Archiwalne

'Vectra - najbardziej cyfrowa' - ruszyła nowa kampania promocyjna Vectry

14.09.2009

14 września 2009 rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna sieci kablowej Vectra, prowadzona pod hasłem „Vectra – najbardziej cyfrowa”. W stolicy – w związku z wejściem Vectry na warszawski rynek – kampania będzie bardziej intensywna i wzbogacona o większą ilość kanałów komunikacji.

Promocja ogólnopolska oparta jest o szeroko-zasięgową, intensywną kampanię telewizyjną (kanały TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), prasę ogólnopolską (głównie tygodniki i magazyny), a także intensywną kampanię prowadzoną w Internecie. Nowa promocja to możliwość zamiany pakietów na wyższe za niewiele więcej, a do tego bogata oferta programów cyfrowych, w tym aż 11 w wysokiej rozdzielczości, szybki Internet, który w nocy przyśpiesza czterokrotnie oraz jeszcze więcej darmowych minut na rozmowy telefoniczne. Klienci mogą skorzystać z zakupu każdej usługi oddzielnie lub wybrać pakiety składające się z dwóch lub trzech usług w atrakcyjnych cenach. Wybierając usługi w pakietach, oprócz niższych cen, Klienci otrzymają dodatkowo bonusy: np. jeden z czterech dostępnych pakietów tematycznych (Canal+, HBO, Sport na ostro, Erotyczny), modem Wi-Fi, zwiększoną prędkość wysyłania danych przez Internet, abonamenty telefoniczne lub paczki darmowych połączeń na telefony komórkowe, za 1zł brutto każdy.

W Warszawie główna część kampanii obejmie dodatkowo outdoor z wykorzystaniem realizacji na frontlightach, citylightach, nośnikach w metrze oraz siatkach wielkoformatowych. Dodatkowo launch marki w stolicy wspierać będzie lokalna kampania radiowa. „W połowie sierpnia rozpoczęliśmy sprzedaż naszych usług w Warszawie pod marką Vectra. Dlatego też zaplanowaliśmy tam wzmożone działania marketingowe, dzięki którym nasza marka zaistnieje w świadomości i w domach mieszkańców stolicy” – mówi Agnieszka Górska, dyrektor marketingu Vectra S.A.

Ogólnopolska kampania mediowa o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym potrwa do końca roku. W okresie przedświątecznym planowane są również niestandardowe działania BTL.

źródło: Vectra

News Kable światłowodowe napowietrzne - co warto wiedzieć?

FTTC jest szerokopasmowym systemem telekomunikacyjnym zakładającym umieszczenie światłowodu w bezpośrednim otoczeniu domów i biur w celu użycia ich do zastąpienia kabli telefonicznych starszej generacji. Tego typu architektura sieci światłowodowej pozwala na zwiększenie szybkości połączeń internetowych. Czym się charakteryzują kable światłowodowe napowietrzne? Jaką rolę pełnią słupki światłowodowe? Wyjaśniamy poniżej!

1. Kable światłowodowe napowietrzne – jakie mają zalety? Czym się charakteryzują?
2. Kable światłowodowe kanalizacyjne – podstawowe informacje
3. Słupek światłowodowy – czym jest? Do czego służy? czytaj więcej

News Gdzie naprawisz swojego iPada w Warszawie?

W dzisiejszym świecie pełnym zaawansowanych technologii, iPady stały się nieodłącznym towarzyszem naszego życia. Te zaawansowane tablety marki Apple zdobyły uznanie użytkowników na całym świecie, łącząc w sobie wyjątkową wydajność, elegancki design oraz mnóstwo przydatnych funkcji. Choć iPady uważane są za jedne z najbardziej niezawodnych urządzeń tego typu, to jednak, jak to z elektroniką bywa, mogą się pojawić problemy i usterki, które wymagają profesjonalnej naprawy. czytaj więcej

News Potencjalnie (nie)Bezpieczni dla Przedsiębiorców - ruszyła nowa kampania informacyjno-edukacyjna

Nieprzywiązywanie dostatecznej uwagi przez przedsiębiorców do ochrony przetwarzanych informacji jest jednym z największych zagrożeń dla danych osobowych - wynika z raportu „Co wiemy o ochronie danych” przygotowanego przez Fundację Wiedza To Bezpieczeństwo. Przedsiębiorcy nadal nie zdają sobie sprawy, jak cenne są posiadane i wykorzystywane przez nich na co dzień dane. Startująca kampania ma na celu zbudowanie świadomości wagi ochrony informacji i danych osobowych. Patronat honorowy nad działaniami objęło Ministerstwo Cyfryzacji. Akcję wspierają także: Microsoft, DHL Express, eRecruiter, LH.pl, Loando.pl, ODO 24, Tukan IT. czytaj więcej