Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej
W erze "nowoczesnego handlu" wszystko ukierunkowane jest na doświadczenie i duże ilości danych. Szybka konwergencja światów online i offline powoduje z kolei transformację dotychczasowych modeli biznesowych, co wiąże się m.in. z poprawą ogólnych doświadczeń klientów i obniżeniem kosztów operacyjnych.
W takich sferach jak centra handlowe i supermarkety, lotniska i miasta bezprzewodowe, wprowadzane są więc innowacje w modelu biznesowym handlu napędzane przez komercyjne Wi-Fi. Ponadto rozwiązanie Huawei CloudCampus jest idealne do połączenia w jedną całość wielu sieci lokalnych obsługujących poszczególne obiekty, gdyż zapewnia inteligentną, uproszczoną, szerokopasmową, otwartą i bezpieczną architekturę sieci. Na bazie infrastruktury CloudCampus zbudowane są zastosowania biznesowe Purple, które poprzez analitykę dużych zbiorów danych pomagają firmom w budowaniu ich precyzyjnych strategii marketingowych.
Huawei CloudCampus oferuje takie możliwości jak wydajna sieć bezprzewodowa z konwergencją IoT. Huawei AP4050DN-E posiada tutaj trzy wbudowane gniazda do podłączenia modułów IoT do sieci Wi-Fi i IoT. Pozwala to na eliminację powtarzających się inwestycji i zmniejszenie całkowitego kosztu posiadania.
Ponadto, Huawei CloudCampus zapewnia platformę sieciową zarządzaną w chmurze, która oferuje bogaty wybór interfejsów projektowania aplikacji (API), obejmujących uwierzytelnianie i księgowość, lokalizację terminali i ich status. Te API stanowią podstawę do współpracy z platformami biznesowymi partnerów branżowych i pomagają dostarczać zastosowania biznesowe, takie jak elastyczna księgowość, analiza przepływu klientów i precyzyjne przesyłanie informacji. Zarządzana przez chmurę sieć Huawei wspiera tryb wdrażania chmury prywatnej, zapewniając bezpieczeństwo danych firm.
– Jesteśmy zaszczyceni, że możemy nawiązać globalne partnerstwo z Huawei – firmą, która angażuje się w budowę w pełni połączonego, inteligentnego świata. Pozwala to Purple uwolnić pełen potencjał sieci Wi-Fi. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z nowych możliwości – powiedział Eric Law, Globalny Dyrektor ds. Dochodów Purple.
– Współpraca stymuluje koniunkturę w biznesie. Rozwiązanie CloudCampus firmy Huawei posiada otwartą architekturę na wszystkich poziomach i może skutecznie współpracować z ofertami partnerów. Wierzymy, że wspólne rozwiązanie z Purple może stanowić solidną podstawę dla innowacji usługowych globalnych klientów biznesowych. Patrząc w przyszłość, Huawei ma nadzieję współpracować z wieloma czołowymi partnerami z tej branży – oświadczył Zhong Kaisheng, prezes linii produktów Switch & Enterprise Gateway firmy Huawei.
Huawei LG U+ i HUAWEI chcą wspólnie wprowadzić do sieci szerokopasmowych telewizję w rozdzielczości ultra HD
Firmy LG U+ i HUAWEI z sukcesem zakończyły przedrynkowe testy pierwszej telewizji umożliwiającej przesyłanie sygnału telewizyjnego w sieciach szerokopasmowych (Internet Protocol Television – IPTV) w rozdzielczości ultra HD. Wykorzystano do tego technologię 5G Fixed Wireless Access (FWA) z układem scalonym opartym na falach milimetrowych 5G CPE. czytaj więcejHuawei HUAWEI z trzema nagrodami na Broadband World Forum 2017
Firma HUAWEI została wyróżniona trzema nagrodami podczas tegorocznego Broadband World Forum, największego na świecie wydarzenia poświęconego globalnej sieci szerokopasmowej. Pionierskie rozwiązania i innowacje powstałe we współpracy z globalnymi operatorami zostały wyróżnione w kategorii „Osiągnięcie w FMC", „Najlepsze usługi dla konsumenta o prędkości 1Gb/s oparte na G.fast bądź DOCSIS 3.1" oraz „Najlepsza Sieć Smart Home". czytaj więcejHuawei Huawei Mate 10 Pro i Robert Lewandowski – premiera mistrzowskiego duetu
Najnowszy flagowy smartfon Huawei – Mate 10 Pro, pierwszy na świecie telefon wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją – zadebiutował dziś w Polsce. Podczas uroczystej premiery na Stadionie Narodowym kilkuset gości miało okazję poznać atuty najnowszego urządzenia Huawei. Atrakcją wieczoru był również przedpremierowy pokaz reklamy telewizyjnej promującej serię Mate 10 z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego. czytaj więcejHuawei Huawei Mate 10 Pro w przedsprzedaży z kamerą EnVizion 360
Już 27 października rozpocznie się przedsprzedażHuawei Mate 10 Pro. Jest to pierwszy smartfon wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją. W okresie przedsprzedaży będzie dostępny z kamerą Huawei EnVizion 360 w prezencie. czytaj więcej
Huawei HUAWEI z nagrodą "Best IoV Innovation"
Podczas Światowej Konferencji Inteligentnych Pojazdów 2017 rozwiązanie Connected Car firmy HUAWEI, opracowane na platformie OceanConnect IoT, zostało uhonorowane nagrodą "Best IoV Innovation". czytaj więcejHuawei Huawei Mate 10 lite w przedsprzedaży ze słuchawkami Bluetooth
Do przedsprzedaży trafił Huawei Mate 10 lite. Smartfon jest pierwszym w portfolio Huawei, wyposażonym w dwa podwójne aparaty – przedni oraz tylny. Nowy ekran FullView o proporcjach 18:9 i autorskie rozwiązania dźwiękowe dostarczą niezapomnianych wrażeń podczas oglądania materiałów video czy grania w gry mobilne. Przed datą oficjalnej premiery w Polsce do Mate 10 lite dodawane będą słuchawki Bluetooth AM61. czytaj więcejHuawei Huawei prezentuje modele Mate 10 Pro i Mate 10
Podczas światowej prezentacji w Monachium, Huawei zaprezentował długo wyczekiwane najnowsze urządzenia z serii Mate. Nowe modele – Mate 10 i Mate 10 Pro, wyróżniają się na tle oferowanych na rynku rozwiązań, dzięki nowemu procesorowi Kirin 970. To pierwsza mobilna platforma wykorzystującą sztuczną inteligencję. Dzięki niemu oba urządzenia naprawdę rozumieją sposób, w jaki użytkownik komunikuje się ze światem. czytaj więcejHuawei HUAWEI umacnia swoją pozycję w obszarze technologii 5G
HUAWEI prowadzi intensywne prace nad rozwojem i badaniami w obszarze technologii 5G. O zaangażowaniu firmy świadczyć mogą m.in. ogłoszone niedawno zadawalające wyniki drugiej fazy testu organizowanego przez Grupę Promocji IMT-2020 (5G). Dodatkowo HUAWEI zaprezentował pierwszą na świecie aplikację 5G przeznaczoną dla inteligentnych sieci. Co więcej w celu rozpoczęcia badań nad zastosowaniem tej technologii w obszarze produkcyjnym Huawei zawarł porozumienie z firmą Festo. Z kolei z firmą Intel ogłosił rozpoczęcie testów w zakresie rozwoju interoperacyjności. Ponadto w celu opracowania rozwiązań dla następnej fazy 5G, czyli mobilnej i bezprzewodowej architektury komunikacyjnej, Huawei połączył siły z 14 wiodącymi partnerami akademickimi i firmami branżowymi. czytaj więcejHuawei Huawei: Jeden odcisk palca, wiele zastosowań. Sprawdź czy znasz je wszystkie
Po co w smartfonach, tabletach i laptopach czytniki linii papilarnych? Zabezpieczenia biometryczne są już standardem, ale ich funkcje nie zawsze są w pełni wykorzystywane. Do czego, oprócz odblokowywania urządzeń mobilnych, może posłużyć taki czytnik? czytaj więcejHuawei Huawei znów w górę w rankingu „Best Global Brands Report”
Huawei coraz wyżej w rankingu najlepszych światowych marek. W najnowszym raporcie „Best Global Brands Report”, przygotowanym przez globalną firmę doradczą Interbrand, Huawei awansował na 70. miejsce, dwa oczka wyżej niż przed rokiem. To także trzeci wzrostowy rok z rzędu. czytaj więcejHuawei LG U+ i HUAWEI chcą wspólnie wprowadzić do sieci szerokopasmowych telewizję w rozdzielczości ultra HD
Firmy LG U+ i HUAWEI z sukcesem zakończyły przedrynkowe testy pierwszej telewizji umożliwiającej przesyłanie sygnału telewizyjnego w sieciach szerokopasmowych (Internet Protocol Television – IPTV) w rozdzielczości ultra HD. Wykorzystano do tego technologię 5G Fixed Wireless Access (FWA) z układem scalonym opartym na falach milimetrowych 5G CPE. czytaj więcejHuawei HUAWEI z trzema nagrodami na Broadband World Forum 2017
Firma HUAWEI została wyróżniona trzema nagrodami podczas tegorocznego Broadband World Forum, największego na świecie wydarzenia poświęconego globalnej sieci szerokopasmowej. Pionierskie rozwiązania i innowacje powstałe we współpracy z globalnymi operatorami zostały wyróżnione w kategorii „Osiągnięcie w FMC", „Najlepsze usługi dla konsumenta o prędkości 1Gb/s oparte na G.fast bądź DOCSIS 3.1" oraz „Najlepsza Sieć Smart Home". czytaj więcejHuawei Huawei Mate 10 Pro i Robert Lewandowski – premiera mistrzowskiego duetu
Najnowszy flagowy smartfon Huawei – Mate 10 Pro, pierwszy na świecie telefon wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją – zadebiutował dziś w Polsce. Podczas uroczystej premiery na Stadionie Narodowym kilkuset gości miało okazję poznać atuty najnowszego urządzenia Huawei. Atrakcją wieczoru był również przedpremierowy pokaz reklamy telewizyjnej promującej serię Mate 10 z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego. czytaj więcejHuawei Huawei Mate 10 Pro w przedsprzedaży z kamerą EnVizion 360
Już 27 października rozpocznie się przedsprzedażHuawei Mate 10 Pro. Jest to pierwszy smartfon wyposażony w procesor ze sztuczną inteligencją. W okresie przedsprzedaży będzie dostępny z kamerą Huawei EnVizion 360 w prezencie. czytaj więcej