„Komfort i bezpieczeństwo klientów, szczególnie w dobie pandemii, są naszym priorytetem, dlatego konsekwentnie pracujemy nad tym, aby kontakt z nami był dla nich jeszcze wygodniejszy. To jeden z elementów naszego zaangażowania w stałe podnoszenie satysfakcji klientów, wpływający również na wzrost ich zaufania do marki UPC. Możliwość rezerwacji wizyt w salonach sprzedaży czy umawiania wizyty w domu poprzez Booksy, globalnego lidera systemów umawiania wizyt, to kolejny krok na tej drodze, obok innych, cyfrowych usprawnień wprowadzanych w naszych kanałach sprzedaży i obsługi. Jestem przekonany, że prostota i dostępność tego rozwiązania dodatkowo podniosą zadowolenie naszych klientów z interakcji z nami.” - mówi Przemysław Żur, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi klienta w UPC.
Poprzez umówienie wizyty online klienci nie będą skazani na stanie w kolejce, ani nie będą musieli narażać swojego zdrowia. UPC stara się zapewnić najwyższy poziom higieny i bezpieczeństwa interakcji. Korzystanie z serwisu Booksy jest bardzo proste. Wystarczy jedynie założenie konta na stronie internetowej platformy lub pobranie aplikacji mobilnej, dostępnej w wersjach na Android oraz iOS. Użytkownik powinien wyszukać interesującego go usługodawcę, wybrać dogodny termin spotkania i dokonać rezerwacji. Terminami można swobodnie zarządzać, zmieniając je według potrzeb. Aby nie zapomnieć o spotkaniu, platforma powiadomi nas o zbliżającej się wizycie, dzięki temu nie musimy się martwić że o niej zapomnimy.