Archiwalne

Wspólna kampania Ad.net i CenterNet promuje bezpieczne korzystanie z telefonu komórkowego podczas wakacji

27.07.2009

Już od 28 lipca br. rozpoczyna się kampania reklamowa realizowana wspólnie przez CenterNet i AdNet. Kampania została przygotowana na potrzeby akcji społecznej Moja Pierwsza Komórka, która uczy jak bezpiecznie i rozsądnie korzystać z telefonu komórkowego.

Celem kampanii jest przypomnienie wakacyjnego poradnika – mówiącego o najważniejszych zasadach używania telefonu komórkowego przez dzieci podczas wakacji.

Grupą docelową są rodzice i opiekunowie, których dzieci po raz pierwszy wyjeżdżają lub niedługo będą wyjeżdżać na kolonię lub obóz wakacyjny.

Kampania ma za zadanie docierać do rodziców i opiekunów. Innowacją kampanii jest przygotowanie przekazów dla osób reagujących emocjonalnie jak i tych, do których przemawiają racjonalne argumenty. W kampanii wykorzystano dwie linie kreatywne, z których jedna jest przekazem zbudowanym na pozytywnych emocjach. Sugeruje, że wakacje to czas odpoczynku, a telefon w tym przypadku daje dodatkowe poczucie spokoju. Druga linia kreacyjna przypomina o zagrożeniach czekających na dzieci podczas wakacji, a telefon komórkowy jest sposobem na unikanie tych zagrożeń. W kampanii wykorzystano skyscrapery i billboardy.

„Chcieliśmy dotrzeć do jak najszerszej grupy rodziców i opiekunów, zarówno do tych, którzy częściej mają obawy wysyłając dziecko na kolonię, jak do tych, którzy potrafią podejść do tych spraw z dystansem. Radzenie sobie z drobnymi problemami, jakie pojawiają się podczas wyjazdów, dobre doświadczenie pomagające dziecku wchodzić w dorosłość.” – mówi Anna Gołębicka z CenterNet S.A., organizatora akcji Moja Pierwsza Komórka.

Kampania trwa od 28 lipca do 15 sierpnia. Dzięki wykorzystaniu przez sieć reklamową Ad.net technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego, bannery pojawią się tylko użytkownikom o sprecyzowanym profilu, rodzicom dzieci w wieku 8-10 lat. Mechanizm targetowania behawioralnego umożliwia dopasowanie reklam internetowych do zainteresowań i oczekiwań użytkowników, a przez to ograniczenie strat w wydatkach na zakup mediów ponoszonych przez reklamodawcę w przypadku nietrafionego doboru grupy celowej kampanii.

„Zdecydowaliśmy się na wsparcie akcji gdyż jest to ciekawa inicjatywa. Przy okazji kampanii badamy skuteczność targetowania behawioralnego, które budzi coraz większe zainteresowanie reklamodawców. Emisja do wybranych profili odbiorów faktycznie pozwala uniknąć poważnych strat mediowych,”– mówi Maciej Musioł Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.

Kampania dla rodziców to nie koniec letnich aktywności akcji.

„Po poradniku dla rodziców, Fonio, bohater Mojej Pierwszej Komórki przygotowuje coś specjalnie dla dzieci. Pod koniec wakacji będzie miała swoją premierę piosenka Fonia w gwiazdorskiej obsadzie” – mówi Dorota Fronczek koordynatorka akcji Moja Pierwsza Komórka.

źródło: CenterNet

News Czym jest MIX BOX dla dziecka?

Każda okazja jest dobra, by sprezentować dziecku nowy telefon. MIX BOX od T-Mobile to oferta, dzięki której można zyskać nowoczesny smartfon z dobraną do niego ofertą MIX. Poznaj szczegóły oferty MIX BOX od T-Mobile. czytaj więcej

News Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa Androida: chroń się przed złośliwym oprogramowaniem i hakerami

Oto najlepsze wskazówki dotyczące bezpieczeństwa smartfonów, o których powinieneś pamiętać w świecie online. czytaj więcej

News Najczęstsze usterki telefonów - co robić, gdy telefon się zepsuje?

Najczęstsze usterki telefonów dotyczą wielu aspektów i chyba każdego z nas dopadły tego typu problemy, a przynajmniej ich część. Najczęstsze usterki telefonów często są możliwe do rozwiązania w dość łatwy sposób, inne wymagają przywrócenia ustawień fabrycznych, a jeszcze inne nie dadzą się rozwiązać bez wizyty w serwisie.
O ile niektóre z tych usterek nie bywają uciążliwe, o tyle niektóre całkowicie uniemożliwiają korzystanie z telefonu. Sprawa dotyczy zwłaszcza poważniejszych usterek, które nie dadzą się naprawić niekiedy bez przeinstalowania oprogramowania czy wymiany podzespołów. Jeśli jednak nie mamy pewności, co zrobić w przypadku, kiedy telefon przestaje właściwie działać i obawiamy się jeszcze większego zepsucia go, powinniśmy udać się do solidnego serwisu sprzętu elektrycznego, który udzieli nam w tej materii pomocy. czytaj więcej