HUAWEI z trzema nagrodami na Broadband World Forum 2017
HUAWEI z trzema nagrodami na Broadband World Forum 2017
Huawei

HUAWEI z trzema nagrodami na Broadband World Forum 2017

13.11.2017
Firma HUAWEI została wyróżniona trzema nagrodami podczas tegorocznego Broadband World Forum, największego na świecie wydarzenia poświęconego globalnej sieci szerokopasmowej. Pionierskie rozwiązania i innowacje powstałe we współpracy z globalnymi operatorami zostały wyróżnione w kategorii „Osiągnięcie w FMC", „Najlepsze usługi dla konsumenta o prędkości 1Gb/s oparte na G.fast bądź DOCSIS 3.1" oraz „Najlepsza Sieć Smart Home".

Rozwiązanie Huawei w zakresie technologii FMC otrzymało nagrodę „Osiągnięcie w dziedzinie konwergencji systemów stacjonarnych i mobilnych”. Firma dokonała analizy potencjalnych wyzwań, które mogą stać na przeszkodzie w optymalizacji modelów biznesowych, systemów Q&M oraz planowania i inżynierii sieci w celu ułatwienia operatorom adresowania zadań podczas konwergencji systemów stacjonarnych i mobilnych.

Nagroda w kategorii „Najlepsze usługi dla konsumenta o prędkości 1Gb/s oparte na G.fast bądź DOCSIS 3.1" została wręczona Huawei oraz duńskiej grupie TDC za zakończone sukcesem wprowadzenie pierwszego w Europie serwisu DOCSIS 3.1 gigabit service. Co ważne, do połowy 2018 roku TDC ukończy aktualizację technologii szerokopasmowej DOCSIS 3.1, umożliwiając zaoferowanie 1,4 milionom użytkownikom kabli koncentrycznych skonwergowane usługi obejmujące wideo w jakości HD i szerokopasmowe usługi z przepustowością pobierania o prędkości większej niż 1 Gbit/s oraz wysyłania większej niż 500 Mbit/s. Należy także podkreślić, że Huawei aktywnie wspiera operatorów w ulepszeniu doświadczeń użytkowników podczas korzystania z szerokopasmowych usług takich jak wideo, Virtual Reality, gaming i prywatnych linii.

Z kolei, w kategorii „Najlepsza Sieć Smart Home” Huawei został wyróżniony wspólnie z Deutsche Telekom za rozwiązanie Speedport Smart, czyli nowej generacji router do użytku domowego.

Otrzymanie trzech prestiżowych nagród to dla nas zaszczyt. Podkreśla to zaangażowanie firmy Huawei i naszych partnerów w postępujący rozwój dostępu do sieci szerokopasmowej. W przyszłości chcemy dalej pracować z globalnymi operatorami i partnerami, aby jeszcze aktywniej uczestniczyć w budowaniu pozytywnych doświadczeniach i rozwijać value-driven network, a także wspólnie budować nowy przemysłowy ekosystem oparty na najwyższej jakości sieci szerokopasmowej – mówi Jeff Wang, Prezydent Linii Produkcyjnej Sieci Dostępu w Huawei.

News Jak MOVA J30 radzi sobie z różnymi zanieczyszczeniami bez wysiłku

Nie wszystkie zanieczyszczenia są sobie równe. Od drobnego kurzu po większe okruchy i włosy – każdy rodzaj brudu stawia przed nami inne wyzwanie. Tutaj z pomocą przychodzi MOVA J30 Odkurzacz Pionowy, który gwarantuje, że poradzi sobie z każdym z tych zadań. Jak sprawdzi się z różnorodnymi rodzajami zanieczyszczeń? czytaj więcej

News Co zrobić, gdy telefon się przegrzewa? Przyczyny i skuteczne rozwiązania.

Twój telefon szybko się nagrzewa w trakcie użytkowania i zastanawiasz się, skąd wynika takie zjawisko? W wielu przypadkach jest to zupełnie normalne. W naszym artykule opowiemy, kiedy telefon grzeje się i kiedy nie warto się tym martwić, a także co zrobić, gdy Twój telefon jest gorący w trakcie użytkowania i czy może być to efektem awarii. Przyczyn przegrzewania się telefonu może być kilka. Dodatkowo warto też pamiętać o tym, że cieplejszy telefon nie musi świadczyć o żadnych anomaliach. Wynika to bowiem z konkretnych przyczyn. Na co zatem warto zwrócić uwagę i kiedy ciepło telefonu powinno nas niepokoić?

Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:

- kiedy telefon jest ciepły i dlaczego,
- co zrobić gdy telefon się przegrzewa. czytaj więcej

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

Huawei Huawei zdobywa dwie nagrody na IMS World Forum

Podczas tegorocznej edycji IMS World Forum, Huawei otrzymał dwie nagrody – za najlepsze rozwiązania IMS oraz najlepszą strategię rozwoju komunikacji 5G w czasie rzeczywistym. czytaj więcej