Archiwalne

'W Heyah nie tolerujemy kruczków' - kampania promująca taryfę Nowa Heyah

01.09.2009

Rusza druga odsłona kampanii promującej ofertę Nowa Heyah. W reklamach, jako główny bohater ponownie wystąpi dobrze znany ze spotu „No to Sru” rysunkowy kot Rysiek. Film ten na polskim serwisie YouTube obejrzano setki tysięcy razy.

Hasło przewodnie najnowszej reklamy „W Heyah nie tolerujemy kruczków” podkreśla przejrzystość i prostotę taryfy Nowa Heyah:
- bezpłatne SMS-y do Heyah,
- 29 gr/min w Polsce (do Play 79 gr/min),
- tani Internet w telefonie 2 gr/100 KB,
- najtańsze połączenia do UE z telefonu komórkowego.
Wszystko w cenniku, bez pakietów i dodatkowych opłat.

Przygody rysunkowych bohaterów będzie można oglądać w spotach reklamowych w stacjach telewizyjnych (ogólnopolskich i tematycznych) już od pierwszych dni września br. taryfa Nowa Heyah promowana będzie również na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania zostanie wsparta działaniami w Internecie.

źródło: Heyah