Zaczęło się od tego, że Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) umieścił na swoich stronach internetowych, informacje o przeprowadzaniu konsultacji w zakresie zamiaru wprowadzenia przez Telekomunikację Polską S.A. (TP) promocyjnych cenników:
- Plan tp zawsze za darmo,
- 120 minut za darmo z Poleceniem zapłaty lub Zleceniem stałym,
- Karty telefoniczne tp z impulsami gratis.
Po opublikowaniu materiałów przez UKE, TP stwierdziła, że Regulator przekazał do publicznej wiadomości informacje o powyższych promocjach i ujawnił zamiary TP w zakresie wprowadzenia nowych rozwiązań, przez co jeszcze przed ich formalnym wprowadzeniem na rynek, które było planowane na dzień 1 kwietnia 2007, zostały one ujawnione konsumentom, a co ważniejsze również konkurencji TP.
Operator wystąpił do Urzędu o wyjaśnienie, na podstawie jakich przepisów miał on prawo upubliczniać informacje handlowe o nowych planach taryfowych. W odpowiedzi UKE powołał się na przepisy Prawa telekomunikacyjnego i ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji stwierdzając jednocześnie, że: Treść publikowanych komunikatów została przygotowana w taki sposób, aby zapewnić ochronę tajemnicy przedsiębiorstwa z jednej strony oraz zapewniać realizowanie ustawowego celu w postaci zapewnienia użytkownikom maksymalne korzyści w zakresie różnorodności ceny i jakości usług telekomunikacyjnych.
W efekcie końcowym, TP wycofała z Urzędu trzy projekty cenników uprzednio przedłożone do akceptacji Prezesa UKE, stwierdzając jednocześnie, że została narażona na straty i że jest dyskryminowana na tle innych operatorów.
TP jako jedyny operator musi konsultować z Regulatorem projekty zmian wprowadzanych usług.
Źródło: UKE, Internet
News Najlepsze gadżety do iPhone 16e - co warto kupić?
Smartfon iPhone 16e zdążył już zyskać rzeszę fanów na całym świecie. Nic dziwnego, ponieważ wypuszczone pod sztandarem Apple urządzenie oferuje wiele możliwości. Warto odpowiednio zadbać o swój smartfon, inwestując w odpowiednie akcesoria i gadżety. To właśnie na nich skupimy się w poniższym artykule i podpowiemy, co warto kupić do swojego iPhone'a 16e. czytaj więcejNews Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej