Wiadomości firmowe

Huawei inwestuje w rozwój VR w chmurze

07.05.2019
Shenzhen, 29 kwietnia 2019

Podczas 16. konferencji Huawei Global Analyst Summit (HAS), firma wraz z partnerami biznesowymi zrzeszonymi w ramach VR OpenLab zaprezentowała inicjatywę Dual-G Cloud VR. Zgodnie z jej założeniami, Huawei iLab i X Labs będą wykorzystywane jako ośrodki pełniące role inkubatorów dla dostawców usług, platform i urządzeń końcowych, a także układów scalonych i ekranów.

 

Inicjatywa Dual-G Cloud VR

Wspólny projekt Huawei oraz firm takich jak NVIDIA, BOE, Cyber Cloud, Letin VR, Skyworth VR, Pico, DPVR, iQIY i Growlib, daje szansę zbudowania rozwiązań biznesowych Gigaband i 5G Cloud VR. Ponadto pozwala na zbadanie możliwości w zakresie gigabitowych domowych usług szerokopasmowych i 5G. Dodatkowo inicjatywa ma na celu promowanie ciągłych innowacji w branży, przy jednoczesnym przyspieszeniu komercyjnego wykorzystania VR w chmurze na dużą skalę.

 

Szybki rozwój globalnej branży VR/AR stał się jedną z kluczowych sił napędowych ciągłych innowacji w sektorze ICT. Zgodnie z prognozą IDC, wartość globalnego rynku AR/VR przekroczy w 2019 r. poziom 20,4 mld USD, a łączne roczne tempo wzrostu pozostanie na poziomie 69,6% przez następne trzy lata.

 

VR OpenLab

Już podczas Global Ultra-Broadband Forum 2017 Huawei wraz z partnerami oficjalnie uruchomił plan współpracy VR OpenLab, który zakładał m.in. promowanie innowacji oraz zbudowanie kompletnego ekosystemu VR w chmurze. Po ponad roku prac firmom udało się stworzyć ekosystem VR w chmurze, który obejmuje całą branżę, w tym innowacyjną platformę renderowania, platformę agregacji treści oraz urządzenie do VR w chmurze typu all-in-one. Ponadto, China Mobile Fujian, China Telecom i inni operatorzy rozpoczęli komercyjne testy wykorzystania VR w chmurze.

 

W wyniki wspólnych działań partnerów branżowych i globalnych operatorów, VR w chmurze to już nie tylko koncepcje, ale prawdziwe aplikacje i rozwiązania biznesowe – powiedział Richard Jin, prezes Huawei Transmission & Access Product Line.

 

Trzy obszary aktywności

Huawei będzie współpracować z partnerami z VR OpenLab w celu wprowadzania innowacji opartych na Cloud VR. W obszarze B2B, firmy chcą położyć nacisk na inkubację biznesową w sektorach takich jak film, edukacja i opieka zdrowotna oraz umożliwienie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw poprzez VR. W ramach rozwiązań konsumenckich podejmowane aktywności obejmą portale społecznościowe, za pośrednictwem których użytkownicy będą mieli możliwość korzystania z wysokiej jakości usług VR, a także obszary takie jak edukacja, kino domowe czy webcasting.

 

 

W oparciu o plan działania VR OpenLab, wszystkie firmy będą współpracować w celu pozyskania 100 000 użytkowników VR w chmurze w 2019 r.

 

Wiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App

Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Pięć najlepszych praktyk wdrażania bezpiecznej sieci SD-WAN

Sieci korporacyjne szybko stają się coraz bardziej złożone oraz rozproszone. Wraz z rozwojem przetwarzania w chmurze, pracy zdalnej oraz urządzeń mobilnych firmy mają coraz więcej użytkowników, a także zasoby IT, które wymagają łączności.
Definiowana programowo sieć WAN (SD-WAN) tworzy wydajne, korporacyjne połączenie  oparte na bazie już istniejących sieci. Infrastruktura SD-WAN musi być starannie zaprojektowana i wdrożona, aby zapewnić organizacji pełnię swoich możliwości. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group prezentuje wyniki za pierwszą połowę 2018 roku

Huawei Consumer Business Group (CBG) ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2018 roku. Firma zanotowała solidny wzrost, dostarczając na ogólnoświatowy rynek ponad 95 milionów sztuk smartfonów. Według danych IDC, w II kwartale 2018 Huawei stał się drugim co do wielkości producentem smartfonów na świecie z udziałem w rynku światowym na poziomie 15,8%. czytaj więcej