Smarfony to w tej chwili nieodłączny element naszej codzienności. Nosimy je przy sobie niemal non stop, zabieramy do kuchni, łazienki, nawet do łóżka. Druga odsłona badania Smart(fonowe) relacje dla Huawei pokazuje, że aż 67% badanych jest gotowych zrezygnować z telewizji, jeśli jej oglądanie miałoby oznaczać rozstanie ze smartfonem. Aż 72% zadeklarowało, że zrezygnuje z jedzenia słodyczy przez miesiąc, jeśli mieliby wybierać między nimi a telefonem.
Smartfon mniej ważny od ludzi
Okazuje się jednak, że kiedy zaczyna chodzić o podtrzymywanie prawdziwych relacji z ludźmi, stosunek do telefonów zmienia się – postrzegane są jako urządzenia, które mają nam te relacje ułatwiać, ale nie zastępować. 77% badanych stwierdziło, że wołałoby przestać korzystać ze smartfonu, niż zrezygnować z intymnych relacji z partnerem na pół roku. Badanie pokazuje też, że potrafimy przedłożyć relacje z przyjaciółmi i dziećmi nad telefon. Aż 81% zrezygnuje ze smartfonu dla wyjścia z przyjaciółmi, a 89% poświęci go dla zabawy z dzieckiem (pytanie dotyczyło rodziców dzieci do lat 12).
Technologia w służbie relacji
- Niektórzy uważają, że korzystanie ze smartfona zabija relacje między ludźmi szybciej niż trwa wyjęcie go z kieszeni. Jednak urządzenia mobilne mogą mieć pozytywny wpływ na związki – pozwalają nam na częsty, nierzadko intymny kontakt z partnerem. Sondaż przeprowadzony na zlecenie Huawei pokazuje, że jesteśmy uzależnieni nie od urządzeń, ale od osób, z którymi możemy być blisko dzięki ich pośrednictwu – komentuje Tomasz Sobierajski, socjolog.
- Narzekanie na to, że ludzie używają smartfonów, uważam za gnuśne i zbędne. Warto się zastanowić, dlaczego smartfony tak szybko przyjęły się pod niemalże każdą szerokością geograficzną. Moim zdaniem dlatego, że stworzyli je ludzie dla ludzi, i zrobili to po to, żeby ułatwić nam życie, pracę, wesprzeć relacje. Zadaniem dla socjologów i humanistów jest edukowanie ludzi, jak mądrze można korzystać z technologii. Jak robić to, żeby nie krzywdzić nikogo oraz nie zaburzać naturalnych procesów społecznych i komunikacyjnych – dodaje Sobierajski.
Badanie Smart(fonowe) relacje, wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei w styczniu 2018 roku, jest częścią kampanii #AddictedToYou, w której globalny producent smartfonów zachęca do refleksji nad naszym przywiązaniem do telefonów i nad ilością poświęcanego im czasu i uwagi. Kampanię promuje film reklamowy, w którym główne role zagrali w nim młody aktor Krzysztof Bagiński oraz modelka Cleo Ćwiek. Film pokazuje historię zakochanych ludzi, którym telefon pozwala być razem mimo dzielącej ich odległości. W tej historii przywiązanie do telefonu, potrzegane z zewnątrz jako uzależnienie, okazuje się służyć ważnym celom. Link do filmu: #AddcitedToYou
Wiadomości firmowe Huawei Network Cloud Engine z powodzeniem przeszedł testy interoperacyjności
Warszawa, 17 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wprowadza platformę obliczeniową Atlas AI
Shenzhen, 9 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei: IP Club wraca do Polski
Warszawa, 8 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe 13 producentów deklaruje plany produkcji aut z inteligentnymi układami Huawei
Shenzhen, 8 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wdraża w Szanghaju gigabitową sieć bezprzewodową
Szanghaj, 7 maja 2019 czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei inwestuje w rozwój VR w chmurze
Shenzhen, 29 kwietnia 2019 czytaj więcejWiadomości firmowe Indonezja: Huawei podpisał porozumienie dotyczące budowy sieci ultra-szerokopasmowej
Warszawa, 30 kwietnia 2019 r czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei jednym z liderów rynku serwerów według Gartnera
Warszawa, 6 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia program ”One Thousand Dreams”, by wspierać dzieci i młodzież
Warszawa, 12 kwietnia 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei Network Cloud Engine z powodzeniem przeszedł testy interoperacyjności
Warszawa, 17 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wprowadza platformę obliczeniową Atlas AI
Shenzhen, 9 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei: IP Club wraca do Polski
Warszawa, 8 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe 13 producentów deklaruje plany produkcji aut z inteligentnymi układami Huawei
Shenzhen, 8 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wdraża w Szanghaju gigabitową sieć bezprzewodową
Szanghaj, 7 maja 2019 czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei inwestuje w rozwój VR w chmurze
Shenzhen, 29 kwietnia 2019 czytaj więcejWiadomości firmowe Indonezja: Huawei podpisał porozumienie dotyczące budowy sieci ultra-szerokopasmowej
Warszawa, 30 kwietnia 2019 r czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei jednym z liderów rynku serwerów według Gartnera
Warszawa, 6 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia program ”One Thousand Dreams”, by wspierać dzieci i młodzież
Warszawa, 12 kwietnia 2019 r. czytaj więcejNews Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów
Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcejNews Samsung Galaxy S25, S25 Ultra i S25+ - który model wybrać?
Miłośnicy doczekali się! Samsung wprowadził na rynek nową serię smartfonów Galaxy S25, w której znajdziemy modele S25, S25+ oraz S25 Ultra. Każdy z nich to, oprócz pewnych podobieństw, unikalne funkcje i specyfikacje, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników. Wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej ich cechom, aby podjąć świadomą decyzję. Porównujemy te trzy urządzenia, analizując ich kluczowe różnice i zalety, aby pomóc Ci wybrać smartfon idealnie dopasowany do Twoich oczekiwań.1. Samsung Galaxy S25 - na podstawowe potrzeby i mniejszy budżet
2. Samsung Galaxy S25+, czyli starszy brat
3. Najmocniejszy zawodnik, czyli Samsung Galaxy S25 Ultra czytaj więcej