Archiwalne

TPSA kontra UKE – wojna o promocyjne cenniki

08.02.2007

Zaczęło się od tego, że Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) umieścił na swoich stronach internetowych, informacje o przeprowadzaniu konsultacji w zakresie zamiaru wprowadzenia przez Telekomunikację Polską S.A. (TP) promocyjnych cenników:

  • Plan tp zawsze za darmo,
  • 120 minut za darmo z Poleceniem zapłaty lub Zleceniem stałym,
  • Karty telefoniczne tp z impulsami gratis.

Po opublikowaniu materiałów przez UKE, TP stwierdziła, że Regulator przekazał do publicznej wiadomości informacje o powyższych promocjach i ujawnił zamiary TP w zakresie wprowadzenia nowych rozwiązań, przez co jeszcze przed ich formalnym wprowadzeniem na rynek, które było planowane na dzień 1 kwietnia 2007, zostały one ujawnione konsumentom, a co ważniejsze również konkurencji TP.

Operator wystąpił do Urzędu o wyjaśnienie, na podstawie jakich przepisów miał on prawo upubliczniać informacje handlowe o nowych planach taryfowych. W odpowiedzi UKE powołał się na przepisy Prawa telekomunikacyjnego i ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji stwierdzając jednocześnie, że: Treść publikowanych komunikatów została przygotowana w taki sposób, aby zapewnić ochronę tajemnicy przedsiębiorstwa z jednej strony oraz zapewniać realizowanie ustawowego celu w postaci zapewnienia użytkownikom maksymalne korzyści w zakresie różnorodności ceny i jakości usług telekomunikacyjnych.

W efekcie końcowym, TP wycofała z Urzędu trzy projekty cenników uprzednio przedłożone do akceptacji Prezesa UKE, stwierdzając jednocześnie, że została narażona na straty i że jest dyskryminowana na tle innych operatorów.

TP jako jedyny operator musi konsultować z Regulatorem projekty zmian wprowadzanych usług.

Źródło: UKE, Internet

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Globalny TeleCube” – promocja dla nowych Klientów telefonii TeleCube

Od 8 listopada (od godz. 14:00) do 2 grudnia br. TeleCube oferuje 10% rabatu na stałą opłatę abonamentową na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali lub pakiet Mini VoIP dla noworejestrujących się firm. Ponadto operator wprowadza obniżone, o około 30% opłaty za numery zagraniczne. czytaj więcej