Podczas 16. konferencji Huawei Global Analyst Summit (HAS), firma wraz z partnerami biznesowymi zrzeszonymi w ramach VR OpenLab zaprezentowała inicjatywę Dual-G Cloud VR. Zgodnie z jej założeniami, Huawei iLab i X Labs będą wykorzystywane jako ośrodki pełniące role inkubatorów dla dostawców usług, platform i urządzeń końcowych, a także układów scalonych i ekranów.
Inicjatywa Dual-G Cloud VR
Wspólny projekt Huawei oraz firm takich jak NVIDIA, BOE, Cyber Cloud, Letin VR, Skyworth VR, Pico, DPVR, iQIY i Growlib, daje szansę zbudowania rozwiązań biznesowych Gigaband i 5G Cloud VR. Ponadto pozwala na zbadanie możliwości w zakresie gigabitowych domowych usług szerokopasmowych i 5G. Dodatkowo inicjatywa ma na celu promowanie ciągłych innowacji w branży, przy jednoczesnym przyspieszeniu komercyjnego wykorzystania VR w chmurze na dużą skalę.
Szybki rozwój globalnej branży VR/AR stał się jedną z kluczowych sił napędowych ciągłych innowacji w sektorze ICT. Zgodnie z prognozą IDC, wartość globalnego rynku AR/VR przekroczy w 2019 r. poziom 20,4 mld USD, a łączne roczne tempo wzrostu pozostanie na poziomie 69,6% przez następne trzy lata.
VR OpenLab
Już podczas Global Ultra-Broadband Forum 2017 Huawei wraz z partnerami oficjalnie uruchomił plan współpracy VR OpenLab, który zakładał m.in. promowanie innowacji oraz zbudowanie kompletnego ekosystemu VR w chmurze. Po ponad roku prac firmom udało się stworzyć ekosystem VR w chmurze, który obejmuje całą branżę, w tym innowacyjną platformę renderowania, platformę agregacji treści oraz urządzenie do VR w chmurze typu all-in-one. Ponadto, China Mobile Fujian, China Telecom i inni operatorzy rozpoczęli komercyjne testy wykorzystania VR w chmurze.
– W wyniki wspólnych działań partnerów branżowych i globalnych operatorów, VR w chmurze to już nie tylko koncepcje, ale prawdziwe aplikacje i rozwiązania biznesowe – powiedział Richard Jin, prezes Huawei Transmission & Access Product Line.
Trzy obszary aktywności
Huawei będzie współpracować z partnerami z VR OpenLab w celu wprowadzania innowacji opartych na Cloud VR. W obszarze B2B, firmy chcą położyć nacisk na inkubację biznesową w sektorach takich jak film, edukacja i opieka zdrowotna oraz umożliwienie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw poprzez VR. W ramach rozwiązań konsumenckich podejmowane aktywności obejmą portale społecznościowe, za pośrednictwem których użytkownicy będą mieli możliwość korzystania z wysokiej jakości usług VR, a także obszary takie jak edukacja, kino domowe czy webcasting.
W oparciu o plan działania VR OpenLab, wszystkie firmy będą współpracować w celu pozyskania 100 000 użytkowników VR w chmurze w 2019 r.
Wiadomości firmowe Huawei Network Cloud Engine z powodzeniem przeszedł testy interoperacyjności
Warszawa, 17 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wprowadza platformę obliczeniową Atlas AI
Shenzhen, 9 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei: IP Club wraca do Polski
Warszawa, 8 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe 13 producentów deklaruje plany produkcji aut z inteligentnymi układami Huawei
Shenzhen, 8 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wdraża w Szanghaju gigabitową sieć bezprzewodową
Szanghaj, 7 maja 2019 czytaj więcejWiadomości firmowe Indonezja: Huawei podpisał porozumienie dotyczące budowy sieci ultra-szerokopasmowej
Warszawa, 30 kwietnia 2019 r czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei jednym z liderów rynku serwerów według Gartnera
Warszawa, 6 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia program ”One Thousand Dreams”, by wspierać dzieci i młodzież
Warszawa, 12 kwietnia 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei prezentuje nową koncepcję infrastruktury hiperkonwergentnej
Warszawa, 5 kwietnia 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei Network Cloud Engine z powodzeniem przeszedł testy interoperacyjności
Warszawa, 17 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wprowadza platformę obliczeniową Atlas AI
Shenzhen, 9 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei: IP Club wraca do Polski
Warszawa, 8 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe 13 producentów deklaruje plany produkcji aut z inteligentnymi układami Huawei
Shenzhen, 8 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wdraża w Szanghaju gigabitową sieć bezprzewodową
Szanghaj, 7 maja 2019 czytaj więcejWiadomości firmowe Indonezja: Huawei podpisał porozumienie dotyczące budowy sieci ultra-szerokopasmowej
Warszawa, 30 kwietnia 2019 r czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei jednym z liderów rynku serwerów według Gartnera
Warszawa, 6 maja 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia program ”One Thousand Dreams”, by wspierać dzieci i młodzież
Warszawa, 12 kwietnia 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei prezentuje nową koncepcję infrastruktury hiperkonwergentnej
Warszawa, 5 kwietnia 2019 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App
Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcejWiadomości firmowe Pięć najlepszych praktyk wdrażania bezpiecznej sieci SD-WAN
Sieci korporacyjne szybko stają się coraz bardziej złożone oraz rozproszone. Wraz z rozwojem przetwarzania w chmurze, pracy zdalnej oraz urządzeń mobilnych firmy mają coraz więcej użytkowników, a także zasoby IT, które wymagają łączności.Definiowana programowo sieć WAN (SD-WAN) tworzy wydajne, korporacyjne połączenie oparte na bazie już istniejących sieci. Infrastruktura SD-WAN musi być starannie zaprojektowana i wdrożona, aby zapewnić organizacji pełnię swoich możliwości. czytaj więcej