Archiwalne

Zmiany w obsłudze klienta w Sferii

31.10.2007

Firma Sferia postanowiła jeszcze bardziej usprawnić system działania obsługi klienta. Od 2 listopada 2007 roku zacznie funkcjonować zmieniony numer telefonu infolinii. Teraz będzie to numer 0 801 201 201.

Sferia zapowiada również usprawnienie systemu rozpatrywania wszelkich pytań oraz wprowadzenie nowych standardów usług.

"Zmiany w dziale obsługi klienta są ukłonem w stronę naszych obecnych i przyszłych klientów. Nowy numer jest łatwiejszy do zapamiętania, a wdrożenie nowych standardów pozwoli nam usprawnić pracę biura oraz skrócić czas rozpatrywania spraw" – mówi Małgorzata Zaremba, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w firmie SFERIA.

W tym roku Sferia wprowadziła szereg udogodnień dla klienta mi. bardziej przejrzystą i czytelną fakturę. Udostępniła również swoim abonentom aplikację „Moje Rozliczenia”. Dzięki niej mają oni możliwość przeglądu faktur i bilingów on-line. System ten pozwala również zrezygnować z faktury papierowej oraz informuje o nowej fakturze e-mailem, jak również pozawala płacić za fakturę on-line.

Dotychczasowy numer infolinii będzie aktywny jeszcze przez rok.

źródło: Sferia