Telekomunikacja Polska została uhonorowana tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi w X edycji konkursu organizowanego przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych pod auspicjami Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Złotą statuetkę za wybitne osiągnięcia we wszystkich obszarach zarządzania zasobami ludzkimi odebrał w imieniu TP Jacek Kałłaur, członek Zarządu TP ds. Zasobów Ludzkich.
„Ta prestiżowa nagroda stanowi ukoronowanie 4 letniej ciężkiej pracy całego zespołu profesjonalistów i dowód na to, że gdy wiemy, co chcemy osiągnąć i zaangażujemy w to wszelkie siły to nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Na nasz sukces złożyło się wiele czynników, z których decydującymi była wizja tego, co chcemy osiągnąć, wiedza na temat stosowanych na świecie najwyższych standardów zarządzania, a także pasja i profesjonalizm ludzi, którzy te standardy wdrażali." - powiedział Jacek Kałłaur.
W wyścigu o główną nagrodę Telekomunikacja Polska wyprzedziła m.in. tak znane firmy, jak IBM Polska, Michelin Polska S.A., DHL Express (Poland) S.A., Sygnity S.A.
Wybór laureatów poprzedził audyt organizacyjny przeprowadzony przez niezależnych ekspertów z wiodących polskich ośrodków akademickich, potwierdzony przez Kapitułę złożoną z przedstawicieli świata nauki i biznesu.
Honorowy patronat nad X edycją konkursu objął Waldemar Pawlak, wicepremier i minister gospodarki. W uroczystej gali uczestniczyła m.in. Minister Pracy - Jolanta Fedak. Od początku opiekę nad tą inicjatywą sprawuje prezes Narodowego Banku Polskiego.
Telekomunikacja Polska została także wyróżniona przez Konfederację Pracodawców Polskich oraz Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan za osiągnięcia w budowaniu najwyższych standardów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
źródło: TPSA
News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik
Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcejNews Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?
Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej