Smarfony to w tej chwili nieodłączny element naszej codzienności. Nosimy je przy sobie niemal non stop, zabieramy do kuchni, łazienki, nawet do łóżka. Druga odsłona badania Smart(fonowe) relacje dla Huawei pokazuje, że aż 67% badanych jest gotowych zrezygnować z telewizji, jeśli jej oglądanie miałoby oznaczać rozstanie ze smartfonem. Aż 72% zadeklarowało, że zrezygnuje z jedzenia słodyczy przez miesiąc, jeśli mieliby wybierać między nimi a telefonem.
Smartfon mniej ważny od ludzi
Okazuje się jednak, że kiedy zaczyna chodzić o podtrzymywanie prawdziwych relacji z ludźmi, stosunek do telefonów zmienia się – postrzegane są jako urządzenia, które mają nam te relacje ułatwiać, ale nie zastępować. 77% badanych stwierdziło, że wołałoby przestać korzystać ze smartfonu, niż zrezygnować z intymnych relacji z partnerem na pół roku. Badanie pokazuje też, że potrafimy przedłożyć relacje z przyjaciółmi i dziećmi nad telefon. Aż 81% zrezygnuje ze smartfonu dla wyjścia z przyjaciółmi, a 89% poświęci go dla zabawy z dzieckiem (pytanie dotyczyło rodziców dzieci do lat 12).
Technologia w służbie relacji
- Niektórzy uważają, że korzystanie ze smartfona zabija relacje między ludźmi szybciej niż trwa wyjęcie go z kieszeni. Jednak urządzenia mobilne mogą mieć pozytywny wpływ na związki – pozwalają nam na częsty, nierzadko intymny kontakt z partnerem. Sondaż przeprowadzony na zlecenie Huawei pokazuje, że jesteśmy uzależnieni nie od urządzeń, ale od osób, z którymi możemy być blisko dzięki ich pośrednictwu – komentuje Tomasz Sobierajski, socjolog.
- Narzekanie na to, że ludzie używają smartfonów, uważam za gnuśne i zbędne. Warto się zastanowić, dlaczego smartfony tak szybko przyjęły się pod niemalże każdą szerokością geograficzną. Moim zdaniem dlatego, że stworzyli je ludzie dla ludzi, i zrobili to po to, żeby ułatwić nam życie, pracę, wesprzeć relacje. Zadaniem dla socjologów i humanistów jest edukowanie ludzi, jak mądrze można korzystać z technologii. Jak robić to, żeby nie krzywdzić nikogo oraz nie zaburzać naturalnych procesów społecznych i komunikacyjnych – dodaje Sobierajski.
Badanie Smart(fonowe) relacje, wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei w styczniu 2018 roku, jest częścią kampanii #AddictedToYou, w której globalny producent smartfonów zachęca do refleksji nad naszym przywiązaniem do telefonów i nad ilością poświęcanego im czasu i uwagi. Kampanię promuje film reklamowy, w którym główne role zagrali w nim młody aktor Krzysztof Bagiński oraz modelka Cleo Ćwiek. Film pokazuje historię zakochanych ludzi, którym telefon pozwala być razem mimo dzielącej ich odległości. W tej historii przywiązanie do telefonu, potrzegane z zewnątrz jako uzależnienie, okazuje się służyć ważnym celom. Link do filmu: #AddcitedToYou
Huawei Huawei prezentuje HUAWEI Mate 9
Huawei CBG zaprezentował właśnie najbardziej wyczekiwane urządzenie roku - HUAWEI Mate 9 oraz jego ekskluzywną wersję – PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 9. Nowe, pięknie zaprojektowane modele z serii Mate mają najszybszą moc obliczeniową wśród dostępnych na rynku smartfonów, dzięki procesorowi Kirin 960. Urządzenia wyposażono w przełomową technologię SuperCharge i nową nakładkę systemu Android. czytaj więcejHuawei Infolinia serwisowa Huawei czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu
Od 2 listopada klienci Huawei, jako jedyni w Polsce, będą mieli całodobowy dostęp do infolinii serwisowej. Firma uruchamia Hotline 24/7. Numer telefonu pozostaje bez zmian: 801 811 111. czytaj więcejNews MateBook wprowadza wzornictwo biznesowe na wyższy poziom
W dobie nowoczesnych technologii, wzornictwo w biznesie skupia się już nie tylko na przestrzeni biurowej, ale przede wszystkim na urządzeniach, których używamy w pracy. Dzisiaj często to już nie pięknie zaprojektowane biuro buduje wizerunek firmy, ale przede wszystkim sprzęt, jakiego używa jej reprezentant. Huawei MateBook odpowiada nowe trendy w biznesie. czytaj więcejHuawei Huawei na 72. miejscu rankingu Interbrand 2016 Best Global Brands
Huawei, drugi rok z rzędu, odnotowuje wzrost swojej pozycji na liście najlepszych marek świata. W tegorocznej edycji raportu Interbrand 2016 Best Global Brands firma awansowała aż o 16 pozycji i tym samym uplasowała się na 72. miejscu listy. czytaj więcejArchiwalne Aktywne lato z Huawei i Plus
Tegoroczna edycja „Active Summer” została zorganizowana we współpracy firmy Huawei i operatora Plus. Miasteczka ze strefą sportu pojawią się w najbardziej popularnych kurortach: Łebie, Ustce, Kołobrzegu i Pobierowie. Akcja trwa od 8 lipca do 9 sierpnia. czytaj więcejArchiwalne Huawei uruchomił blog którego współautorami zostali artyści
Huawei uruchomił blog dedykowany klientom szukającym inspiracji do wykorzystania nowych technologii w życiu codziennym. Współautorami wpisów będą artyści z branży muzycznej, modowej, filmowej i fotograficznej czytaj więcejArchiwalne Huawei otwiera w Warszawie Centrum Innowacji
W warszawskiej siedzibie Huawei otwarto pierwsze w regionie Europy Środkowo – Wschodniej i Skandynawii Centrum Innowacji: Customer Solution Innovation & Integration Experience Center. Na miejscu będzie można zobaczyć i wypróbować najnowsze technologie i urządzenia Huawei. czytaj więcejHuawei Huawei prezentuje HUAWEI Mate 9
Huawei CBG zaprezentował właśnie najbardziej wyczekiwane urządzenie roku - HUAWEI Mate 9 oraz jego ekskluzywną wersję – PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 9. Nowe, pięknie zaprojektowane modele z serii Mate mają najszybszą moc obliczeniową wśród dostępnych na rynku smartfonów, dzięki procesorowi Kirin 960. Urządzenia wyposażono w przełomową technologię SuperCharge i nową nakładkę systemu Android. czytaj więcejHuawei Infolinia serwisowa Huawei czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu
Od 2 listopada klienci Huawei, jako jedyni w Polsce, będą mieli całodobowy dostęp do infolinii serwisowej. Firma uruchamia Hotline 24/7. Numer telefonu pozostaje bez zmian: 801 811 111. czytaj więcejNews MateBook wprowadza wzornictwo biznesowe na wyższy poziom
W dobie nowoczesnych technologii, wzornictwo w biznesie skupia się już nie tylko na przestrzeni biurowej, ale przede wszystkim na urządzeniach, których używamy w pracy. Dzisiaj często to już nie pięknie zaprojektowane biuro buduje wizerunek firmy, ale przede wszystkim sprzęt, jakiego używa jej reprezentant. Huawei MateBook odpowiada nowe trendy w biznesie. czytaj więcejHuawei Huawei na 72. miejscu rankingu Interbrand 2016 Best Global Brands
Huawei, drugi rok z rzędu, odnotowuje wzrost swojej pozycji na liście najlepszych marek świata. W tegorocznej edycji raportu Interbrand 2016 Best Global Brands firma awansowała aż o 16 pozycji i tym samym uplasowała się na 72. miejscu listy. czytaj więcejArchiwalne Aktywne lato z Huawei i Plus
Tegoroczna edycja „Active Summer” została zorganizowana we współpracy firmy Huawei i operatora Plus. Miasteczka ze strefą sportu pojawią się w najbardziej popularnych kurortach: Łebie, Ustce, Kołobrzegu i Pobierowie. Akcja trwa od 8 lipca do 9 sierpnia. czytaj więcejArchiwalne Huawei uruchomił blog którego współautorami zostali artyści
Huawei uruchomił blog dedykowany klientom szukającym inspiracji do wykorzystania nowych technologii w życiu codziennym. Współautorami wpisów będą artyści z branży muzycznej, modowej, filmowej i fotograficznej czytaj więcejArchiwalne Huawei otwiera w Warszawie Centrum Innowacji
W warszawskiej siedzibie Huawei otwarto pierwsze w regionie Europy Środkowo – Wschodniej i Skandynawii Centrum Innowacji: Customer Solution Innovation & Integration Experience Center. Na miejscu będzie można zobaczyć i wypróbować najnowsze technologie i urządzenia Huawei. czytaj więcejNews Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów
Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcejNews Samsung Galaxy S25, S25 Ultra i S25+ - który model wybrać?
Miłośnicy doczekali się! Samsung wprowadził na rynek nową serię smartfonów Galaxy S25, w której znajdziemy modele S25, S25+ oraz S25 Ultra. Każdy z nich to, oprócz pewnych podobieństw, unikalne funkcje i specyfikacje, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników. Wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej ich cechom, aby podjąć świadomą decyzję. Porównujemy te trzy urządzenia, analizując ich kluczowe różnice i zalety, aby pomóc Ci wybrać smartfon idealnie dopasowany do Twoich oczekiwań.1. Samsung Galaxy S25 - na podstawowe potrzeby i mniejszy budżet
2. Samsung Galaxy S25+, czyli starszy brat
3. Najmocniejszy zawodnik, czyli Samsung Galaxy S25 Ultra czytaj więcej