Czy moglibyśmy dziś wysłać naszym mamom e-kartkę z życzeniami? Niestety, wiele z nich nie korzysta z komputera i Internetu, podczas gdy my nie wyobrażamy sobie bez niego życia. Dlaczego w sieci brakuje naszych bliskich? Edukacja międzypokoleniowa i przekazywanie umiejętności cyfrowych to idea nowej akcji UPC „e-Aktywacja: Wszystkie pokolenia w Internecie!”, którą wspierają Teresa Lipowska, absolwentka kursów Akademii e-Seniora oraz Olivier Janiak, prezenter, który na Facebooku dołączył do fanów profilu Akademii e-Seniora UPC. UPC Polska zachęca młodych ludzi do dzielenia się wiedzą ze starszym pokoleniem i zaprasza dojrzały głos do sieci.
Do tego, jak ważną rolę pełni obecnie Internet, nie trzeba przekonywać. Nieograniczony dostęp do wiedzy, informacji i usług to oczywiste zalety obecności w sieci. Nowe przedsięwzięcie UPC pod hasłem „e-Aktywacja: Wszystkie pokolenia w Internecie!” odkrywa jednak jeszcze jedną, ważną rolę Internetu – możliwość zbliżania i łączenia ludzi w różnym wieku. Rozmawiano na ten temat podczas dzisiejszego spotkania, w którym udział wzięli m.in.: Teresa Lipowska, Olivier Janiak, dr Dominik Batorski oraz media.
Nauka na kursie Akademii e-Seniora była dla mnie naprawdę cennym doświadczeniem i sprawiła mi ogromną przyjemność. Jeszcze rok temu nie korzystałam z komputera i Internetu. Wydawało mi się, że nie jest mi to do niczego potrzebne. Okazało się jednak, że bardzo się myliłam. Internet to naprawdę ogromne możliwości i duża wygoda. Nie warto z tego rezygnować! Ja sama, odkąd nauczyłam się korzystać z Internetu, już nie wyobrażam sobie bez niego życia, planuję wakacje, wysyłam zdjęcia oraz odbieram scenariusz mailem. Gorąco zachęcam wszystkich do nauki i odkrywania Internetu. Naprawdę wiele można przy tym zyskać.” – powiedziała Teresa Lipowska, aktorka, absolwentka kursu Akademii e-Seniora.
W ramach akcji „e-Aktywacja” organizatorzy chcą przekonać młodych ludzi, aby otworzyli się na starsze pokolenie, wyszli do osób dojrzałych z propozycją wspólnej nauki i podzielili się z nimi kompetencjami cyfrowymi. Chcąc im to ułatwić, UPC stworzyło specjalny poradnik, pokazujący jak w prosty sposób przekazywać wiedzę na temat Internetu. Poradnik udostępniono na portalu społecznościowym Facebook, gdzie powstała strona Akademii e-Seniora. Wyposażono ją w aplikację, która umożliwia internetowym nowicjuszom zadawanie pytań, a wszystkim chętnym, udzielanie odpowiedzi. Fani profilu będą również mogli współtworzyć interaktywną mapę miejsc przyjaznych seniorom.
„Nie wyobrażamy sobie świata bez Internetu, ani Internetu bez dojrzałości. Przekonanie mamy czy babci do nauki korzystania z sieci może być dużym wyzwaniem. Warto je jednak podjąć i chcemy w tym pomóc, stąd pomysł na akcję oraz przewodnik dla młodych. Aktywna obecność w sieci rozwija i przedłuża młodość.”– mówi Patrycja Gołos, Dyrektor działu Komunikacji i Public Affairs UPC Polska.
Pomysł na zwrócenie się ku młodym ludziom i włączenie ich w działania na rzecz cyfrowej aktywacji starszego pokolenia zrodził się w wyniku doświadczeń z działalności Akademii e-Seniora UPC. Ten autorski program nauki obsługi komputera i Internetu, od 2006 roku cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem osób po 50 roku życia. Nadal jednak, wielu seniorów nie posiada odpowiednich umiejętności, aby korzystać z udogodnień cyfrowego świata. Zachęcenie młodych ludzi do dzielenia się swoimi e-kompetencjami to nowe możliwości i szansa na pełne włączenie wszystkich pokoleń do sieci.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej