Archiwalne

Zamiana numeru Infolinii Samsung

11.03.2008

Z dniem 3 marca 2008r. numery infolinii oraz godziny funkcjonowania Centrum Obsługi Klienta Firmy Samsung Electronics Polska uległy zmianie.

Aktualne dane kontaktowe:

Infolinia dla Klientów:

  • 0 801 1SAMSUNG lub 0 801-172-678 (całkowity koszt połączenia jak za 1 impuls według taryfy operatora)
  • dla telefonów komórkowych +48 22 607-93-33 (koszt połączenia według taryfy operatora)
Infolinia dla Klientów B2B:
  • 0 801 B2B SAMSUNG lub 0 801-222-726 (całkowity koszt połączenia jak za 1 impuls według taryfy operatora)

Samsung zaprasza do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-18:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00.

źródło: Samsung

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Reorganizacja pracy zdalnej - z Peoplefone Polska S.A. zrobisz to w sprawny sposób!

W PLFON możesz nadal korzystać ze wszystkich funkcjonalności, nawet jeśli Twoja firma musi pracować z domu. Przewagą i zaletą telefonii VoIP jest zdecydowanie mobilność. czytaj więcej

News Zorganizuj spotkanie biznesowe przez telefon i zaoszczędź czas

Telekonferencje to przydatne narządzenie, dzięki któremu możesz nadal prowadzić rozmowy ze swoimi dostawcami, współpracownikami oraz klientami, bez względu na to w jakim miejscu aktualnie oni się znajdują. Wybrani uczestnicy, o odpowiedniej godzinie podłączają się do wspólnej rozmowy, dzięki temu mają możliwość komunikować się w taki sposób, jakby spotkali się w jednym pokoju. czytaj więcej

News Praca zdalna – czyli jak przygotować firmę i pracowników do home office

Prowadzisz sprzedaż międzynarodową, zajmujesz się działaniami windykacyjnymi, a Twoja firma bazuje na dużej ilości wykonywanych połączeń? Podpowiemy Ci w jaki sposób zminimalizować koszty, ułatwić kontakt z klientem i zachować ciągłość Twojej firmy. czytaj więcej