Archiwalne

UPC Polska umacnia swoją pozycję na rynku usług telekomunikacyjnych

28.02.2008

UPC Polska ma już 300 000 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, 110 000 klientów usługi telefonicznej i ponad milion klientów telewizji kablowej. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajduje się niemal 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.

UPC Polska umacnia swoją pozycję wiodącego dostawcy potrójnej usługi poprzez sieć telewizji kablowej i jest obecnie drugim, po Telekomunikacji Polskiej, dostawcą Internetu w Polsce dla klientów indywidualnych. W ciągu roku firma pozyskała blisko 100 000 abonentów usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu, przekraczając liczbę 300 000 użytkowników. Tak dynamiczny wzrost jest wynikiem szeregu działań, mających na celu zwiększenie dostępności i atrakcyjności usługi internetowej. UPC stale modernizuje sieć, dostosowuje portfolio usług do wymagań klientów i konsekwentnie zwiększa prędkości przesyłu danych.

Dynamiczny wzrost liczby użytkowników usług telekomunikacyjnych i potrójnej usługi
- Bardzo dobre wyniki w 2007 mobilizują nas do wyznaczenia równie ambitnych celów w tym roku. Chcemy umocnić pozycję firmy na rynku usług telekomunikacyjnych, ale nie zapominamy o naszych korzeniach - planujemy rozwój dotychczasowej oferty telewizyjnej, w której kluczowym elementem będzie wprowadzenie na rynek telewizji cyfrowej. To pozwoli nam skuteczniej funkcjonować na coraz bardziej konkurencyjnym rynku i utrzymać pozycję lidera wśród operatorów telewizji kablowej. Wierzymy, że przyjęta strategia pozwoli nam osiągnąć zakładane cele. – powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny UPC Polska.

Elementem przewagi konkurencyjnej UPC jest oferowanie pakietu trzech usług: telewizji, internetu i telefonu. Potrójna usługa jest coraz bardziej popularna wśród klientów, dlatego liczba sprzedawanych pakietów bardzo szybko rośnie.

Telewizja
Z oferty telewizyjnej korzysta ponad milion klientów w największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. Na telewizyjną ofertę UPC składa się kilkadziesiąt programów telewizyjnych, oferujących bogaty wybór tematów, które zaspokajają różnorodne potrzeby klientów, w tym programy ogólnorozrywkowe, kanały tematyczne (edukacyjne, dokumentalne, przyrodnicze, dla dzieci, filmowe, sportowe), kanały premium.

Telewizja cyfrowa
W II kwartale br. UPC zaoferuje usługę telewizji cyfrowej, która pozwoli dotrzeć do najbardziej wymagających klientów. Klienci UPC, początkowo w Warszawie, zyskają nie tylko cyfrową jakość obrazu i dźwięku, ale przede wszystkim wygodę i elastyczność. Dzięki dekoderowi z nagrywarką będzie można oglądać wybrane programy telewizyjne dokładnie wtedy, kiedy się ma na to czas i ochotę, a nawet zatrzymać telewizję na żywo. UPC zamierza zaoferować bogatszy wybór różnorodnych kanałów telewizyjnych, kanały w wysokiej rozdzielczości (HD), dekoder z nagrywarką i twardym dyskiem oraz interaktywne usługi w ramach Przewodnika po programach (EPG).

Telewizja internetowa
Abonenci telewizyjnego Pakietu Pełnego UPC, którzy są jednocześnie klientami Internetu UPC, którzy mogą bezpłatnie korzystać z atrakcyjnej usługi dodatkowej - UPC Live TV. UPC Live TV umożliwia oglądanie popularnych programów telewizyjnych w Internecie, na ekranie komputera, w jakości porównywalnej z telewizyjną. Obecnie w ofercie są dostępne takie programy jak TVN24, CNN International, Animal Planet, Discovery Channel, National Geographic Channel, MiniMini, Zip Zap/Hyper oraz Eurosport.

Najszybszy w Polsce dostęp do Internetu dla klientów indywidualnych
UPC oferuje obecnie najszybszy w Polsce internet dla klientów indywidualnych o prędkości pobierania danych do 20 Mb/s. Wysokie parametry usług interentowych UPC oraz brak limitów transferu danych sprawiły, że zyskały one zaufanie klientów, jako oferta o najlepszym stosunku ceny do jakości.
W ciągu minionego roku firma UPC dwukrotnie zwiększała prędkości przesyłu danych, zniosła limity pobierania danych oraz zmieniła portfolio usług internetowych, upraszczając i optymalizując ofertę dla klientów.

Telefon
Tani telefon stacjonarny jest najmłodszą, ale bardzo dynamicznie rozwijającą się usługą świadczoną przez UPC. Główną ideą przyświecającą UPC jest tworzenie ofert prostych i przejrzystych oraz konkurencyjnych cenowo. UPC, jako pierwszy operator w Polsce, wprowadziło taryfę ryczałtową - Superprostą, która umożliwia użytkownikom dzwonienie bez ograniczeń, do wszystkich numerów stacjonarnych w Polsce, w ramach stałego abonamentu miesięcznego.

Usługi dla biznesu
W połowie stycznia br. UPC wprowadziło usługi internetowe i telefoniczne dla biznesu. W skład pakietów wchodzą wysokiej jakości usługi internetowe o zróżnicowanych parametrach dostosowanych do potrzeb małych firm oraz dwie linie telefoniczne, za stały miesięczny abonament.

źródło: UPC

News Sześć powodów, aby dbać o prywatność danych w obecnych czasach

W dzisiejszym świecie technologii i wszechobecnych mediów społecznościowych, prywatność danych osobowych staje się jednym z najważniejszych aspektów naszego życia cyfrowego. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji niewłaściwego zarządzania swoimi danymi, a to może prowadzić do niekorzystnych sytuacji, takich jak kradzież tożsamości, utrata prywatności czy wykorzystanie danych w celach marketingowych. czytaj więcej

News Dlaczego Twoja firma powinna inwestować w aplikacje mobilne?

Większość firm usługowych czy sklepów posiada własną aplikację. Dzisiaj „apka” to już standard i wizytówka dla przedsiębiorcy, a wygoda dla klienta. Opracowanie i wypuszczenie aplikacji na telefon nie jest ani inwestycją ponad budżet ani nie zajmuje tak dużo czasu, jak wydaje się wielu właścicielom firm. Poniżej znajdziesz szczegóły. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej