Huawei zajmuje 68. miejsce w rankingu Interbrand Best Global Brands 2018
Huawei został uznany za 68. najcenniejszą markę na świecie w rankingu Best Global Brands 2018, wydaną przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand. Marka z sektora ICT awansowała tym samym o dwa miejsca w porównaniu do 2017 roku, a jej wartość wzrosła o 14% i wynosi aktualnie 7,6 mld USD.
Huawei jest wiodącym światowym dostawcą infrastruktury technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) oraz inteligentnych urządzeń. Z uwagi na zakres działalności firma jest więc zaangażowana w dostarczanie technologii cyfrowych do klientów indywidualnych oraz biznesowych tworząc tym samym w pełni połączony, inteligentny świat.
– W erze dynamicznego rozwoju technologicznego w przemyśle rozwiązania takie jak AI, 5G, IoT i cloud computing będą się stawać coraz bardziej istotne. Huawei już teraz stara się dostarczać więcej wartości i tworzyć lepsze doświadczenia dla klientów poprzez integrację AI, inteligentnych urządzeń, sieci i chmury obliczeniowej. Dzięki otwartej współpracy z partnerami ekosystemowymi, firma tworzy trwałą wartość dla swoich klientów, pracując na rzecz wzmocnienia pozycji ludzi, wzbogacenia życia domowego i inspirowania innowacji w różnych organizacjach – powiedział Zhang Hongxi, prezes Działu Marketingu Korporacyjnego Huawei.
Działalność operatorska Huawei koncentruje się na rozwiązywaniu problemów klientów, budowaniu sieci All-Cloud z centrami danych w ich rdzeniu dla operatorów na całym świecie. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dla domowych sieci szerokopasmowych klasy premium, bezprzewodowych witryn dla wszystkich scenariuszy oraz Mobile Money, Huawei pomaga operatorom wykorzystać potencjał istniejących zasobów sieciowych oraz zoptymalizować doświadczenia klientów w zakresie połączeń i bezpieczeństwa sieci za pomocą cyfrowych systemów usług eksploatacji i konserwacji (O&M). Jednocześnie Huawei przyspiesza komercyjne testy i wdrażanie systemów 5G. Firma współpracuje w tym aspekcie z ponad 50 partnerami biznesowymi na całym świecie.
Działalność biznesowa Huawei dostarcza innowacje technologiczne w chmurze, big data, sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy, komunikacji między przedsiębiorstwami i w innych dziedzinach. Firma tworzy rozwiązania dla inteligentnego i bezpiecznego miasta, bankowości wielokanałowej, inteligentnych sieci, transportu i edukacji są wykorzystywane przez kluczowych graczy globalnych. Obecnie 211 organizacji z listy Fortune Global 500 – w tym 48 z listy Fortune 100 – współpracuje z Huawei jako wybranym partnerem w transformacji cyfrowej.
Część konsumencka Huawei CBG wykorzystuje swój głęboki wgląd w potrzeby klientów indywidualnych, aby zapewnić doskonałe połączenie technologii i wzornictwa. W tym roku seria P20 po raz kolejny ustanowiła nowe standardy dla telefonów komórkowych, otrzymując entuzjastyczne reakcje konsumentów na całym świecie, mocno umacniając Huawei jako jednego z liderów flagowych telefonów. Ponadto 16 października br. najnowsze produkty z serii Mate zostały zaprezentowane w Londynie. Seria ta oferuje pierwsze telefony, które wykorzystują nowy chipset Huawei Kirin 980. Huawei CBG dostarcza również inne innowacyjne mobilne urządzenia szerokopasmowe i inteligentne urządzenia domowe, oferując cyfrowe doświadczenia dla osób prywatnych i gospodarstw domowych na całym świecie.
HUAWEI CLOUD rozwija z kolei innowacje w zakresie infrastruktury chmury obliczeniowej i jest zaangażowany w dostarczanie klientom stabilnych, niezawodnych, bezpiecznych i stale ulepszanych usług chmury obliczeniowej. Firma dostarczyła ponad 120 usług i 60 rozwiązań w 16 kategoriach, a poprzez proponowaną Inclusive AI, zapewnia przystępne, intuicyjne i bezpieczne usługi w zakresie sztucznej inteligencji. Te zaufane, wysokiej jakości produkty zostały przetestowane i zatwierdzone na wielu rynkach, a obecnie są podstawą procesów biznesowych dla wielu klientów. Usługi HUAWEI CLOUD Enterprise Intelligence (EI) znalazły zastosowanie m.in. w branży logistycznej, produkcyjnej, finansowej i internetowej, a model AI + Industry Huawei jest nowym ważnym czynnikiem modernizacji.
Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017
Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcejHuawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce
Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracyz legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej
Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży
8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcejHuawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3
Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcejHuawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro
Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcejHuawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku
12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategiiw związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej
Huawei Huawei i Commvault wspólnie wprowadzają na rynek hybrydowe rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze
Huawei i Commvault wprowadziły na rynek wspólne rozwiązanie Hybrid Cloud Backup Solution. Umożliwia ono przedsiębiorstwom efektywne i bezpieczne tworzenie, na platformie chmury publicznej Huawei, kopii zapasowych najważniejszych informacji przechowywanych w prywatnych centrach przetwarzania danych. Rozwiązanie znacznie zmniejsza koszty tworzenia kopii zapasowych i upraszcza ich przechowywanie, a ponadto udostępnia zasoby pamięci masowej na żądanie, co stanowi duże ułatwienie dla szybko rozwijających się firm. Dzięki Hybrid Cloud Backup Solution klienci, bez konieczności planowania ani serwisowania, mogą korzystać z pamięci masowej oferującej wysoki poziom bezpieczeństwa i dostępu do danych o znaczeniu krytycznym. czytaj więcejHuawei HUAWEI P10 lite trafił do otwartej sprzedaży
Do otwartej sprzedaży trafił właśnie Huawei P10 lite. Nowe urządzenie z serii P to nie tylko świetny aparat z trybem portretowym, ale również mocne podzespoły. Wszystko zamknięte w efektownej szklanej obudowie, która zachwyca pięknymi, załamującymi światło kolorami. Smartfon został wyposażony we wszystkie najnowsze rozwiązania, w tym w czytnik linii papilarnych i możliwość stosowania dwóch kart SIM. czytaj więcejHuawei HUAWEI oraz Deutsche Telekom przedstawiają dalsze plany rozwoju wspólnej inicjatywy Open Telekom Cloud
Koncerny HUAWEI i Deutsche Telekom, zaprezentowały najnowsze osiągnięcia oraz plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT). czytaj więcejHuawei Wyniki finansowe HUAWEI – 75,1 mld USD przychodu za 2016 rok
HUAWEI opublikował wyniki finansowe za 2016 rok. Według nich, grupy biznesowe koncernu – Carrier, Enterprise oraz Consumer – odnotowały znaczny wzrost w stosunku do minionego okresu. Roczne przychody firmy wyniosły 75,1 mld dolarów amerykańskich (USD), czyli 521,6 mld juanów chińskich (CNY). Oznacza to wzrost o 32% w porównaniu z 2015 rokiem. Zysk netto wyniósł natomiast 5,3 mld USD (37,1 mld CNY), co stanowi wzrost o 0,4%. Należy też zaznaczyć, że w ub. r. Huawei kontynuował swoją politykę inwestycyjną w obszarze badań i rozwoju, w której nakłady finansowe osiągnęły poziom 11 mld USD (76,4 mld CNY). czytaj więcejHuawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017
Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcejHuawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce
Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracyz legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej
Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży
8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcejHuawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3
Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcejHuawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro
Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcejHuawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku
12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategiiw związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej