Wiadomości firmowe

Czym jest Thulium?

01.06.2018
Klienci mają swoje ulubione formy kontaktu: dla jednych będzie to telefon, dla innych czat lub email. Na dodatek wielu klientów przeskakuje między kanałami i jest im obojętne z którego korzystają. Takie preferencje klientów powodują, że niektóre firmy mierzą się z bałaganem komunikacyjnym. I tutaj rodzi się pytanie, jak nad nim zapanować?

Bardzo prostą odpowiedź na powyższe pytanie znajdziecie w najnowszym wpisie na naszym blogu.

Jeśli jesteście ciekawi sposobu na połączenie wielu kanałów komunikacji w jednym systemie i usprawnienie obsługi klienta w swojej firmie koniecznie zajrzyjcie.

Wiadomości firmowe Obsługa klienta w internetowym sklepie z butami.

Teoretycznie kupowanie obuwia w sieci to czysta przyjemność. Jedynym ograniczeniem dla kupujących może być cena, jednak przy tak dużym asortymencie, jaki oferują sklepy każdy znajdzie coś dla siebie. Rosnąca łatwość zakupów internetowych przyciąga klientów, więc liczba pytań do biur obsługi internetowych sklepów z butami rośnie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Integracja Thulium z BaseLinkerem

Zarządzanie sklepem internetowym i dodatkowo internetowymi platformami handlowymi jak Allegro wymaga bardzo dużego nakładu pracy. Szczególnie gdy mamy kilka sklepów, wystawiamy produkty w różnych cenach, a do tego korzystamy z wielu platform. Kluczowa wtedy jest odpowiednia organizacja. BaseLinker w parze z Thulium stanowią świetną kombinację, by temu wyzwaniu sprostać. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak Thulium wspiera obsługę klienta w firmie Shoper?

Shoper - ceniony i profesjonalny dostawca sklepów internetowych korzysta z sytemu Thulium już 4 lata. Zobaczcie jak przez ten czas wspieramy obsługę klienta w ich firmie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak AI wspiera obsługę klienta?

Vala Afshar twierdzi, że branżą, która jako pierwsza zaadaptuje AI, jest obsługa klienta. To prawda, jednak znaczenie sztucznej inteligencji oraz jej możliwe zastosowania często są błędnie rozumiane. Prowokują katastroficzne wizje, gdzie maszyny odbierają pracę ludzkim konsultantom i stają się niebezpiecznie autonomiczne. Jednak patrząc realistycznie, nowe technologie nie zredukują potrzeby osobistego kontaktu.
czytaj więcej

Wiadomości firmowe Samoobsługa ważnym trendem

Nie tylko w supermarketach klienci doceniają samoobsługę. Samoobsługa jest coraz popularniejsza w świecie online. Grono osób, które traktują kontakt z biurem obsługi jako ostateczność, jest duże. Tacy klienci próbują rozgryźć wszystko samemu. Dosłownie wszystko – począwszy od znalezienia informacji na temat dostawy pralki na stronie www na zrozumieniu, jak ustawić szybkie pranie w świeżo nabytej pralce, kończąc. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium vs Gmail

Gmail jest jedną z najpopularniejszych elektronicznych skrzynek pocztowych. Produkt Google’a zyskał wielu fanów wśród użytkowników indywidualnych, m.in. dzięki dużej ilości darmowego miejsca na dysku, całkiem przyjaznemu interfejsowi użytkownika i możliwości zaawansowanej integracji z innymi usługami Google. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zarabiaj z nami!

Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce, w drużynie łatwiej. Można zestawić produkt partnera z własną ofertą i sprzedawać bardziej kompletne rozwiązanie. Jeśli klient ufa danej firmie i z chęcią z nią współpracuje, często “przenosi” to zaufanie na produkt jej partnera. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż w Twoim e-sklepie!

PROMOCJA NOWOROCZNA -20% NA SYSTEM THULIUM PRZEZ PIERWSZE 3 MIESIĄCE! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!

Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Targi eHandlu oraz konferencja z Polish VoIP & Security Summit już za nami

8 listopada byliśmy na targach eHandlu.
To znaczące wydarzenie w naszym kalendarzu. Pojawiają się na nim tysiące ludzi prowadzących swoje biznesy i poszukujące narzędzi do rozwoju. Jako dostawcy systemu do obsługi komunikacji z klientami, opowiadaliśmy tam o jego możliwościach, słuchaliśmy potrzeb potencjalnych klientów i rozeznawaliśmy trendy na runku. Nasz 9-cio osobowy zespół miał co robić, bo zainteresowanie przy naszym stosiku chwilami było naprawdę imponujące. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Obsługa klienta w internetowym sklepie z butami.

Teoretycznie kupowanie obuwia w sieci to czysta przyjemność. Jedynym ograniczeniem dla kupujących może być cena, jednak przy tak dużym asortymencie, jaki oferują sklepy każdy znajdzie coś dla siebie. Rosnąca łatwość zakupów internetowych przyciąga klientów, więc liczba pytań do biur obsługi internetowych sklepów z butami rośnie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Integracja Thulium z BaseLinkerem

Zarządzanie sklepem internetowym i dodatkowo internetowymi platformami handlowymi jak Allegro wymaga bardzo dużego nakładu pracy. Szczególnie gdy mamy kilka sklepów, wystawiamy produkty w różnych cenach, a do tego korzystamy z wielu platform. Kluczowa wtedy jest odpowiednia organizacja. BaseLinker w parze z Thulium stanowią świetną kombinację, by temu wyzwaniu sprostać. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak Thulium wspiera obsługę klienta w firmie Shoper?

Shoper - ceniony i profesjonalny dostawca sklepów internetowych korzysta z sytemu Thulium już 4 lata. Zobaczcie jak przez ten czas wspieramy obsługę klienta w ich firmie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak AI wspiera obsługę klienta?

Vala Afshar twierdzi, że branżą, która jako pierwsza zaadaptuje AI, jest obsługa klienta. To prawda, jednak znaczenie sztucznej inteligencji oraz jej możliwe zastosowania często są błędnie rozumiane. Prowokują katastroficzne wizje, gdzie maszyny odbierają pracę ludzkim konsultantom i stają się niebezpiecznie autonomiczne. Jednak patrząc realistycznie, nowe technologie nie zredukują potrzeby osobistego kontaktu.
czytaj więcej

Wiadomości firmowe Samoobsługa ważnym trendem

Nie tylko w supermarketach klienci doceniają samoobsługę. Samoobsługa jest coraz popularniejsza w świecie online. Grono osób, które traktują kontakt z biurem obsługi jako ostateczność, jest duże. Tacy klienci próbują rozgryźć wszystko samemu. Dosłownie wszystko – począwszy od znalezienia informacji na temat dostawy pralki na stronie www na zrozumieniu, jak ustawić szybkie pranie w świeżo nabytej pralce, kończąc. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium vs Gmail

Gmail jest jedną z najpopularniejszych elektronicznych skrzynek pocztowych. Produkt Google’a zyskał wielu fanów wśród użytkowników indywidualnych, m.in. dzięki dużej ilości darmowego miejsca na dysku, całkiem przyjaznemu interfejsowi użytkownika i możliwości zaawansowanej integracji z innymi usługami Google. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zarabiaj z nami!

Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce, w drużynie łatwiej. Można zestawić produkt partnera z własną ofertą i sprzedawać bardziej kompletne rozwiązanie. Jeśli klient ufa danej firmie i z chęcią z nią współpracuje, często “przenosi” to zaufanie na produkt jej partnera. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż w Twoim e-sklepie!

PROMOCJA NOWOROCZNA -20% NA SYSTEM THULIUM PRZEZ PIERWSZE 3 MIESIĄCE! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!

Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Targi eHandlu oraz konferencja z Polish VoIP & Security Summit już za nami

8 listopada byliśmy na targach eHandlu.
To znaczące wydarzenie w naszym kalendarzu. Pojawiają się na nim tysiące ludzi prowadzących swoje biznesy i poszukujące narzędzi do rozwoju. Jako dostawcy systemu do obsługi komunikacji z klientami, opowiadaliśmy tam o jego możliwościach, słuchaliśmy potrzeb potencjalnych klientów i rozeznawaliśmy trendy na runku. Nasz 9-cio osobowy zespół miał co robić, bo zainteresowanie przy naszym stosiku chwilami było naprawdę imponujące. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową

Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.

1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej

News Jak najlepiej nadpłacać kredyt hipoteczny?

Nadpłata kredytu hipotecznego to efektywny sposób na skrócenie okresu spłaty zobowiązania i zmniejszenie całkowitych kosztów kredytu. Ale jak właściwie nadpłacać kredyt hipoteczny, aby maksymalnie skorzystać z tej możliwości? Czy lepiej skupić się na nadpłacaniu kredytu, czy może skrócić okres kredytowania? W tym artykule przedstawimy krok po kroku, jak najlepiej podejść do nadpłaty kredytu hipotecznego, odpowiadając na najważniejsze pytania i rozwiewając wątpliwości. czytaj więcej

News Retro dysk twardy - powrót do przeszłości w świecie komputerów i gier

W świecie technologii, gdzie dominują coraz bardziej zaawansowane rozwiązania, powrót do starszych koncepcji bywa zaskakujący, a czasem nawet fascynujący. Retro dysk twardy to jedno z tych urządzeń, które pozwala nam cofnąć się do przeszłości, kiedy komputery działały na innych zasadach, a gry komputerowe przyciągały prostotą i wyjątkowym klimatem. Dla niektórych to sentymentalna podróż, a dla innych - szansa na odkrycie dawnych czasów. Sprawdźmy wspólnie czym jest tytułowy retro dysk. czytaj więcej

News Toner vs. wkład: Jakie są różnice i jak wybrać właściwy?

Wybór odpowiednich materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest bardzo ważny dla utrzymania jakości wydruków oraz efektywności pracy urządzenia. Jednym z dylematów, z którymi można się spotkać, jest wybór między tonerem a wkładem (kartridżem). W tym artykule szczegółowo przyjrzymy się różnicom między tymi dwoma typami materiałów drukujących, wyjaśnimy, czym jest toner i kartridż oraz doradzimy, jak dokonać właściwego wyboru i dbać o materiały eksploatacyjne. czytaj więcej