Archiwalne

Wirtualne wizytówki - nioovo dla klientów Orange

18.01.2011

Zobacz więcej na Orange.pl.

Klienci Orange jako pierwsi na świecie mogą skorzystać z nioovo – globalnego systemu wirtualnych wizytówek ułatwiających utrzymywanie zawsze aktualnych kontaktów ze znajomymi, współpracownikami i partnerami biznesowymi. Korzystając ze specjalnej oferty, będą mogli dożywotnio używać swoich wizytówek za darmo a wybierając profil Premium zapłacą tylko raz i to z blisko 50-procentowym rabatem.

nioovo to nowy globalny standard wymiany danych kontaktowych, który uwalnia użytkowników od wpisywania danych z papierowych wizytówek do programów pocztowych i telefonu. Pozwala na przechowywanie pobranych wizytówek w jednym miejscu i odtworzenie ich w każdej chwili, z każdego miejsca, w którym jest dostęp do internetu. Dzięki temu w razie utraty lub zmiany komputera albo telefonu nie trzeba szukać i odtwarzać ręcznie swoich kontaktów - można je łatwo i szybko pobrać z serwera nioovo.

Użytkownik ma do wyboru profile podstawowe - bezpłatne: BasicFree, PersonalFree i BusinessFree oraz rozszerzone: PersonalPremium w cenie 9,99 zł (z VAT) oraz BusinessPremium w cenie 19,99 zł (z VAT). Za profil Premium płaci się tylko raz, niezależnie od czasu jego użytkowania. Klienci Orange, którzy zdecydują się na wybór profilu rozszerzonego i dokonają płatności SMS-em, otrzymają profile rozszerzone niższej cenie odpowiednio 6,15 zł i 11,07 zł (z VAT). Zakupu można dokonać za pomocą SMS-a o treści nioovo, wysłanego pod numer 75101 – dla PersonalPremium lub 79009, dla BusinessPremium. Promocja jest ważna do 31.12.2011 r.

Korzystanie z konta nioovo jest łatwe i wygodne. Wystarczy zarejestrować się na www.nioovo.com, wybrać rodzaj profilu i uzupełnić w nim dane, które chce się udostępnić w wizytówce. Po jej utworzeniu system wygeneruje linki oraz fotokod, zawierające adres wirtualnej wizytówki. Można je przesłać znajomym i partnerom a także umieścić w stopce e-maila, na forach internetowych czy stronie www – wszędzie tam, gdzie chce się udostępnić swoje dane kontaktowe. Osoba, która otrzyma link użytkownika nioovo, za pomocą kilku kliknięć pobierze je do własnego programu pocztowego lub na telefon.

Dane kontaktowe kolekcjonowane na nioovo są zawsze aktualne. Jeśli osoba korzystająca z nioovo zmieni swoje dane, znajomi którzy pobrali je z nioovo zostaną o tym natychmiast poinformowani i będą mogli szybko zaktualizować zapisany wcześniej kontakt.

System pozwala na stworzenie wirtualnej wizytówki zawierającej min:

  • Imię i nazwisko
  • Numery telefonów
  • Adresy mailowe
  • Adresy stron www
  • Datę urodzin
  • Adres
  • Zdjęcie

Poza imieniem i nazwiskiem oraz co najmniej jednym numerem telefonu lub adresem email – podanie pozostałych danych jest dobrowolne.

źródło: Orange

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Poznaj punkty dostępowe serii GWN firmy Grandstream

Punkty dostępowe Wi-Fi firmy Grandstream ewoluowały na przestrzeni lat. Od pierwszego punktu dostępowego Wi-Fi, GWN7600, po najnowsze modele z Wi-Fi 6E, urządzenia GWN są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, pomagając firmom, szkołom i rządom w zapewnieniu potężnych sieci bezprzewodowych.

Obecnie mamy ponad:
• 20 punktów dostępowych Wi-Fi,
• 6 routerów (wifi i przewodowych),
• 32 przełączniki sieciowe,
• 3 platformy do konfiguracji i zarządzania wdrożeniami

W tym artykule spojrzymy na serię GWN jako całość, przyglądając się różnicom, kluczowym funkcjom i dostarczając wstępną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia pracy z naszymi punktami dostępowymi GWN.
czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

News O jakie dokumenty zadbać prowadząc sklep internetowy?

Wirtualna przestrzeń stała się nowym placem handlowym, a sklepy internetowe zdobywają serca konsumentów. Jednak za kulisami e-biznesu kryje się cała gama dokumentów, które są kluczowe dla jego bezpieczeństwa i funkcjonowania. Oto podróż po niezbędnych dokumentach, które musisz mieć na uwadze, prowadząc swój własny sklep internetowy. Bo w tej cyfrowej ekspedycji warto mieć mapę, by uniknąć niepotrzebnych kłopotów. Przygotujmy się do rozszyfrowania tajemniczych dokumentów e-handlu! czytaj więcej