Archiwalne

TPSA liderem zarządzania zasobami ludzkimi 2009

22.06.2009

Telekomunikacja Polska została uhonorowana tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi w X edycji konkursu organizowanego przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych pod auspicjami Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

Złotą statuetkę za wybitne osiągnięcia we wszystkich obszarach zarządzania zasobami ludzkimi odebrał w imieniu TP Jacek Kałłaur, członek Zarządu TP ds. Zasobów Ludzkich.

 „Ta prestiżowa nagroda stanowi ukoronowanie 4 letniej ciężkiej pracy całego zespołu profesjonalistów i dowód na to, że gdy wiemy, co chcemy osiągnąć i zaangażujemy w to wszelkie siły to nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Na nasz sukces złożyło się wiele czynników, z których decydującymi była wizja tego, co chcemy osiągnąć, wiedza na temat stosowanych na świecie najwyższych standardów zarządzania, a także pasja i profesjonalizm ludzi, którzy te standardy wdrażali." - powiedział Jacek Kałłaur.

W wyścigu o główną nagrodę Telekomunikacja Polska wyprzedziła m.in. tak znane firmy, jak IBM Polska, Michelin Polska S.A., DHL Express (Poland) S.A., Sygnity S.A.

Wybór laureatów poprzedził audyt organizacyjny przeprowadzony przez niezależnych ekspertów z wiodących polskich ośrodków akademickich, potwierdzony przez Kapitułę złożoną z przedstawicieli świata nauki i biznesu.

Honorowy patronat nad X edycją konkursu objął Waldemar Pawlak, wicepremier i minister gospodarki. W uroczystej gali uczestniczyła m.in. Minister Pracy - Jolanta Fedak. Od początku opiekę nad tą inicjatywą sprawuje prezes Narodowego Banku Polskiego.

Telekomunikacja Polska została także wyróżniona przez Konfederację Pracodawców Polskich oraz Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan za osiągnięcia w budowaniu najwyższych standardów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

źródło: TPSA

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

News Jak Dział IT Może Wspomóc Inne Działy w Twojej Firmie: Kluczowe Strategie i Technologie

W dzisiejszym świecie, dział IT pełni kluczową rolę w tworzeniu i utrzymaniu konkurencyjności firmy. Jego wsparcie dla innych działów jest niezbędne do zapewnienia efektywności operacyjnej. Poniżej przedstawiamy, jak dział IT może wspomóc inne działy w firmie, z wykorzystaniem najnowszych technologii i strategii. czytaj więcej