Huawei

Huawei Consumer Business Group prezentuje wyniki za pierwszą połowę 2018 roku

06.08.2018
Huawei Consumer Business Group (CBG) ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2018 roku. Firma zanotowała solidny wzrost, dostarczając na ogólnoświatowy rynek ponad 95 milionów sztuk smartfonów. Według danych IDC, w II kwartale 2018 Huawei stał się drugim co do wielkości producentem smartfonów na świecie z udziałem w rynku światowym na poziomie 15,8%.

Ostatnie sześć miesięcy było dla Huawei CBG niesamowite, odnotowaliśmy silny wzrost naszego biznesu na wszystkich rynkach i we wszystkich liniach produktowych. Sukces zawdzięczamy naszemu zaangażowaniu w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań oraz, co najważniejsze, naszym klientom. Chcemy koncentrować się na oferowaniu klientom najlepszych na rynku produktów oraz rozwijać zastosowanie sztucznej inteligencji w urządzeniach, usługi w chmurze i ekosystem Huawei – powiedział Richard Yu, Dyrektor Generalny Huawei Consumer Business Group.

 

Na doskonały wynik firmy wpływ miał sukces flagowych serii smartfonów: P20 (ponad 9 milionów sztuk dostarczonych na światowy rynek) oraz Mate 10 (ponad 10 milionów sztuk dostarczonych na światowy rynek), a także popyt na smartfony z serii Nova. Globalna liczba użytkowników smartfonów Nova przekroczyła 50 milionów, a liczba smartfonów dostarczonych na rynek światowy wzrosła o 60% w ujęciu rok do roku. Huawei zanotował też imponujący wzrost w kategorii produktów wearables – 147% w ujęciu rok do roku. Rozwija się także sieć detaliczna marki. Obecnie firma prowadzi ponad 53 000 sklepów i 3 500 sklepów w formie „experience store” na całym świecie. Do końca 2018 r. Huawei planuje jej rozbudowę o kolejne placówki, firma chce otworzyć 10 000 sklepów i 700 „experience store”.

 

Imponująca popularność flagowych i średniej klasy smartfonów Huawei przyczyniły się do wzrostu wartości marki i awansów w prestiżowych rankingach: Huawei znalazło się na 25. pozycji na liście Brand Finance’s Global 500 2018, na 48. pozycji na liście 100 najcenniejszych marek świata BrandZ’s Top 100 Most Valuable Global Brands oraz na 79. miejscu w rankingu najbardziej wartościowych marek Forbesa Forbes’ Most Valuable Brands list.

Huawei HUAWEI CONNECT 2017: nowe strategie, 500 mln dolarów na inwestycje i globalne zaufanie

Podczas Huawei Connect 2017 w Szanghaju Huawei ogłosił, że w ciągu najbliższych pięciu lat zainwestuje 500 milionów dolarów, aby pomóc swoim klientom w procesie cyfrowej transformacji. Firma zaprezentowała także najnowsze strategie i rozwiązania, które mają ułatwić przedsiębiorstwom ich integrację z cloud computing. czytaj więcej

Huawei Stacjonarnie, mobilnie, a może bez wychodzenia z domu? – Serwis Huawei

Smartfon, tablet czy laptop to urządzenia, które od kilku lat stają się nieodłącznym elementem naszego codziennego życia. Co jednak, gdy ulegną awarii? Dostęp do szerokiej sieci punktów serwisowych jest w takiej sytuacji kluczowy. czytaj więcej

Huawei Huawei: Urządzenie mobilne do prowadzenia biznesu

Prowadzenie biznesu wymaga nieustannego bycia w kontakcie z pracownikami, partnerami i klientami. Ten, kto pragnie sukcesu, nie może pozwolić sobie na to, by wielogodzinne spotkania i podróże odbierały mu dostęp do najważniejszych danych, prezentacji czy dokumentów. Mając w ręku odpowiedniej jakości tablet, możemy pracować zdalnie w pełnym tego słowa znaczeniu. czytaj więcej

Huawei HUAWEI chce zbudować jedną z pięciu największych chmur świata

Podczas HUAWEI CONNECT 2017 w Szanghaju Guo Ping, dyrektor generalny Huawei podzielił się z uczestnikami spotkania wizją budowy przez firmę jednej z pięciu największych światowych chmur, których powstanie przewiduje się w przyszłości. czytaj więcej

Huawei Nowy router od Huawei w ofercie T-Mobile

Huawei prezentuje nowy router, który wyróżnia się nie tylko szybkością przesyłania danych, ale również eleganckim wyglądem. Co więcej, dzięki wbudowanej baterii może służyć również jako mobilne centrum internetu nawet dla 32 urządzeń jednocześnie. czytaj więcej

Huawei HUAWEI i Microsoft zawarły porozumienie na temat współpracy w chmurze

Podczas HUAWEI CONNECT 2017 w Szanghaju, HUAWEI i Microsoft podpisały porozumienie, w ramach którego aplikacje firmy z Redmond zostaną udostępnione w Huawei Cloud. Obie firmy chcą w ten sposób zainicjować współpracę w zakresie publicznej chmury, która zapewniłaby przedsiębiorstwom szeroki dostęp do nowoczesny rozwiązań. czytaj więcej

Huawei Kirin 970 z nagrodą podczas IFA 2017

Portal technologiczny Android Authority przyznał nagrodę "Best of IFA 2017". Otrzymała ją firma Huawei za najnowszy procesor Kirin 970. czytaj więcej

Huawei IFA 2017: Nowy kolor Honor 9 - zielonkawobłękitny odcień o nazwie Robin Egg Blue

Podczas targów elektroniki użytkowej IFA 2017, marka Honor zaprezentowała najnowszą wersję kolorystyczną smartfona Honor 9. Zielonkawobłękitny odcień o nazwie Robin Egg Blue wyznacza zupełnie nowe standardy w kolorystyce urządzeń tego typu. Honor pokazał również inne wiodące produkty, czyli modele Honor 9, Honor 9 Pro oraz Honor Magic. czytaj więcej

Huawei Honor łączy siły z Google Play, aby dodać graczom skrzydeł

Honor, marka smartfonów stworzona z myślą o pasjonatach rozwiązań cyfrowych, połączyła siły z Google Play. Celem tej współpracy jest zapewnienie użytkownikom smartfonów Honor 9, czyli najnowszego flagowego modelu tej marki, wyjątkowych doświadczeń podczas korzystania z mobilnej wersji gry „Transformers: Forged to Fight”. W 2017 roku tytuł ten został wybrany Grą Roku Google Play. czytaj więcej

Huawei Na polskim rynku zadebiutował Huawei P9 lite mini

Smartfon Huawei P9 lite mini jest kontynuacją znakomicie przyjmowanych produktów z serii lite. Urządzenie zostało wyposażone w podzespoły, zarezerwowane niedawno dla telefonów z wyższej półki – czytnik linii papilarnych, aparat z detekcją fazy oraz najnowszą odsłoną nakładki EMUI 5.1. czytaj więcej

Huawei HUAWEI CONNECT 2017: nowe strategie, 500 mln dolarów na inwestycje i globalne zaufanie

Podczas Huawei Connect 2017 w Szanghaju Huawei ogłosił, że w ciągu najbliższych pięciu lat zainwestuje 500 milionów dolarów, aby pomóc swoim klientom w procesie cyfrowej transformacji. Firma zaprezentowała także najnowsze strategie i rozwiązania, które mają ułatwić przedsiębiorstwom ich integrację z cloud computing. czytaj więcej

Huawei Stacjonarnie, mobilnie, a może bez wychodzenia z domu? – Serwis Huawei

Smartfon, tablet czy laptop to urządzenia, które od kilku lat stają się nieodłącznym elementem naszego codziennego życia. Co jednak, gdy ulegną awarii? Dostęp do szerokiej sieci punktów serwisowych jest w takiej sytuacji kluczowy. czytaj więcej

Huawei Huawei: Urządzenie mobilne do prowadzenia biznesu

Prowadzenie biznesu wymaga nieustannego bycia w kontakcie z pracownikami, partnerami i klientami. Ten, kto pragnie sukcesu, nie może pozwolić sobie na to, by wielogodzinne spotkania i podróże odbierały mu dostęp do najważniejszych danych, prezentacji czy dokumentów. Mając w ręku odpowiedniej jakości tablet, możemy pracować zdalnie w pełnym tego słowa znaczeniu. czytaj więcej

Huawei HUAWEI chce zbudować jedną z pięciu największych chmur świata

Podczas HUAWEI CONNECT 2017 w Szanghaju Guo Ping, dyrektor generalny Huawei podzielił się z uczestnikami spotkania wizją budowy przez firmę jednej z pięciu największych światowych chmur, których powstanie przewiduje się w przyszłości. czytaj więcej

Huawei Nowy router od Huawei w ofercie T-Mobile

Huawei prezentuje nowy router, który wyróżnia się nie tylko szybkością przesyłania danych, ale również eleganckim wyglądem. Co więcej, dzięki wbudowanej baterii może służyć również jako mobilne centrum internetu nawet dla 32 urządzeń jednocześnie. czytaj więcej

Huawei HUAWEI i Microsoft zawarły porozumienie na temat współpracy w chmurze

Podczas HUAWEI CONNECT 2017 w Szanghaju, HUAWEI i Microsoft podpisały porozumienie, w ramach którego aplikacje firmy z Redmond zostaną udostępnione w Huawei Cloud. Obie firmy chcą w ten sposób zainicjować współpracę w zakresie publicznej chmury, która zapewniłaby przedsiębiorstwom szeroki dostęp do nowoczesny rozwiązań. czytaj więcej

Huawei Kirin 970 z nagrodą podczas IFA 2017

Portal technologiczny Android Authority przyznał nagrodę "Best of IFA 2017". Otrzymała ją firma Huawei za najnowszy procesor Kirin 970. czytaj więcej

Huawei IFA 2017: Nowy kolor Honor 9 - zielonkawobłękitny odcień o nazwie Robin Egg Blue

Podczas targów elektroniki użytkowej IFA 2017, marka Honor zaprezentowała najnowszą wersję kolorystyczną smartfona Honor 9. Zielonkawobłękitny odcień o nazwie Robin Egg Blue wyznacza zupełnie nowe standardy w kolorystyce urządzeń tego typu. Honor pokazał również inne wiodące produkty, czyli modele Honor 9, Honor 9 Pro oraz Honor Magic. czytaj więcej

Huawei Honor łączy siły z Google Play, aby dodać graczom skrzydeł

Honor, marka smartfonów stworzona z myślą o pasjonatach rozwiązań cyfrowych, połączyła siły z Google Play. Celem tej współpracy jest zapewnienie użytkownikom smartfonów Honor 9, czyli najnowszego flagowego modelu tej marki, wyjątkowych doświadczeń podczas korzystania z mobilnej wersji gry „Transformers: Forged to Fight”. W 2017 roku tytuł ten został wybrany Grą Roku Google Play. czytaj więcej

Huawei Na polskim rynku zadebiutował Huawei P9 lite mini

Smartfon Huawei P9 lite mini jest kontynuacją znakomicie przyjmowanych produktów z serii lite. Urządzenie zostało wyposażone w podzespoły, zarezerwowane niedawno dla telefonów z wyższej półki – czytnik linii papilarnych, aparat z detekcją fazy oraz najnowszą odsłoną nakładki EMUI 5.1. czytaj więcej

Huawei Huawei Hero Maker – stwórz grę i sprzedawaj ją na całym świecie

Od małego, lokalnego studia do przedsiębiorstwa operującego na wielu rynkach. Taka ścieżka kariery to marzenie wielu deweloperów gier i aplikacji. Od teraz osiągnięcie światowego sukcesu może być o wiele łatwiejsze, dzięki Huawei Hero Maker – programowi wsparcia dla niezależnych twórców. Polski deweloper Fuero Games jako pierwszy skorzysta z tej szansy. czytaj więcej

Huawei Huawei wprowadza na rynek nowy ultrabook z serii Huawei MateBook D

Ekran Full HD o przekątnej 15.6” oraz minimalistyczna obudowa wyróżniają najnowszy ultrabook Huawei MateBook D. Zaprojektowany z myślą o klientach indywidualnych i biznesowych, którzy lubią pracować w dobrym stylu. Imponuje dużą wydajnością, nowoczesnym designem oraz wysokiej jakości wykonaniem. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group ogłasza wyniki za pierwszą połowę 2017 r.

Huawei Consumer Business Group opublikował dziś wyniki za pierwsze sześć miesięcy 2017 roku. W połowie roku dochody Huawei wyniosły 105.4 miliarda RMB, co oznacza wzrost o 36.2% rok do roku. Sprzedaż smartfonów sięgnęła 73,01 miliona egzemplarzy, czyli zwiększyła się o 20.6% w stosunku do roku ubiegłego. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej