznesie. Dzięki automatycznej identyfikacji i śledzeniu obiektów w czasie rzeczywistym RFID optymalizuje łańcuch dostaw, zwiększa efektywność magazynów i minimalizuje błędy. Przekonaj się, jak dzięki RFID można zbudować przewagę konkurencyjną. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej