T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Jak podaje Główny Urząd Statystyczny, w 2016 roku 80 proc. gospodarstw domowych posiadało dostęp do Internetu. W większości to rodziny z dziećmi, którym, jak pokazują te same badania, rodzice (90 proc.) pozwalała swobodnie korzystać z domowych komputerów. Według tego samego badania 44 proc. dzieci w wieku 5-15 lat korzystało ze smartfonu . Łatwy dostęp do zasobów Internetu, to z jednej strony szansa na zdobywanie wiedzy i rozwijanie kontaktów, z drugiej jednak to zagrożenia, z których zwłaszcza najmłodsi często nie zdają sobie sprawy. Dlatego tak istotne jest, aby odpowiednich zachowań uczyć najmłodsze już dzieci, umożliwiając im bezpieczne poruszanie się po wirtualnym świecie. Misją firmy z obszaru nowych technologii powinno być zobowiązanie, żeby w ślad za innowacyjnymi produktami i usługami, dostarczać wiedzę na temat mądrego i bezpiecznego z nich korzystania.
Jako firma odpowiedzialna społecznie, dbamy o to aby technologie, które tworzymy służyły przede wszystkim społeczeństwu. We wrześniu T‑Mobile Polska, we współpracy z Fundacją Digital University, rozpoczęły drugą część programu edukacyjnego Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile. To cykl warsztatów, skierowanych do uczniów szkół podstawowych, zlokalizowanych w miejscowościach o populacji do 50 tys. mieszkańców. Podczas zajęć uczniowie i ich nauczyciele poznają potencjalne zagrożenia, na które natrafić mogą w sieci, a równocześnie uczą się, jak świadomie i bezpiecznie korzystać z jej zasobów.
Z Internetu korzystają dzisiaj w zasadzie wszyscy. O ile jednak osoby dorosłe robią to świadomie i zdają sobie sprawę z potencjalnych zagrożeń, na które mogą trafić w sieci, o tyle dzieci, które są zazwyczaj ufne, nie wiedzą, że wirtualny świat nie zawsze jest bezpieczny. Żeby uwrażliwić rodziców, nauczycieli oraz same dzieci na ten problem, konieczne są cykliczne działania informacyjne i edukacyjne. Za ich realizację w takim samym zakresie odpowiadać powinny szkoły, jak i firmy działające w obszarze nowoczesnych technologii – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej T‑Mobile Polska.
Jako firma dostarczająca Internet wiemy jakie możliwości stwarza on użytkownikom, ale także jakie pociąga za sobą zagrożenia. Ale mamy też dostęp do wiedzy, która pozwala te ryzyka minimalizować. I tą wiedzą właśnie chcemy dzielić się z dziećmi, nauczycielami i rodzicami w ramach Laboratorium Bezpiecznego Internetu. Nie przez przypadek też wybraliśmy mniejsze miejscowości. Chcieliśmy w ten sposób dotrzeć z działaniami do szkół, w których tego typu akcje nie były wcześniej realizowane, a których uczniowie mają swobodny dostęp do sieci. W pierwszej części akcji udało nam się przeszkolić kilkuset uczniów w 20 szkołach. - dodaje Małgorzata Rybak-Dowżyk.
Zajęcia w ramach Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile mają na celu zwiększenie świadomości wśród najmłodszych na temat zagrożeń płynących z użytkowania Internetu oraz poszerzenie wiedzy nauczycieli w zakresie nowoczesnych metod przygotowywania uczniów do świadomego korzystania z sieci. W trakcie zajęć dzieci uczą się, m.in.: jak uniknąć przechwycenia danych z komputera, jakich treści nie należy publikować w Internecie, dlaczego nie powinno się zamieszczać w sieci zdjęć ośmieszających kogoś oraz jak bronić się w przypadku próby skrzywdzenia. Spotkania odbędą się w szkołach na terenie całego kraju.
Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji.
*GUS, na podstawie badania Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych, 2016 r.
News Kilometry, które zmieniają życie dzieci na lepsze! Rusza szósta edycja akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami
Już 24 czerwca Polacy rozpoczną wspólne zbieranie kilometrów, które zamienione przez T‑Mobile Polska na pieniądze trafią do podopiecznych fundacji TVN „Nie jesteś sam”. W tym roku gramy już o 6. Milion który przeznaczony zostanie na rehabilitację niepełnosprawnych ruchowo dzieci. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18
T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcejT-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę
Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcejT-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie
T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę
Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska
Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcejT-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone
T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcejT-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości
Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i OrangeWięcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej
News Kilometry, które zmieniają życie dzieci na lepsze! Rusza szósta edycja akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami
Już 24 czerwca Polacy rozpoczną wspólne zbieranie kilometrów, które zamienione przez T‑Mobile Polska na pieniądze trafią do podopiecznych fundacji TVN „Nie jesteś sam”. W tym roku gramy już o 6. Milion który przeznaczony zostanie na rehabilitację niepełnosprawnych ruchowo dzieci. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18
T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcejT-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę
Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcejT-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie
T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę
Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska
Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcejT-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone
T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcejT-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości
Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i OrangeWięcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej