Huawei

Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej

19.07.2018
Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody.

W erze "nowoczesnego handlu" wszystko ukierunkowane jest na doświadczenie i duże ilości danych.  Szybka konwergencja światów online i offline powoduje z kolei transformację dotychczasowych modeli biznesowych, co wiąże się m.in. z poprawą ogólnych doświadczeń klientów i obniżeniem kosztów operacyjnych.

 

W takich sferach jak centra handlowe i supermarkety, lotniska i miasta bezprzewodowe, wprowadzane są więc innowacje w modelu biznesowym handlu napędzane przez komercyjne Wi-Fi. Ponadto rozwiązanie Huawei CloudCampus jest idealne do połączenia w jedną całość wielu sieci lokalnych obsługujących poszczególne obiekty, gdyż zapewnia inteligentną, uproszczoną, szerokopasmową, otwartą i bezpieczną architekturę sieci. Na bazie infrastruktury CloudCampus zbudowane są zastosowania biznesowe Purple, które poprzez analitykę dużych zbiorów danych pomagają firmom w budowaniu ich precyzyjnych strategii marketingowych.

 

Huawei CloudCampus oferuje takie możliwości jak wydajna sieć bezprzewodowa z konwergencją IoT. Huawei AP4050DN-E posiada tutaj trzy wbudowane gniazda do podłączenia modułów IoT do sieci Wi-Fi i IoT. Pozwala to na eliminację powtarzających się inwestycji i zmniejszenie całkowitego kosztu posiadania.

 

Ponadto, Huawei CloudCampus zapewnia platformę sieciową zarządzaną w chmurze, która oferuje bogaty wybór interfejsów projektowania aplikacji (API), obejmujących uwierzytelnianie i księgowość, lokalizację terminali i ich status. Te API stanowią podstawę do współpracy z platformami biznesowymi partnerów branżowych i pomagają dostarczać zastosowania biznesowe, takie jak elastyczna księgowość, analiza przepływu klientów i precyzyjne przesyłanie informacji. Zarządzana przez chmurę sieć Huawei wspiera tryb wdrażania chmury prywatnej, zapewniając bezpieczeństwo danych firm.

 

– Jesteśmy zaszczyceni, że możemy nawiązać globalne partnerstwo z Huawei – firmą, która angażuje się w budowę w pełni połączonego, inteligentnego świata. Pozwala to Purple uwolnić pełen potencjał sieci Wi-Fi. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z nowych możliwości – powiedział Eric Law, Globalny Dyrektor ds. Dochodów Purple.

 

– Współpraca stymuluje koniunkturę w biznesie. Rozwiązanie CloudCampus firmy Huawei posiada otwartą architekturę na wszystkich poziomach i może skutecznie współpracować z ofertami partnerów. Wierzymy, że wspólne rozwiązanie z Purple może stanowić solidną podstawę dla innowacji usługowych globalnych klientów biznesowych. Patrząc w przyszłość, Huawei ma nadzieję współpracować z wieloma czołowymi partnerami z tej branży – oświadczył Zhong Kaisheng, prezes linii produktów Switch & Enterprise Gateway firmy Huawei.

Huawei Najnowszy serwer HUAWEI pobił rekord wydajności SPECpower_ssj® 2008

Firma Standard Performance Evaluation Corporation (SPEC) ogłosiła najnowsze wyniki SPECpower_ssj® 2008, czyli przeprowadzonego przez nią testu wydajności serwerów. Rozwiązanie HUAWEI – FusionServer 2288H V5 – uzyskało 13 398 punktów, zajmując 1. miejsce w aktualnym zestawieniu. Tym samym serwer Huawei pobił dotychczasowe rekordy uzyskane przez testowane wcześniej serwery. czytaj więcej

Huawei Gartner: HUAWEI w grupie firm aspirujących do bycia liderem na rynku zapór sieciowych

HUAWEI, jako światowy dostawca rozwiązań informacyjno-komunikacyjnych, został uwzględniony w najnowszym raporcie Gartnera pod kątem producentów na rynku IT. Firma doradczo-analityczna umieściła Huawei w grupie firm Challenger, czyli aspirujących do bycia liderem w rozwiązaniach typu firewall dla biznesu. czytaj więcej

Huawei Huawei na drugim miejscu w Europie Centralnej i Wschodniej

Według analityków Canalys w drugim kwartale 2017 roku Huawei zajął drugie miejsce pod względem sprzedaży smartfonów w Europie Środkowej i Wschodniej. Firma dostarczyła konsumentom 1.8 miliona urządzeń. Oznacza to, że do Huawei należy obecnie 12% rynku. czytaj więcej

Huawei Honor 8 Pro otrzymał nagrodę „EISA Smartfon Konsumentów 2017-2018”

Marka smartfonów Honor zdobyła kolejne trofeum. Podczas gali EISA (Europejskiego Stowarzyszenia Technik Audiowizualnych) wyróżniono ją prestiżową nagrodą „EISA Smartfon Konsumentów 2017-2018”. Stowarzyszenie określiło model Honor 8 Pro mianem „godnego hołdu złożonego innowacyjnym rozwiązaniom inżynierskim oraz doskonałej wydajności”. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 i Huawei Watch 2 z nagrodami EISA

Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych (EISA) doceniło Huawei Business Group. Specjaliści dostrzegli znakomitą jakość podwójnego aparatu w modelu Huawei P10, przyznając nagrodę w kategorii „EISA Aparat w smartfonie 2017-2018”. Huawei Watch 2 obwołano natomiast mianem „EISA Produkt ubieralny 2017-2018”. Nagrody potwierdzają zaangażowanie firmy Huawei w to, by dostarczać urządzenia o najwyższej jakości, świetnej konstrukcji i doskonałej wydajności. czytaj więcej

Huawei Huawei Histen - idealny dźwięk z Honora 9 dopasowany dla każdego

Honor 9 to nie tylko świetne podzespoły i elegancki wygląd. W najnowszym smartfonie zastosowano rozwiązania, które w 100% wykorzystują potencjał telefonu. Tak jest w przypadku technologii Huawei Histen, która odpowiada za zapewnienie idealnego dźwięku. czytaj więcej

Huawei HUAWEI na 83. miejscu najnowszej listy Top 100 Fortune 500

W tegorocznym zestawieniu Fortune 500, które opublikowano 20 lipca, HUAWEI zajął 83. miejsce, awansując z 129. pozycji. Przychód koncernu wyniósł 78,51 miliardów dolarów, dzięki czemu firma zadebiutowała w pierwszej setce globalnego rankingu. czytaj więcej

Huawei Wyjątkowa wakacyjna oferta Huawei - wybrane modele będą dostępne w promocyjnych cenach

Aby uczcić niewątpliwy sukces – ponad 1,5 miliona sztuk Huawei P8 lite, dostarczonych na polski rynek – firma Huawei zdecydowała się na przeprowadzenie specjalnej akcji sprzedażowej. Przez cały sierpień wybrane modele urządzeń Huawei będą dostępne w promocyjnych cenach. Flagowy smartfon Huawei P10 można kupić już za 2199zł, a ultrabook Huawei MateBook X za 4799zł. czytaj więcej

Huawei Huawei Y7 – nowa odsłona popularnej serii Y

Huawei przedstawia model Y7 – najnowszą odsłonę smartfona z niezwykle popularnej serii Y. Huawei Y7 przeznaczony jest dla użytkowników, którzy od telefonu oczekują niezawodności i długiego czasu działania. Pomoże w tym bateria o pojemności 4000mAh i technologia inteligentnego oszczędzania energii. Dopełnieniem smartfona jest świetny aparat z błyskawicznym autofocusem. czytaj więcej

Huawei Polska globalnym liderem sprzedaży Huawei P8 lite - ponad 1,5 miliona sztuk sprzedanych w Polsce

Huawei P8 lite, który na rynek trafił w 2015 roku, okazał się w Polsce prawdziwym sukcesem. Przez ostatnie dwa lata, Huawei dostarczył na polski rynek aż 1,55 miliona egzemplarzy tego modelu. Smartfon był hitem sprzedaży wśród ofert operatorów,
ale cieszył się popularnością również na otwartym rynku. czytaj więcej

Huawei Najnowszy serwer HUAWEI pobił rekord wydajności SPECpower_ssj® 2008

Firma Standard Performance Evaluation Corporation (SPEC) ogłosiła najnowsze wyniki SPECpower_ssj® 2008, czyli przeprowadzonego przez nią testu wydajności serwerów. Rozwiązanie HUAWEI – FusionServer 2288H V5 – uzyskało 13 398 punktów, zajmując 1. miejsce w aktualnym zestawieniu. Tym samym serwer Huawei pobił dotychczasowe rekordy uzyskane przez testowane wcześniej serwery. czytaj więcej

Huawei Gartner: HUAWEI w grupie firm aspirujących do bycia liderem na rynku zapór sieciowych

HUAWEI, jako światowy dostawca rozwiązań informacyjno-komunikacyjnych, został uwzględniony w najnowszym raporcie Gartnera pod kątem producentów na rynku IT. Firma doradczo-analityczna umieściła Huawei w grupie firm Challenger, czyli aspirujących do bycia liderem w rozwiązaniach typu firewall dla biznesu. czytaj więcej

Huawei Huawei na drugim miejscu w Europie Centralnej i Wschodniej

Według analityków Canalys w drugim kwartale 2017 roku Huawei zajął drugie miejsce pod względem sprzedaży smartfonów w Europie Środkowej i Wschodniej. Firma dostarczyła konsumentom 1.8 miliona urządzeń. Oznacza to, że do Huawei należy obecnie 12% rynku. czytaj więcej

Huawei Honor 8 Pro otrzymał nagrodę „EISA Smartfon Konsumentów 2017-2018”

Marka smartfonów Honor zdobyła kolejne trofeum. Podczas gali EISA (Europejskiego Stowarzyszenia Technik Audiowizualnych) wyróżniono ją prestiżową nagrodą „EISA Smartfon Konsumentów 2017-2018”. Stowarzyszenie określiło model Honor 8 Pro mianem „godnego hołdu złożonego innowacyjnym rozwiązaniom inżynierskim oraz doskonałej wydajności”. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 i Huawei Watch 2 z nagrodami EISA

Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych (EISA) doceniło Huawei Business Group. Specjaliści dostrzegli znakomitą jakość podwójnego aparatu w modelu Huawei P10, przyznając nagrodę w kategorii „EISA Aparat w smartfonie 2017-2018”. Huawei Watch 2 obwołano natomiast mianem „EISA Produkt ubieralny 2017-2018”. Nagrody potwierdzają zaangażowanie firmy Huawei w to, by dostarczać urządzenia o najwyższej jakości, świetnej konstrukcji i doskonałej wydajności. czytaj więcej

Huawei Huawei Histen - idealny dźwięk z Honora 9 dopasowany dla każdego

Honor 9 to nie tylko świetne podzespoły i elegancki wygląd. W najnowszym smartfonie zastosowano rozwiązania, które w 100% wykorzystują potencjał telefonu. Tak jest w przypadku technologii Huawei Histen, która odpowiada za zapewnienie idealnego dźwięku. czytaj więcej

Huawei HUAWEI na 83. miejscu najnowszej listy Top 100 Fortune 500

W tegorocznym zestawieniu Fortune 500, które opublikowano 20 lipca, HUAWEI zajął 83. miejsce, awansując z 129. pozycji. Przychód koncernu wyniósł 78,51 miliardów dolarów, dzięki czemu firma zadebiutowała w pierwszej setce globalnego rankingu. czytaj więcej

Huawei Wyjątkowa wakacyjna oferta Huawei - wybrane modele będą dostępne w promocyjnych cenach

Aby uczcić niewątpliwy sukces – ponad 1,5 miliona sztuk Huawei P8 lite, dostarczonych na polski rynek – firma Huawei zdecydowała się na przeprowadzenie specjalnej akcji sprzedażowej. Przez cały sierpień wybrane modele urządzeń Huawei będą dostępne w promocyjnych cenach. Flagowy smartfon Huawei P10 można kupić już za 2199zł, a ultrabook Huawei MateBook X za 4799zł. czytaj więcej

Huawei Huawei Y7 – nowa odsłona popularnej serii Y

Huawei przedstawia model Y7 – najnowszą odsłonę smartfona z niezwykle popularnej serii Y. Huawei Y7 przeznaczony jest dla użytkowników, którzy od telefonu oczekują niezawodności i długiego czasu działania. Pomoże w tym bateria o pojemności 4000mAh i technologia inteligentnego oszczędzania energii. Dopełnieniem smartfona jest świetny aparat z błyskawicznym autofocusem. czytaj więcej

Huawei Polska globalnym liderem sprzedaży Huawei P8 lite - ponad 1,5 miliona sztuk sprzedanych w Polsce

Huawei P8 lite, który na rynek trafił w 2015 roku, okazał się w Polsce prawdziwym sukcesem. Przez ostatnie dwa lata, Huawei dostarczył na polski rynek aż 1,55 miliona egzemplarzy tego modelu. Smartfon był hitem sprzedaży wśród ofert operatorów,
ale cieszył się popularnością również na otwartym rynku. czytaj więcej

News Office 365 dla Edukacji: jak platforma wspiera procesy nauczania i uczenia się

Współczesne metody nauczania i uczenia się stale ewoluują wraz z postępem technologicznym, a platformy edukacyjne odgrywają kluczową rolę w transformacji procesów edukacyjnych. Jedną z najbardziej wpływowych i wszechstronnych platform dedykowanych edukacji jest Office 365 dla Edukacji. To narzędzie, rozwijane przez firmę Microsoft, nie tylko zapewnia zestaw aplikacji biurowych, lecz również oferuje kompleksowe środowisko wspierające nauczanie i uczenie się. Office 365 dla Edukacji, wyposażone w szereg narzędzi i funkcji, odgrywa znaczącą rolę w ułatwianiu interakcji między nauczycielami a uczniami, umożliwiając im dynamiczną i efektywną wymianę wiedzy oraz umiejętności. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Huawei Huawei wprowadza na rynek komercyjne rozwiązania 5G

Yang Chaobin, dyrektor Huawei 5G Product Line, zaprezentował pełną gamę rozwiązań sieciowych sieci E2E (end-to-end) 5G opartych na standardzie 3GPP. Obejmują one stację bazową, sieć rdzeniową i urządzenia brzegowe oraz terminale umożliwiające dostęp do bezprzewodowego szerokopasmowego Internetu. Produkty Huawei są na ten moment jedynymi dostępnymi rozwiązaniami w branży ICT zapewniającymi możliwość obsługi 5G E2E. czytaj więcej