Huawei

Huawei Consumer Business Group prezentuje wyniki za pierwszą połowę 2018 roku

06.08.2018
Huawei Consumer Business Group (CBG) ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2018 roku. Firma zanotowała solidny wzrost, dostarczając na ogólnoświatowy rynek ponad 95 milionów sztuk smartfonów. Według danych IDC, w II kwartale 2018 Huawei stał się drugim co do wielkości producentem smartfonów na świecie z udziałem w rynku światowym na poziomie 15,8%.

Ostatnie sześć miesięcy było dla Huawei CBG niesamowite, odnotowaliśmy silny wzrost naszego biznesu na wszystkich rynkach i we wszystkich liniach produktowych. Sukces zawdzięczamy naszemu zaangażowaniu w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań oraz, co najważniejsze, naszym klientom. Chcemy koncentrować się na oferowaniu klientom najlepszych na rynku produktów oraz rozwijać zastosowanie sztucznej inteligencji w urządzeniach, usługi w chmurze i ekosystem Huawei – powiedział Richard Yu, Dyrektor Generalny Huawei Consumer Business Group.

 

Na doskonały wynik firmy wpływ miał sukces flagowych serii smartfonów: P20 (ponad 9 milionów sztuk dostarczonych na światowy rynek) oraz Mate 10 (ponad 10 milionów sztuk dostarczonych na światowy rynek), a także popyt na smartfony z serii Nova. Globalna liczba użytkowników smartfonów Nova przekroczyła 50 milionów, a liczba smartfonów dostarczonych na rynek światowy wzrosła o 60% w ujęciu rok do roku. Huawei zanotował też imponujący wzrost w kategorii produktów wearables – 147% w ujęciu rok do roku. Rozwija się także sieć detaliczna marki. Obecnie firma prowadzi ponad 53 000 sklepów i 3 500 sklepów w formie „experience store” na całym świecie. Do końca 2018 r. Huawei planuje jej rozbudowę o kolejne placówki, firma chce otworzyć 10 000 sklepów i 700 „experience store”.

 

Imponująca popularność flagowych i średniej klasy smartfonów Huawei przyczyniły się do wzrostu wartości marki i awansów w prestiżowych rankingach: Huawei znalazło się na 25. pozycji na liście Brand Finance’s Global 500 2018, na 48. pozycji na liście 100 najcenniejszych marek świata BrandZ’s Top 100 Most Valuable Global Brands oraz na 79. miejscu w rankingu najbardziej wartościowych marek Forbesa Forbes’ Most Valuable Brands list.

Huawei LG U+ i HUAWEI chcą wspólnie wprowadzić do sieci szerokopasmowych telewizję w rozdzielczości ultra HD

Firmy LG U+ i HUAWEI z sukcesem zakończyły przedrynkowe testy pierwszej telewizji umożliwiającej przesyłanie sygnału telewizyjnego w sieciach szerokopasmowych (Internet Protocol Television – IPTV) w rozdzielczości ultra HD. Wykorzystano do tego technologię 5G Fixed Wireless Access (FWA) z układem scalonym opartym na falach milimetrowych 5G CPE. czytaj więcej

Huawei HUAWEI z trzema nagrodami na Broadband World Forum 2017

Firma HUAWEI została wyróżniona trzema nagrodami podczas tegorocznego Broadband World Forum, największego na świecie wydarzenia poświęconego globalnej sieci szerokopasmowej. Pionierskie rozwiązania i innowacje powstałe we współpracy z globalnymi operatorami zostały wyróżnione w kategorii „Osiągnięcie w FMC", „Najlepsze usługi dla konsumenta o prędkości 1Gb/s oparte na G.fast bądź DOCSIS 3.1" oraz „Najlepsza Sieć Smart Home". czytaj więcej

Huawei Huawei Mate 10 Pro i Robert Lewandowski – premiera mistrzowskiego duetu

Najnowszy flagowy smartfon Huawei – Mate 10 Pro, pierwszy na świecie telefon wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją – zadebiutował dziś w Polsce. Podczas uroczystej premiery na Stadionie Narodowym kilkuset gości miało okazję poznać atuty najnowszego urządzenia Huawei. Atrakcją wieczoru był również przedpremierowy pokaz reklamy telewizyjnej promującej serię Mate 10 z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego. czytaj więcej

Huawei Huawei Mate 10 Pro w przedsprzedaży z kamerą EnVizion 360

Już 27 października rozpocznie się przedsprzedaż
Huawei Mate 10 Pro. Jest to pierwszy smartfon wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją. W okresie przedsprzedaży będzie dostępny z kamerą Huawei EnVizion 360 w prezencie. czytaj więcej

Huawei HUAWEI z nagrodą "Best IoV Innovation"

Podczas Światowej Konferencji Inteligentnych Pojazdów 2017 rozwiązanie Connected Car firmy HUAWEI, opracowane na platformie OceanConnect IoT, zostało uhonorowane nagrodą "Best IoV Innovation". czytaj więcej

Huawei Huawei Mate 10 lite w przedsprzedaży ze słuchawkami Bluetooth

Do przedsprzedaży trafił Huawei Mate 10 lite. Smartfon jest pierwszym w portfolio Huawei, wyposażonym w dwa podwójne aparaty – przedni oraz tylny. Nowy ekran FullView o proporcjach 18:9 i autorskie rozwiązania dźwiękowe dostarczą niezapomnianych wrażeń podczas oglądania materiałów video czy grania w gry mobilne. Przed datą oficjalnej premiery w Polsce do Mate 10 lite dodawane będą słuchawki Bluetooth AM61. czytaj więcej

Huawei Huawei prezentuje modele Mate 10 Pro i Mate 10

Podczas światowej prezentacji w Monachium, Huawei zaprezentował długo wyczekiwane najnowsze urządzenia z serii Mate. Nowe modele – Mate 10 i Mate 10 Pro, wyróżniają się na tle oferowanych na rynku rozwiązań, dzięki nowemu procesorowi Kirin 970. To pierwsza mobilna platforma wykorzystującą sztuczną inteligencję. Dzięki niemu oba urządzenia naprawdę rozumieją sposób, w jaki użytkownik komunikuje się ze światem. czytaj więcej

Huawei HUAWEI umacnia swoją pozycję w obszarze technologii 5G

HUAWEI prowadzi intensywne prace nad rozwojem i badaniami w obszarze technologii 5G. O zaangażowaniu firmy świadczyć mogą m.in. ogłoszone niedawno zadawalające wyniki drugiej fazy testu organizowanego przez Grupę Promocji IMT-2020 (5G). Dodatkowo HUAWEI zaprezentował pierwszą na świecie aplikację 5G przeznaczoną dla inteligentnych sieci. Co więcej w celu rozpoczęcia badań nad zastosowaniem tej technologii w obszarze produkcyjnym Huawei zawarł porozumienie z firmą Festo. Z kolei z firmą Intel ogłosił rozpoczęcie testów w zakresie rozwoju interoperacyjności. Ponadto w celu opracowania rozwiązań dla następnej fazy 5G, czyli mobilnej i bezprzewodowej architektury komunikacyjnej, Huawei połączył siły z 14 wiodącymi partnerami akademickimi i firmami branżowymi. czytaj więcej

Huawei Huawei: Jeden odcisk palca, wiele zastosowań. Sprawdź czy znasz je wszystkie

Po co w smartfonach, tabletach i laptopach czytniki linii papilarnych? Zabezpieczenia biometryczne są już standardem, ale ich funkcje nie zawsze są w pełni wykorzystywane. Do czego, oprócz odblokowywania urządzeń mobilnych, może posłużyć taki czytnik? czytaj więcej

Huawei Huawei znów w górę w rankingu „Best Global Brands Report”

Huawei coraz wyżej w rankingu najlepszych światowych marek. W najnowszym raporcie „Best Global Brands Report”, przygotowanym przez globalną firmę doradczą Interbrand, Huawei awansował na 70. miejsce, dwa oczka wyżej niż przed rokiem. To także trzeci wzrostowy rok z rzędu. czytaj więcej

Huawei LG U+ i HUAWEI chcą wspólnie wprowadzić do sieci szerokopasmowych telewizję w rozdzielczości ultra HD

Firmy LG U+ i HUAWEI z sukcesem zakończyły przedrynkowe testy pierwszej telewizji umożliwiającej przesyłanie sygnału telewizyjnego w sieciach szerokopasmowych (Internet Protocol Television – IPTV) w rozdzielczości ultra HD. Wykorzystano do tego technologię 5G Fixed Wireless Access (FWA) z układem scalonym opartym na falach milimetrowych 5G CPE. czytaj więcej

Huawei HUAWEI z trzema nagrodami na Broadband World Forum 2017

Firma HUAWEI została wyróżniona trzema nagrodami podczas tegorocznego Broadband World Forum, największego na świecie wydarzenia poświęconego globalnej sieci szerokopasmowej. Pionierskie rozwiązania i innowacje powstałe we współpracy z globalnymi operatorami zostały wyróżnione w kategorii „Osiągnięcie w FMC", „Najlepsze usługi dla konsumenta o prędkości 1Gb/s oparte na G.fast bądź DOCSIS 3.1" oraz „Najlepsza Sieć Smart Home". czytaj więcej

Huawei Huawei Mate 10 Pro i Robert Lewandowski – premiera mistrzowskiego duetu

Najnowszy flagowy smartfon Huawei – Mate 10 Pro, pierwszy na świecie telefon wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją – zadebiutował dziś w Polsce. Podczas uroczystej premiery na Stadionie Narodowym kilkuset gości miało okazję poznać atuty najnowszego urządzenia Huawei. Atrakcją wieczoru był również przedpremierowy pokaz reklamy telewizyjnej promującej serię Mate 10 z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego. czytaj więcej

Huawei Huawei Mate 10 Pro w przedsprzedaży z kamerą EnVizion 360

Już 27 października rozpocznie się przedsprzedaż
Huawei Mate 10 Pro. Jest to pierwszy smartfon wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją. W okresie przedsprzedaży będzie dostępny z kamerą Huawei EnVizion 360 w prezencie. czytaj więcej

Huawei HUAWEI z nagrodą "Best IoV Innovation"

Podczas Światowej Konferencji Inteligentnych Pojazdów 2017 rozwiązanie Connected Car firmy HUAWEI, opracowane na platformie OceanConnect IoT, zostało uhonorowane nagrodą "Best IoV Innovation". czytaj więcej

Huawei Huawei Mate 10 lite w przedsprzedaży ze słuchawkami Bluetooth

Do przedsprzedaży trafił Huawei Mate 10 lite. Smartfon jest pierwszym w portfolio Huawei, wyposażonym w dwa podwójne aparaty – przedni oraz tylny. Nowy ekran FullView o proporcjach 18:9 i autorskie rozwiązania dźwiękowe dostarczą niezapomnianych wrażeń podczas oglądania materiałów video czy grania w gry mobilne. Przed datą oficjalnej premiery w Polsce do Mate 10 lite dodawane będą słuchawki Bluetooth AM61. czytaj więcej

Huawei Huawei prezentuje modele Mate 10 Pro i Mate 10

Podczas światowej prezentacji w Monachium, Huawei zaprezentował długo wyczekiwane najnowsze urządzenia z serii Mate. Nowe modele – Mate 10 i Mate 10 Pro, wyróżniają się na tle oferowanych na rynku rozwiązań, dzięki nowemu procesorowi Kirin 970. To pierwsza mobilna platforma wykorzystującą sztuczną inteligencję. Dzięki niemu oba urządzenia naprawdę rozumieją sposób, w jaki użytkownik komunikuje się ze światem. czytaj więcej

Huawei HUAWEI umacnia swoją pozycję w obszarze technologii 5G

HUAWEI prowadzi intensywne prace nad rozwojem i badaniami w obszarze technologii 5G. O zaangażowaniu firmy świadczyć mogą m.in. ogłoszone niedawno zadawalające wyniki drugiej fazy testu organizowanego przez Grupę Promocji IMT-2020 (5G). Dodatkowo HUAWEI zaprezentował pierwszą na świecie aplikację 5G przeznaczoną dla inteligentnych sieci. Co więcej w celu rozpoczęcia badań nad zastosowaniem tej technologii w obszarze produkcyjnym Huawei zawarł porozumienie z firmą Festo. Z kolei z firmą Intel ogłosił rozpoczęcie testów w zakresie rozwoju interoperacyjności. Ponadto w celu opracowania rozwiązań dla następnej fazy 5G, czyli mobilnej i bezprzewodowej architektury komunikacyjnej, Huawei połączył siły z 14 wiodącymi partnerami akademickimi i firmami branżowymi. czytaj więcej

Huawei Huawei: Jeden odcisk palca, wiele zastosowań. Sprawdź czy znasz je wszystkie

Po co w smartfonach, tabletach i laptopach czytniki linii papilarnych? Zabezpieczenia biometryczne są już standardem, ale ich funkcje nie zawsze są w pełni wykorzystywane. Do czego, oprócz odblokowywania urządzeń mobilnych, może posłużyć taki czytnik? czytaj więcej

Huawei Huawei znów w górę w rankingu „Best Global Brands Report”

Huawei coraz wyżej w rankingu najlepszych światowych marek. W najnowszym raporcie „Best Global Brands Report”, przygotowanym przez globalną firmę doradczą Interbrand, Huawei awansował na 70. miejsce, dwa oczka wyżej niż przed rokiem. To także trzeci wzrostowy rok z rzędu. czytaj więcej

Huawei Huawei Hero Maker – stwórz grę i sprzedawaj ją na całym świecie

Od małego, lokalnego studia do przedsiębiorstwa operującego na wielu rynkach. Taka ścieżka kariery to marzenie wielu deweloperów gier i aplikacji. Od teraz osiągnięcie światowego sukcesu może być o wiele łatwiejsze, dzięki Huawei Hero Maker – programowi wsparcia dla niezależnych twórców. Polski deweloper Fuero Games jako pierwszy skorzysta z tej szansy. czytaj więcej

Huawei Huawei wprowadza na rynek nowy ultrabook z serii Huawei MateBook D

Ekran Full HD o przekątnej 15.6” oraz minimalistyczna obudowa wyróżniają najnowszy ultrabook Huawei MateBook D. Zaprojektowany z myślą o klientach indywidualnych i biznesowych, którzy lubią pracować w dobrym stylu. Imponuje dużą wydajnością, nowoczesnym designem oraz wysokiej jakości wykonaniem. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group ogłasza wyniki za pierwszą połowę 2017 r.

Huawei Consumer Business Group opublikował dziś wyniki za pierwsze sześć miesięcy 2017 roku. W połowie roku dochody Huawei wyniosły 105.4 miliarda RMB, co oznacza wzrost o 36.2% rok do roku. Sprzedaż smartfonów sięgnęła 73,01 miliona egzemplarzy, czyli zwiększyła się o 20.6% w stosunku do roku ubiegłego. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej