Archiwalne

UPC Polska umacnia swoją pozycję na rynku usług telekomunikacyjnych

28.02.2008

UPC Polska ma już 300 000 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, 110 000 klientów usługi telefonicznej i ponad milion klientów telewizji kablowej. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajduje się niemal 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.

UPC Polska umacnia swoją pozycję wiodącego dostawcy potrójnej usługi poprzez sieć telewizji kablowej i jest obecnie drugim, po Telekomunikacji Polskiej, dostawcą Internetu w Polsce dla klientów indywidualnych. W ciągu roku firma pozyskała blisko 100 000 abonentów usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu, przekraczając liczbę 300 000 użytkowników. Tak dynamiczny wzrost jest wynikiem szeregu działań, mających na celu zwiększenie dostępności i atrakcyjności usługi internetowej. UPC stale modernizuje sieć, dostosowuje portfolio usług do wymagań klientów i konsekwentnie zwiększa prędkości przesyłu danych.

Dynamiczny wzrost liczby użytkowników usług telekomunikacyjnych i potrójnej usługi
- Bardzo dobre wyniki w 2007 mobilizują nas do wyznaczenia równie ambitnych celów w tym roku. Chcemy umocnić pozycję firmy na rynku usług telekomunikacyjnych, ale nie zapominamy o naszych korzeniach - planujemy rozwój dotychczasowej oferty telewizyjnej, w której kluczowym elementem będzie wprowadzenie na rynek telewizji cyfrowej. To pozwoli nam skuteczniej funkcjonować na coraz bardziej konkurencyjnym rynku i utrzymać pozycję lidera wśród operatorów telewizji kablowej. Wierzymy, że przyjęta strategia pozwoli nam osiągnąć zakładane cele. – powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny UPC Polska.

Elementem przewagi konkurencyjnej UPC jest oferowanie pakietu trzech usług: telewizji, internetu i telefonu. Potrójna usługa jest coraz bardziej popularna wśród klientów, dlatego liczba sprzedawanych pakietów bardzo szybko rośnie.

Telewizja
Z oferty telewizyjnej korzysta ponad milion klientów w największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. Na telewizyjną ofertę UPC składa się kilkadziesiąt programów telewizyjnych, oferujących bogaty wybór tematów, które zaspokajają różnorodne potrzeby klientów, w tym programy ogólnorozrywkowe, kanały tematyczne (edukacyjne, dokumentalne, przyrodnicze, dla dzieci, filmowe, sportowe), kanały premium.

Telewizja cyfrowa
W II kwartale br. UPC zaoferuje usługę telewizji cyfrowej, która pozwoli dotrzeć do najbardziej wymagających klientów. Klienci UPC, początkowo w Warszawie, zyskają nie tylko cyfrową jakość obrazu i dźwięku, ale przede wszystkim wygodę i elastyczność. Dzięki dekoderowi z nagrywarką będzie można oglądać wybrane programy telewizyjne dokładnie wtedy, kiedy się ma na to czas i ochotę, a nawet zatrzymać telewizję na żywo. UPC zamierza zaoferować bogatszy wybór różnorodnych kanałów telewizyjnych, kanały w wysokiej rozdzielczości (HD), dekoder z nagrywarką i twardym dyskiem oraz interaktywne usługi w ramach Przewodnika po programach (EPG).

Telewizja internetowa
Abonenci telewizyjnego Pakietu Pełnego UPC, którzy są jednocześnie klientami Internetu UPC, którzy mogą bezpłatnie korzystać z atrakcyjnej usługi dodatkowej - UPC Live TV. UPC Live TV umożliwia oglądanie popularnych programów telewizyjnych w Internecie, na ekranie komputera, w jakości porównywalnej z telewizyjną. Obecnie w ofercie są dostępne takie programy jak TVN24, CNN International, Animal Planet, Discovery Channel, National Geographic Channel, MiniMini, Zip Zap/Hyper oraz Eurosport.

Najszybszy w Polsce dostęp do Internetu dla klientów indywidualnych
UPC oferuje obecnie najszybszy w Polsce internet dla klientów indywidualnych o prędkości pobierania danych do 20 Mb/s. Wysokie parametry usług interentowych UPC oraz brak limitów transferu danych sprawiły, że zyskały one zaufanie klientów, jako oferta o najlepszym stosunku ceny do jakości.
W ciągu minionego roku firma UPC dwukrotnie zwiększała prędkości przesyłu danych, zniosła limity pobierania danych oraz zmieniła portfolio usług internetowych, upraszczając i optymalizując ofertę dla klientów.

Telefon
Tani telefon stacjonarny jest najmłodszą, ale bardzo dynamicznie rozwijającą się usługą świadczoną przez UPC. Główną ideą przyświecającą UPC jest tworzenie ofert prostych i przejrzystych oraz konkurencyjnych cenowo. UPC, jako pierwszy operator w Polsce, wprowadziło taryfę ryczałtową - Superprostą, która umożliwia użytkownikom dzwonienie bez ograniczeń, do wszystkich numerów stacjonarnych w Polsce, w ramach stałego abonamentu miesięcznego.

Usługi dla biznesu
W połowie stycznia br. UPC wprowadziło usługi internetowe i telefoniczne dla biznesu. W skład pakietów wchodzą wysokiej jakości usługi internetowe o zróżnicowanych parametrach dostosowanych do potrzeb małych firm oraz dwie linie telefoniczne, za stały miesięczny abonament.

źródło: UPC

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej