VECTRA usprawni obsługę klientów z wykorzystaniem narzędzi integracyjnych webMethods Software AG
7 września 2010 r. VECTRA, drugi pod względem liczby abonentów dostawca usług triple play (telewizja, Internet i telefon) w Polsce, rozpoczyna implementację platformy webMethods Software AG do usprawnienia procesów związanych z obsługą klientów. Rozwiązania informatyczne Software AG pozwolą operatorowi na szybką i elastyczną adaptację do zmian zachodzących na rynku.
Grupa VECTRA to niezwykle dynamicznie rozwijająca się firma. Liczba jej klientów stale wzrasta w związku z realizowanymi akwizycjami oraz podpisywaniem nowych umów. Obecnie Grupa obsługuje łącznie ponad 750 tysięcy gospodarstw domowych. Wdrożenie rozwiązań informatycznych Software AG pozwoli na rozbudowanie wykorzystywanych przez firmę systemów biznesowych związanych m.in. z obsługą abonentów i sprzedażą usług. Ponadto pomoże zintegrować systemy informatyczne takie jak system ERP, obsługa zamówień, billing oraz zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną.
„Działamy na bardzo konkurencyjnym i dynamicznie rozwijającym się rynku. Musimy szybko reagować na zmiany od strony biznesowej. Szczególnie ważne jest, aby wykorzystywane przez nas systemy były nie tylko funkcjonalne, ale również elastyczne i skalowalne. Takie możliwości zapewniają rozwiązania webMethods” –tłumaczy Sławomir Topczewski, CIO Grupy Vectra. „Dodatkowym wyzwaniem stojącym przed Departamentem IT jest integracja istniejących w całej Grupie systemów informatycznych. Zyskamy w ten sposób zwiększenie ich wydajności oraz nowe możliwości. Do realizacji tych zadań wykorzystamy rownież technologię Software AG”.
W Grupie Vectra zostaną wdrożone rozwiązania webMethods Software AG: platforma integracyjna oraz narzędzia do monitorowania jakości usług. Realizacja całego projektu odbywać się będzie w kilku etapach, w pierwszej kolejności dotyczyć będzie systemów związanych z obsługą zamówień oraz billingiem. W tym zakresie Grupa Vectra skorzysta z usług specjalistów firmy Comarch S.A. – Partnera Software AG.
źródło: Vectra
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Jak wypromować firmę na Linkedin?
Linkedin wciąż nie cieszy się w Polsce aż tak dużą popularnością, jak Facebook, jednak z każdym rokiem przybywa aktywnych użytkowników. Jest to idealna platforma do tego, aby promować firmę. Co ważne, profil firmowy można stworzyć w kilka minut i bez żadnych kosztów. Tym samym, nawet jeżeli firma nie jest przekonana do tego, aby zacząć działać w mediach społecznościowych (co oczywiście jest ogromnym błędem), warto przynajmniej założyć konto twojej firmie i zarezerwować unikalną nazwę profilu.1. Czy warto założyć profil firmowy na Linkedin?
2. Co można zamieszczać na koncie firmowym w mediach społecznościowych?
3. Czy da się tanio i szybko promować firmę na Linkedin?
4. Jak wypromować firmę na Linkedin? czytaj więcej