Archiwalne

Zmiany w zarządzie AVISTA MEDIA

12.01.2009

Zobacz więcej na Plus.pl.

Paweł Lisowski jest od stycznia prezesem AVISTA MEDIA, wrocławskiej spółki specjalizującej się w outsourcingu obsługi klienta, m. in. dla operatorów telekomunikacyjnych.

AVISTA MEDIA prowadzi nowoczesne contact center obsługujące abonentów operatorów Telefonia Dialog oraz Polkomtel (sieć Plus). Firma ma już 10 lat doświadczeń w obsłudze klientów firm telekomunikacyjnych, jej konsultanci nie tylko udzielają wszechstronnych informacji, ale również rejestrują reklamacje, diagnozują awarie, sprzedają usługi contact center oraz wspierają doradztwem użytkowników internetu i innych zaawansowanych usług multimedialnych.

Paweł Lisowski, zarządzający spółką AVISTA MEDIA od początku stycznia br., jest absolwentem organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Opolskim oraz marketingu i logistyki w Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji. Jest specjalistą z obszaru zarządzania strategicznego, sprzedaży i obsługi klienta. Posiada doświadczenie poparte sukcesami we współpracy z rynkami kapitałowymi (GPW) w zakresie procesów IPO.

Pracował m.in. jako manager regionalny w firmach: FRITO LAY i PEPSICO. Zna doskonale rynek FMCG. Był dyrektorem sprzedaży w STAR FOODS i CARLSBERG. Zdobywał doświadczenia również jako dyrektor w pionie klientów indywidualnych w spółce TELEKOMUNIKACJA POLSKA oraz dyrektor departamentu w Polskim Koncernie Naftowym ORLEN S.A. W tym ostatnim odpowiadał m.in.za za integrację z koncernem UNIPETROL w zakresie procesów biznesu sklepów na stacjach paliw. Pełnił funkcję prezesa zarządu w L&G DEVELOPMENT Sp. z o.o. oraz KROSGLASS S.A.

- Liczę, że moje wieloletnie doświadczenie managerskie stanie się dla AVISTA MEDIA ważnym impulsem do dalszego rozwoju i rynkowej ekspansji. Spółka jest w przededniu ważnych zmian: uruchomienia nowego contact center i finalizowania umów z kolejnymi klientami – mówi Paweł Lisowski, prezes AVISTA MEDIA.

Nowe contact center będzie uruchomione w Legnicy. Modernizacja i wyposażenie obiektu planowane jest do końca lutego 2009 roku. Rozpoczyna się już rekrutacja pracowników. W marcu nowi konsultanci będą już obsługiwali klientów.

źródło: AVISTA MEDIA

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym - jak program produkcyjny wspiera elastyczność w odpowiedzi na zmienne zapotrzebowanie?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw bazuje na modelu zarządzania produkcją w czasie rzeczywistym. To pozwala firmie być bardziej elastyczną i lepiej reagować na zmiany w zapotrzebowaniu, awarie maszyn czy inne nieprzewidziane zdarzenia w sposób znacznie bardziej efektywny niż w przypadku tradycyjnych metod planowania. Jak program do zarządzania produkcją wspiera takie podejście przedsiębiorstwa? czytaj więcej

News Kiedy potrzebne jest tłumaczenie oprogramowania?

Branża informatyczna i IT często korzysta z usług tłumaczenia. Wpływa to na rozwój firmy na arenie międzynarodowej, wsparcie dla użytkowników z innych krajów, promowanie nowoczesnych technologii, a także wzrost zainteresowania daną marką. Tłumaczenia mogą obejmować oprogramowanie, w tym aplikacje i gry. Kiedy przyda się wykonanie przekładu programu? O czym trzeba pamiętać? czytaj więcej

News Przegląd i prognozy rozwoju rynku telekomunikacyjnego w Polsce na lata 2023-2028

Odkryj kluczowe aspekty i przyszłość rynku telekomunikacyjnego w Polsce, analizując unikalne dane, trendy konsumenckie oraz prognozy rozwoju na najbliższe lata. czytaj więcej