Archiwalne

Wirtualne wizytówki - nioovo dla klientów Orange

18.01.2011

Zobacz więcej na Orange.pl.

Klienci Orange jako pierwsi na świecie mogą skorzystać z nioovo – globalnego systemu wirtualnych wizytówek ułatwiających utrzymywanie zawsze aktualnych kontaktów ze znajomymi, współpracownikami i partnerami biznesowymi. Korzystając ze specjalnej oferty, będą mogli dożywotnio używać swoich wizytówek za darmo a wybierając profil Premium zapłacą tylko raz i to z blisko 50-procentowym rabatem.

nioovo to nowy globalny standard wymiany danych kontaktowych, który uwalnia użytkowników od wpisywania danych z papierowych wizytówek do programów pocztowych i telefonu. Pozwala na przechowywanie pobranych wizytówek w jednym miejscu i odtworzenie ich w każdej chwili, z każdego miejsca, w którym jest dostęp do internetu. Dzięki temu w razie utraty lub zmiany komputera albo telefonu nie trzeba szukać i odtwarzać ręcznie swoich kontaktów - można je łatwo i szybko pobrać z serwera nioovo.

Użytkownik ma do wyboru profile podstawowe - bezpłatne: BasicFree, PersonalFree i BusinessFree oraz rozszerzone: PersonalPremium w cenie 9,99 zł (z VAT) oraz BusinessPremium w cenie 19,99 zł (z VAT). Za profil Premium płaci się tylko raz, niezależnie od czasu jego użytkowania. Klienci Orange, którzy zdecydują się na wybór profilu rozszerzonego i dokonają płatności SMS-em, otrzymają profile rozszerzone niższej cenie odpowiednio 6,15 zł i 11,07 zł (z VAT). Zakupu można dokonać za pomocą SMS-a o treści nioovo, wysłanego pod numer 75101 – dla PersonalPremium lub 79009, dla BusinessPremium. Promocja jest ważna do 31.12.2011 r.

Korzystanie z konta nioovo jest łatwe i wygodne. Wystarczy zarejestrować się na www.nioovo.com, wybrać rodzaj profilu i uzupełnić w nim dane, które chce się udostępnić w wizytówce. Po jej utworzeniu system wygeneruje linki oraz fotokod, zawierające adres wirtualnej wizytówki. Można je przesłać znajomym i partnerom a także umieścić w stopce e-maila, na forach internetowych czy stronie www – wszędzie tam, gdzie chce się udostępnić swoje dane kontaktowe. Osoba, która otrzyma link użytkownika nioovo, za pomocą kilku kliknięć pobierze je do własnego programu pocztowego lub na telefon.

Dane kontaktowe kolekcjonowane na nioovo są zawsze aktualne. Jeśli osoba korzystająca z nioovo zmieni swoje dane, znajomi którzy pobrali je z nioovo zostaną o tym natychmiast poinformowani i będą mogli szybko zaktualizować zapisany wcześniej kontakt.

System pozwala na stworzenie wirtualnej wizytówki zawierającej min:

  • Imię i nazwisko
  • Numery telefonów
  • Adresy mailowe
  • Adresy stron www
  • Datę urodzin
  • Adres
  • Zdjęcie

Poza imieniem i nazwiskiem oraz co najmniej jednym numerem telefonu lub adresem email – podanie pozostałych danych jest dobrowolne.

źródło: Orange

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dlaczego warto przygotowywać paczki świąteczne w naszych firmach?

Święta to w naszej tradycji szczególny czas w roku. Celebrujemy je z rodziną i przyjaciółmi, długo się do nich przygotowujemy i pragniemy spędzić ten czas jak najlepiej. Szczególnie mocno przeżywamy Święta Bożego Narodzenia, choć także Wielkanoc to dla nas istotny moment w roku. Warto podkreślić wyjątkowość tego okresu także na naszym gruncie zawodowym. Jest to doskonały czas na wszelkie akcje promocyjne skierowane do naszych stałych oraz nowych klientów. Paczki świąteczne dla klientów to świetna okazja do połączenia nienachalnej reklamy z wyrażeniem wdzięczności wobec lojalnych klientów lub zachęceniem nowych do współpracy. czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

News Gdzie kupować programy komputerowe? Najważniejsze informacje.

Na początek warto wyjaśnić, czym są programy komputerowe. Bardzo upraszczając, stanowią pewien rodzaj oprogramowania, które instaluje się na urządzeniach w celu wykonania jakiegoś zadania. Jest to jednak bardzo niedokładna definicja, ponieważ do tej kategorii nie zaliczają się sterowniki, czyli pliki pomagające uruchomić, na przykład kartę dźwiękową czy graficzną. Specjalnym rodzajem programów natomiast stanowi system operacyjny. Jako przykład takiego oprogramowania, które często instaluje się na komputerze, można uznać Adobe Photoshop, MS Paint czy Skype. czytaj więcej

News Systemy płatności online - poradnik dla niezdecydowanych

Różnorodność kanałów płatności e-commerce utrudnia wybór najlepszych rozwiązań dla sklepu internetowego, ale stwarza też sporo możliwości. Z pewnością warto stawiać na popularne metody płatności, które będą najmniej problematyczne dla klientów. W artykule opowiemy o tym, które rozwiązania są szczególnie cenione wśród konsumentów. Wśród kryteriów selekcji warto też wyróżnić wygodę użytkowania, bezpieczeństwo, przejrzyste zasady, łatwość integracji z e-sklepem czy system raportowania. czytaj więcej