Archiwalne

Zmiany w obsłudze klienta w Sferii

31.10.2007

Firma Sferia postanowiła jeszcze bardziej usprawnić system działania obsługi klienta. Od 2 listopada 2007 roku zacznie funkcjonować zmieniony numer telefonu infolinii. Teraz będzie to numer 0 801 201 201.

Sferia zapowiada również usprawnienie systemu rozpatrywania wszelkich pytań oraz wprowadzenie nowych standardów usług.

"Zmiany w dziale obsługi klienta są ukłonem w stronę naszych obecnych i przyszłych klientów. Nowy numer jest łatwiejszy do zapamiętania, a wdrożenie nowych standardów pozwoli nam usprawnić pracę biura oraz skrócić czas rozpatrywania spraw" – mówi Małgorzata Zaremba, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w firmie SFERIA.

W tym roku Sferia wprowadziła szereg udogodnień dla klienta mi. bardziej przejrzystą i czytelną fakturę. Udostępniła również swoim abonentom aplikację „Moje Rozliczenia”. Dzięki niej mają oni możliwość przeglądu faktur i bilingów on-line. System ten pozwala również zrezygnować z faktury papierowej oraz informuje o nowej fakturze e-mailem, jak również pozawala płacić za fakturę on-line.

Dotychczasowy numer infolinii będzie aktywny jeszcze przez rok.

źródło: Sferia

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wideokonferencje bez ograniczeń i suwerenność cyfrowa? Z innovaphone IP6013 wszystko na jednej platformie

Nowa brama VoIP IP6013 firmy innovaphone AG z Sindelfingen (Niemcy), specjalisty w dziedzinie rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, nie ma prawie nic wspólnego z bramami VoIP poprzednich generacji. Zamiast tego jest to zunifikowana platforma Unified Communications z funkcjonalnością PBX i zintegrowanym serwerem konferencyjnym, która umożliwia użytkownikom jednym kliknięciem dostęp do wszystkich ważnych narzędzi komunikacyjnych - czatu, statusu obecności, konferencji, poczty głosowej, udostępnia czytaj więcej

News Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy

Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcej