Huawei zajmuje 68. miejsce w rankingu Interbrand Best Global Brands 2018
Huawei został uznany za 68. najcenniejszą markę na świecie w rankingu Best Global Brands 2018, wydaną przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand. Marka z sektora ICT awansowała tym samym o dwa miejsca w porównaniu do 2017 roku, a jej wartość wzrosła o 14% i wynosi aktualnie 7,6 mld USD.
Huawei jest wiodącym światowym dostawcą infrastruktury technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) oraz inteligentnych urządzeń. Z uwagi na zakres działalności firma jest więc zaangażowana w dostarczanie technologii cyfrowych do klientów indywidualnych oraz biznesowych tworząc tym samym w pełni połączony, inteligentny świat.
– W erze dynamicznego rozwoju technologicznego w przemyśle rozwiązania takie jak AI, 5G, IoT i cloud computing będą się stawać coraz bardziej istotne. Huawei już teraz stara się dostarczać więcej wartości i tworzyć lepsze doświadczenia dla klientów poprzez integrację AI, inteligentnych urządzeń, sieci i chmury obliczeniowej. Dzięki otwartej współpracy z partnerami ekosystemowymi, firma tworzy trwałą wartość dla swoich klientów, pracując na rzecz wzmocnienia pozycji ludzi, wzbogacenia życia domowego i inspirowania innowacji w różnych organizacjach – powiedział Zhang Hongxi, prezes Działu Marketingu Korporacyjnego Huawei.
Działalność operatorska Huawei koncentruje się na rozwiązywaniu problemów klientów, budowaniu sieci All-Cloud z centrami danych w ich rdzeniu dla operatorów na całym świecie. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dla domowych sieci szerokopasmowych klasy premium, bezprzewodowych witryn dla wszystkich scenariuszy oraz Mobile Money, Huawei pomaga operatorom wykorzystać potencjał istniejących zasobów sieciowych oraz zoptymalizować doświadczenia klientów w zakresie połączeń i bezpieczeństwa sieci za pomocą cyfrowych systemów usług eksploatacji i konserwacji (O&M). Jednocześnie Huawei przyspiesza komercyjne testy i wdrażanie systemów 5G. Firma współpracuje w tym aspekcie z ponad 50 partnerami biznesowymi na całym świecie.
Działalność biznesowa Huawei dostarcza innowacje technologiczne w chmurze, big data, sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy, komunikacji między przedsiębiorstwami i w innych dziedzinach. Firma tworzy rozwiązania dla inteligentnego i bezpiecznego miasta, bankowości wielokanałowej, inteligentnych sieci, transportu i edukacji są wykorzystywane przez kluczowych graczy globalnych. Obecnie 211 organizacji z listy Fortune Global 500 – w tym 48 z listy Fortune 100 – współpracuje z Huawei jako wybranym partnerem w transformacji cyfrowej.
Część konsumencka Huawei CBG wykorzystuje swój głęboki wgląd w potrzeby klientów indywidualnych, aby zapewnić doskonałe połączenie technologii i wzornictwa. W tym roku seria P20 po raz kolejny ustanowiła nowe standardy dla telefonów komórkowych, otrzymując entuzjastyczne reakcje konsumentów na całym świecie, mocno umacniając Huawei jako jednego z liderów flagowych telefonów. Ponadto 16 października br. najnowsze produkty z serii Mate zostały zaprezentowane w Londynie. Seria ta oferuje pierwsze telefony, które wykorzystują nowy chipset Huawei Kirin 980. Huawei CBG dostarcza również inne innowacyjne mobilne urządzenia szerokopasmowe i inteligentne urządzenia domowe, oferując cyfrowe doświadczenia dla osób prywatnych i gospodarstw domowych na całym świecie.
HUAWEI CLOUD rozwija z kolei innowacje w zakresie infrastruktury chmury obliczeniowej i jest zaangażowany w dostarczanie klientom stabilnych, niezawodnych, bezpiecznych i stale ulepszanych usług chmury obliczeniowej. Firma dostarczyła ponad 120 usług i 60 rozwiązań w 16 kategoriach, a poprzez proponowaną Inclusive AI, zapewnia przystępne, intuicyjne i bezpieczne usługi w zakresie sztucznej inteligencji. Te zaufane, wysokiej jakości produkty zostały przetestowane i zatwierdzone na wielu rynkach, a obecnie są podstawą procesów biznesowych dla wielu klientów. Usługi HUAWEI CLOUD Enterprise Intelligence (EI) znalazły zastosowanie m.in. w branży logistycznej, produkcyjnej, finansowej i internetowej, a model AI + Industry Huawei jest nowym ważnym czynnikiem modernizacji.
Huawei Huawei P10 w kolorze roku 2017 według Pantone już w sprzedaży
W lutym, podczas barcelońskich targów MWC miała miejsce premiera Huawei P10. Podczas wydarzenia zaprezentowano smartfona w wielu kolorach, w tymw Greenery – kolorze 2017 roku według Instytutu Pantone. Huawei P10, w najmodniejszym kolorze sezonu, jest już dostępny w sprzedaży. czytaj więcej
Huawei Huawei na liście najbardziej wartościowych marek 2017 roku przygotowanej przez Forbes
Magazyn Forbes opublikował w ostatnim czasie listę najcenniejszych marek świata w 2017 roku. Huawei uplasował się na 88. miejscu, osiągając wartość 7,3 miliarda dolarów, co daje wzrost o 9%w ujęciu rok do roku. Jest to jedyna chińska marka, uwzględniona w zestawieniu. czytaj więcej
Huawei Cyfrowa transformacja motywem przewodnim HUAWEI eco-CONNECT CEE & NORDIC 2017 w Pradze
Ponad 100 reprezentantów branży ICT z regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii zebrało się w Pradze, aby wziąć udział w konferencji HUAWEI eco-CONNECT CEE & NORDIC 2017. Odbywające w dniach 30-31 maja spotkanie pod hasłem Leading New ICT, The Road to Digital Transformation to międzynarodowa platforma wymiany doświadczeń, trendów oraz najlepszych praktyk w zakresie cyfrowej transformacji zainicjowana przez HUAWEI. czytaj więcejHuawei Ostatnie chwile do zgłoszenia się do IV edycji konkursu „Seeds for the Future Polska”
Już tylko dwa dni mają studenci uczelni technicznych na zgłoszenie do programu Seeds for the Future. Na zwycięzców międzynarodowego konkursu czekają warsztaty technologiczne w siedzibie HUAWEI w Shenzhen oraz staż w instytucie badawczym NASK. czytaj więcejHuawei Huawei P9 lite 2017 - Smartfonowy hit 2016 roku powrócił w nowej odsłonie
Technologia mobilna rozwija się w zawrotnym tempie. Jeszcze kilka lat temu modele ze średniej półki nie mogły być porównywane z funkcjonalnością flagowych smartfonów. Dziś telefon za nieco ponad tysiąc złotych wiele funkcji współdzieli ze swoim droższym odpowiednikiem. Takim urządzeniem jest Huawei P9 lite 2017, czyli odświeżona wersja znakomicie przyjętego w 2016 roku Huawei P9 lite. czytaj więcejHuawei Huawei odkrywa drogę do cyfrowej transformacji podczas HUAWEI eco – CONNECT CEE & Nordic 2017
HUAWEI, jako wiodący dostawca rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych konsekwentnie buduje otwarty ekosystem wspierający rozwój społeczeństwa przyszłości. Podczas konferencji HUAWEI eco – CONNECT CEE & NORDIC 2017, która odbędzie się w dniach 30-31 maja w Pałacu Žofín w Pradze, firma połączy siły z globalnymi partnerami, aby wspólnie odkryć drogę do cyfrowej transformacji. czytaj więcejHuawei Huawei prezentuje nową stylową serię MateBooków
Huawei przedstawił dzisiaj trzy nowe MateBooki, poszerzając swoje portfolio urządzeń mobilnych. Huawei MateBook X, Huawei MateBook E oraz Huawei MateBook D na nowo definiują pojęcie mobilności komputerów osobistych. Nowa seria urządzeń jest kontynuacją osiągnięć Huawei we wprowadzaniu na rynek produktów klasy premium. Wśród zaprezentowanych urządzeń znajduje się nie tylko innowacyjny laptop 2 w 1, ale też pierwsze komputery osobiste marki Huawei. Najnowsza seria MateBooków pojawi się na rynku już latem 2017 roku. czytaj więcejHuawei Ruszyła przedsprzedaż Huawei Watch 2 z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei Sport w prezencie
W przedsprzedaży pojawił się Huawei Watch 2 - nowa odsłona inteligentnego zegarka Huawei z zaawansowanymi funkcjami sportowymi. Nic tak nie uprzyjemnia treningu jak ulubiona muzyka, dlatego w zestawie przedsprzedażowym znajdą się bezprzewodowe słuchawki Huawei Sport, dzięki którym każda nuta zabrzmi głęboko i czysto. czytaj więcejHuawei Jak Polacy korzystają z tabletów - Badania na zlecenie Huawei Polska
Huawei sprawdził, w jakich okolicznościach i w jaki sposób Polacy korzystają z tabletów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research, tablet to świetny pomysł na zapewnienie rozrywki całej rodzinie. Wśród nowych urządzeń Huawei każdy znajdzie coś dla siebie. Od stylowego i idealnego do odtwarzania multimediów modelu MediaPad M3 lite do przystosowanych dla rodziny tabletów z linii T3. czytaj więcejHuawei Wystartowała IV edycja konkursu „Seeds for the Future Polska”
„Seeds for the Future” to międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI organizowany w Polsce po razy czwarty. Jego celem jest wyłonienie uzdolnionych studentów na uczelniach wyższych i zapewnienie im możliwości zdobycia praktycznego doświadczenia w zakresie nowych technologii. czytaj więcejHuawei Huawei P10 w kolorze roku 2017 według Pantone już w sprzedaży
W lutym, podczas barcelońskich targów MWC miała miejsce premiera Huawei P10. Podczas wydarzenia zaprezentowano smartfona w wielu kolorach, w tymw Greenery – kolorze 2017 roku według Instytutu Pantone. Huawei P10, w najmodniejszym kolorze sezonu, jest już dostępny w sprzedaży. czytaj więcej
Huawei Huawei na liście najbardziej wartościowych marek 2017 roku przygotowanej przez Forbes
Magazyn Forbes opublikował w ostatnim czasie listę najcenniejszych marek świata w 2017 roku. Huawei uplasował się na 88. miejscu, osiągając wartość 7,3 miliarda dolarów, co daje wzrost o 9%w ujęciu rok do roku. Jest to jedyna chińska marka, uwzględniona w zestawieniu. czytaj więcej