Vectra przy współpracy z warszawską agencją Scholz&Friends wraz z nową kampanią jesienną zmienia pozycjonowanie swojej marki, wprowadza nową platformę komunikacyjną oraz odświeża logo.
Vectra to operator nowoczesny i przyjazny jednocześnie. Dlatego nową myśl przewodnią marki “Prosty Wybór” charakteryzuje uproszczona oferta, dająca Abonentom możliwość łatwej konfiguracji usług - telewizji, internetu i telefonu.
Charakter tych zmian ma podkreślać odświeżona identyfikacja wizualna marki oraz komunikacja, których autorem jest agencja Scholz&Friends Warszawa.
W procesie tworzenia odświeżonego Brand Identity zadbano o zachowanie elementów charakterystycznych dla Vectry: kolorystyki oraz muzyki. W celu wzmocnienia tożsamości obecnych Abonentów z marką, pozostawiono postać tzw. “Vectrynki” jednak jej rola została w komunikacji ograniczona do zadań czysto brandingowych.
Kampania startuje 19 września i potrawa do połowy grudnia 2014 roku. Obejmuje największe stacje telewizyjne, outdoor, internet oraz materiały BTL.
Reżyserem spotu wprowadzającego jest Bartek Ignaciuk, za produkcję odpowiada studio Bomaye. Scholz&Friends Warszawa jest autorem zarówno odświeżonej identyfikacji wizualnej, jak i platformy komunikacji. Za przygotowanie działań w internecie odpowiada agencja The Digitals a za zakup mediów dom mediowy Starcom.
źródło: Vectra