Archiwalne

TPSA kontra UKE – wojna o promocyjne cenniki

08.02.2007

Zaczęło się od tego, że Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) umieścił na swoich stronach internetowych, informacje o przeprowadzaniu konsultacji w zakresie zamiaru wprowadzenia przez Telekomunikację Polską S.A. (TP) promocyjnych cenników:

  • Plan tp zawsze za darmo,
  • 120 minut za darmo z Poleceniem zapłaty lub Zleceniem stałym,
  • Karty telefoniczne tp z impulsami gratis.

Po opublikowaniu materiałów przez UKE, TP stwierdziła, że Regulator przekazał do publicznej wiadomości informacje o powyższych promocjach i ujawnił zamiary TP w zakresie wprowadzenia nowych rozwiązań, przez co jeszcze przed ich formalnym wprowadzeniem na rynek, które było planowane na dzień 1 kwietnia 2007, zostały one ujawnione konsumentom, a co ważniejsze również konkurencji TP.

Operator wystąpił do Urzędu o wyjaśnienie, na podstawie jakich przepisów miał on prawo upubliczniać informacje handlowe o nowych planach taryfowych. W odpowiedzi UKE powołał się na przepisy Prawa telekomunikacyjnego i ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji stwierdzając jednocześnie, że: Treść publikowanych komunikatów została przygotowana w taki sposób, aby zapewnić ochronę tajemnicy przedsiębiorstwa z jednej strony oraz zapewniać realizowanie ustawowego celu w postaci zapewnienia użytkownikom maksymalne korzyści w zakresie różnorodności ceny i jakości usług telekomunikacyjnych.

W efekcie końcowym, TP wycofała z Urzędu trzy projekty cenników uprzednio przedłożone do akceptacji Prezesa UKE, stwierdzając jednocześnie, że została narażona na straty i że jest dyskryminowana na tle innych operatorów.

TP jako jedyny operator musi konsultować z Regulatorem projekty zmian wprowadzanych usług.

Źródło: UKE, Internet

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Globalny TeleCube” – promocja dla nowych Klientów telefonii TeleCube

Od 8 listopada (od godz. 14:00) do 2 grudnia br. TeleCube oferuje 10% rabatu na stałą opłatę abonamentową na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali lub pakiet Mini VoIP dla noworejestrujących się firm. Ponadto operator wprowadza obniżone, o około 30% opłaty za numery zagraniczne. czytaj więcej