T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Jak podaje Główny Urząd Statystyczny, w 2016 roku 80 proc. gospodarstw domowych posiadało dostęp do Internetu. W większości to rodziny z dziećmi, którym, jak pokazują te same badania, rodzice (90 proc.) pozwalała swobodnie korzystać z domowych komputerów. Według tego samego badania 44 proc. dzieci w wieku 5-15 lat korzystało ze smartfonu . Łatwy dostęp do zasobów Internetu, to z jednej strony szansa na zdobywanie wiedzy i rozwijanie kontaktów, z drugiej jednak to zagrożenia, z których zwłaszcza najmłodsi często nie zdają sobie sprawy. Dlatego tak istotne jest, aby odpowiednich zachowań uczyć najmłodsze już dzieci, umożliwiając im bezpieczne poruszanie się po wirtualnym świecie. Misją firmy z obszaru nowych technologii powinno być zobowiązanie, żeby w ślad za innowacyjnymi produktami i usługami, dostarczać wiedzę na temat mądrego i bezpiecznego z nich korzystania.
Jako firma odpowiedzialna społecznie, dbamy o to aby technologie, które tworzymy służyły przede wszystkim społeczeństwu. We wrześniu T‑Mobile Polska, we współpracy z Fundacją Digital University, rozpoczęły drugą część programu edukacyjnego Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile. To cykl warsztatów, skierowanych do uczniów szkół podstawowych, zlokalizowanych w miejscowościach o populacji do 50 tys. mieszkańców. Podczas zajęć uczniowie i ich nauczyciele poznają potencjalne zagrożenia, na które natrafić mogą w sieci, a równocześnie uczą się, jak świadomie i bezpiecznie korzystać z jej zasobów.
Z Internetu korzystają dzisiaj w zasadzie wszyscy. O ile jednak osoby dorosłe robią to świadomie i zdają sobie sprawę z potencjalnych zagrożeń, na które mogą trafić w sieci, o tyle dzieci, które są zazwyczaj ufne, nie wiedzą, że wirtualny świat nie zawsze jest bezpieczny. Żeby uwrażliwić rodziców, nauczycieli oraz same dzieci na ten problem, konieczne są cykliczne działania informacyjne i edukacyjne. Za ich realizację w takim samym zakresie odpowiadać powinny szkoły, jak i firmy działające w obszarze nowoczesnych technologii – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej T‑Mobile Polska.
Jako firma dostarczająca Internet wiemy jakie możliwości stwarza on użytkownikom, ale także jakie pociąga za sobą zagrożenia. Ale mamy też dostęp do wiedzy, która pozwala te ryzyka minimalizować. I tą wiedzą właśnie chcemy dzielić się z dziećmi, nauczycielami i rodzicami w ramach Laboratorium Bezpiecznego Internetu. Nie przez przypadek też wybraliśmy mniejsze miejscowości. Chcieliśmy w ten sposób dotrzeć z działaniami do szkół, w których tego typu akcje nie były wcześniej realizowane, a których uczniowie mają swobodny dostęp do sieci. W pierwszej części akcji udało nam się przeszkolić kilkuset uczniów w 20 szkołach. - dodaje Małgorzata Rybak-Dowżyk.
Zajęcia w ramach Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile mają na celu zwiększenie świadomości wśród najmłodszych na temat zagrożeń płynących z użytkowania Internetu oraz poszerzenie wiedzy nauczycieli w zakresie nowoczesnych metod przygotowywania uczniów do świadomego korzystania z sieci. W trakcie zajęć dzieci uczą się, m.in.: jak uniknąć przechwycenia danych z komputera, jakich treści nie należy publikować w Internecie, dlaczego nie powinno się zamieszczać w sieci zdjęć ośmieszających kogoś oraz jak bronić się w przypadku próby skrzywdzenia. Spotkania odbędą się w szkołach na terenie całego kraju.
Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji.
*GUS, na podstawie badania Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych, 2016 r.
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej