„Komfort i bezpieczeństwo klientów, szczególnie w dobie pandemii, są naszym priorytetem, dlatego konsekwentnie pracujemy nad tym, aby kontakt z nami był dla nich jeszcze wygodniejszy. To jeden z elementów naszego zaangażowania w stałe podnoszenie satysfakcji klientów, wpływający również na wzrost ich zaufania do marki UPC. Możliwość rezerwacji wizyt w salonach sprzedaży czy umawiania wizyty w domu poprzez Booksy, globalnego lidera systemów umawiania wizyt, to kolejny krok na tej drodze, obok innych, cyfrowych usprawnień wprowadzanych w naszych kanałach sprzedaży i obsługi. Jestem przekonany, że prostota i dostępność tego rozwiązania dodatkowo podniosą zadowolenie naszych klientów z interakcji z nami.” - mówi Przemysław Żur, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi klienta w UPC.
Poprzez umówienie wizyty online klienci nie będą skazani na stanie w kolejce, ani nie będą musieli narażać swojego zdrowia. UPC stara się zapewnić najwyższy poziom higieny i bezpieczeństwa interakcji. Korzystanie z serwisu Booksy jest bardzo proste. Wystarczy jedynie założenie konta na stronie internetowej platformy lub pobranie aplikacji mobilnej, dostępnej w wersjach na Android oraz iOS. Użytkownik powinien wyszukać interesującego go usługodawcę, wybrać dogodny termin spotkania i dokonać rezerwacji. Terminami można swobodnie zarządzać, zmieniając je według potrzeb. Aby nie zapomnieć o spotkaniu, platforma powiadomi nas o zbliżającej się wizycie, dzięki temu nie musimy się martwić że o niej zapomnimy.
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej