Archiwalne

Zmiany w zarządzie AVISTA MEDIA

12.01.2009

Zobacz więcej na Plus.pl.

Paweł Lisowski jest od stycznia prezesem AVISTA MEDIA, wrocławskiej spółki specjalizującej się w outsourcingu obsługi klienta, m. in. dla operatorów telekomunikacyjnych.

AVISTA MEDIA prowadzi nowoczesne contact center obsługujące abonentów operatorów Telefonia Dialog oraz Polkomtel (sieć Plus). Firma ma już 10 lat doświadczeń w obsłudze klientów firm telekomunikacyjnych, jej konsultanci nie tylko udzielają wszechstronnych informacji, ale również rejestrują reklamacje, diagnozują awarie, sprzedają usługi contact center oraz wspierają doradztwem użytkowników internetu i innych zaawansowanych usług multimedialnych.

Paweł Lisowski, zarządzający spółką AVISTA MEDIA od początku stycznia br., jest absolwentem organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Opolskim oraz marketingu i logistyki w Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji. Jest specjalistą z obszaru zarządzania strategicznego, sprzedaży i obsługi klienta. Posiada doświadczenie poparte sukcesami we współpracy z rynkami kapitałowymi (GPW) w zakresie procesów IPO.

Pracował m.in. jako manager regionalny w firmach: FRITO LAY i PEPSICO. Zna doskonale rynek FMCG. Był dyrektorem sprzedaży w STAR FOODS i CARLSBERG. Zdobywał doświadczenia również jako dyrektor w pionie klientów indywidualnych w spółce TELEKOMUNIKACJA POLSKA oraz dyrektor departamentu w Polskim Koncernie Naftowym ORLEN S.A. W tym ostatnim odpowiadał m.in.za za integrację z koncernem UNIPETROL w zakresie procesów biznesu sklepów na stacjach paliw. Pełnił funkcję prezesa zarządu w L&G DEVELOPMENT Sp. z o.o. oraz KROSGLASS S.A.

- Liczę, że moje wieloletnie doświadczenie managerskie stanie się dla AVISTA MEDIA ważnym impulsem do dalszego rozwoju i rynkowej ekspansji. Spółka jest w przededniu ważnych zmian: uruchomienia nowego contact center i finalizowania umów z kolejnymi klientami – mówi Paweł Lisowski, prezes AVISTA MEDIA.

Nowe contact center będzie uruchomione w Legnicy. Modernizacja i wyposażenie obiektu planowane jest do końca lutego 2009 roku. Rozpoczyna się już rekrutacja pracowników. W marcu nowi konsultanci będą już obsługiwali klientów.

źródło: AVISTA MEDIA

News Kiedy potrzebne jest tłumaczenie oprogramowania?

Branża informatyczna i IT często korzysta z usług tłumaczenia. Wpływa to na rozwój firmy na arenie międzynarodowej, wsparcie dla użytkowników z innych krajów, promowanie nowoczesnych technologii, a także wzrost zainteresowania daną marką. Tłumaczenia mogą obejmować oprogramowanie, w tym aplikacje i gry. Kiedy przyda się wykonanie przekładu programu? O czym trzeba pamiętać? czytaj więcej

News Jakie trendy będą kształtować pozycjonowanie stron w nadchodzących latach?

Pozycjonowanie stron to dziedzina marketingu internetowego, która ciągle ewoluuje. Co roku pojawiają się nowe trendy i zmiany w algorytmach wyszukiwarek, co wpływa na strategie SEO. Warto zastanowić się, jakie trendy będą kształtować przyszłość SEO i jak przygotować się na nadchodzące wyzwania. czytaj więcej

News Przegląd i prognozy rozwoju rynku telekomunikacyjnego w Polsce na lata 2023-2028

Odkryj kluczowe aspekty i przyszłość rynku telekomunikacyjnego w Polsce, analizując unikalne dane, trendy konsumenckie oraz prognozy rozwoju na najbliższe lata. czytaj więcej

News Aktualne trendy w zatrudnianiu pracowników IT

W stale ewoluującym krajobrazie technologii, proces i strategie zatrudniania pracowników IT przeszły znaczące zmiany. czytaj więcej