Klienci mają swoje ulubione formy kontaktu: dla jednych będzie to telefon, dla innych czat lub email. Na dodatek wielu klientów przeskakuje między kanałami i jest im obojętne z którego korzystają. Takie preferencje klientów powodują, że niektóre firmy mierzą się z bałaganem komunikacyjnym. I tutaj rodzi się pytanie, jak nad nim zapanować?
Bardzo prostą odpowiedź na powyższe pytanie znajdziecie w najnowszym wpisie na naszym blogu.
Jeśli jesteście ciekawi sposobu na połączenie wielu kanałów komunikacji w jednym systemie i usprawnienie obsługi klienta w swojej firmie koniecznie zajrzyjcie.
Wiadomości firmowe Bezpieczeństwo systemu Thulium
Zainspirowani pytaniami klientów o bezpieczeństwo naszej aplikacji, postanowiliśmy zlecić sprawdzenie jej przez profesjonalistów z firmy Securitum. Securitum specjalizuje się w audytach bezpieczeństwa systemów IT. Nasza aplikacja webowa została prześwietlona na wskroś, a podsumowanie audytu przedstawia się tak, jak widać na wykresie. czytaj więcejWiadomości firmowe Zapraszamy na naszego Bloga!
Uruchomiliśmy blog, na którym znajdziesz liczne informacje o trendach w call center, customer support oraz telekomunikacji. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszych postów:http://blog.thulium.pl
O nowych postach dowiedz się z naszego Facebooka:
https://www.facebook.com/thulium/ czytaj więcej
Wiadomości firmowe Bezpieczeństwo systemu Thulium
Zainspirowani pytaniami klientów o bezpieczeństwo naszej aplikacji, postanowiliśmy zlecić sprawdzenie jej przez profesjonalistów z firmy Securitum. Securitum specjalizuje się w audytach bezpieczeństwa systemów IT. Nasza aplikacja webowa została prześwietlona na wskroś, a podsumowanie audytu przedstawia się tak, jak widać na wykresie. czytaj więcejWiadomości firmowe Zapraszamy na naszego Bloga!
Uruchomiliśmy blog, na którym znajdziesz liczne informacje o trendach w call center, customer support oraz telekomunikacji. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszych postów:http://blog.thulium.pl
O nowych postach dowiedz się z naszego Facebooka:
https://www.facebook.com/thulium/ czytaj więcej