Rozwiązanie Huawei w zakresie technologii FMC otrzymało nagrodę „Osiągnięcie w dziedzinie konwergencji systemów stacjonarnych i mobilnych”. Firma dokonała analizy potencjalnych wyzwań, które mogą stać na przeszkodzie w optymalizacji modelów biznesowych, systemów Q&M oraz planowania i inżynierii sieci w celu ułatwienia operatorom adresowania zadań podczas konwergencji systemów stacjonarnych i mobilnych.
Nagroda w kategorii „Najlepsze usługi dla konsumenta o prędkości 1Gb/s oparte na G.fast bądź DOCSIS 3.1" została wręczona Huawei oraz duńskiej grupie TDC za zakończone sukcesem wprowadzenie pierwszego w Europie serwisu DOCSIS 3.1 gigabit service. Co ważne, do połowy 2018 roku TDC ukończy aktualizację technologii szerokopasmowej DOCSIS 3.1, umożliwiając zaoferowanie 1,4 milionom użytkownikom kabli koncentrycznych skonwergowane usługi obejmujące wideo w jakości HD i szerokopasmowe usługi z przepustowością pobierania o prędkości większej niż 1 Gbit/s oraz wysyłania większej niż 500 Mbit/s. Należy także podkreślić, że Huawei aktywnie wspiera operatorów w ulepszeniu doświadczeń użytkowników podczas korzystania z szerokopasmowych usług takich jak wideo, Virtual Reality, gaming i prywatnych linii.
Z kolei, w kategorii „Najlepsza Sieć Smart Home” Huawei został wyróżniony wspólnie z Deutsche Telekom za rozwiązanie Speedport Smart, czyli nowej generacji router do użytku domowego.
– Otrzymanie trzech prestiżowych nagród to dla nas zaszczyt. Podkreśla to zaangażowanie firmy Huawei i naszych partnerów w postępujący rozwój dostępu do sieci szerokopasmowej. W przyszłości chcemy dalej pracować z globalnymi operatorami i partnerami, aby jeszcze aktywniej uczestniczyć w budowaniu pozytywnych doświadczeniach i rozwijać value-driven network, a także wspólnie budować nowy przemysłowy ekosystem oparty na najwyższej jakości sieci szerokopasmowej – mówi Jeff Wang, Prezydent Linii Produkcyjnej Sieci Dostępu w Huawei.
Wiadomości firmowe Huawei: podsumowanie aktywności firmy w 2018 i plany na 2019 rok
– Kończymy rok 2018 z bardzo dobrymi wynikami. Był to, mówiąc najprościej, rok pełen wrażeń. Nigdy nie przestaliśmy jednak iść naprzód, w związku z czym oczekuje się, że w 2018 r. przychody ze sprzedaży osiągną 108,5 miliarda dolarów amerykańskich, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do roku poprzedniego. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia usługę opartą na blockchain
Huawei oficjalnie uruchomił swoją usługę Blockchain Service (BCS). czytaj więcejWiadomości firmowe Oświadczenie Huawei w sprawie komunikatu wydanego przez czeski rząd
Warszawa, 24 grudnia 2018 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Ken Hu, Rotating Chairman Huawei o 5G i inwestycji 2 mld USD
Ken Hu, Rotating Chairman Huawei, podczas konferencji prasowej w nowym kampusie Huawei w Dongguan w Chinach, zaprezentował laboratoria badawczo-rozwojowe oraz rozwiązania opracowane dla technologii 5G, a także niezależne laboratorium bezpieczeństwa cybernetycznego. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei pomaga uruchomić sieć 5G w Księstwie Monako
Monaco Telecom we współpracy z Huawei zaprezentował ogólnokrajową sieć komórkową 5G. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei i eluminocity stworzą w Europie centrum testowe poświęcone Smart City
Huawei i eluminocity podpisały porozumienie o współpracy w zakresie rozwiązań Smart City. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wspiera utworzenie inteligentnego ruchu miejskiego w Berlinie
Fraunhofer Institute for Open Communication Systems (FOKUS) tworzy cyfrowy obszar testowy dla ruchu miejskiego w Berlinie przy pomocy produktów LTE-V2X firmy Huawei. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia pierwszą w branży zaporę sieciową opartą na AI
Warszawa, 3 grudnia 2018 czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei IP Club ponownie w Polsce
Celem wydarzenia w Warszawie jest budowanie otwartej, kooperacyjnej i współdzielonej platformy dla liderów opinii z branży IP. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei: podsumowanie aktywności firmy w 2018 i plany na 2019 rok
– Kończymy rok 2018 z bardzo dobrymi wynikami. Był to, mówiąc najprościej, rok pełen wrażeń. Nigdy nie przestaliśmy jednak iść naprzód, w związku z czym oczekuje się, że w 2018 r. przychody ze sprzedaży osiągną 108,5 miliarda dolarów amerykańskich, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do roku poprzedniego. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia usługę opartą na blockchain
Huawei oficjalnie uruchomił swoją usługę Blockchain Service (BCS). czytaj więcejWiadomości firmowe Oświadczenie Huawei w sprawie komunikatu wydanego przez czeski rząd
Warszawa, 24 grudnia 2018 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Ken Hu, Rotating Chairman Huawei o 5G i inwestycji 2 mld USD
Ken Hu, Rotating Chairman Huawei, podczas konferencji prasowej w nowym kampusie Huawei w Dongguan w Chinach, zaprezentował laboratoria badawczo-rozwojowe oraz rozwiązania opracowane dla technologii 5G, a także niezależne laboratorium bezpieczeństwa cybernetycznego. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei pomaga uruchomić sieć 5G w Księstwie Monako
Monaco Telecom we współpracy z Huawei zaprezentował ogólnokrajową sieć komórkową 5G. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei i eluminocity stworzą w Europie centrum testowe poświęcone Smart City
Huawei i eluminocity podpisały porozumienie o współpracy w zakresie rozwiązań Smart City. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wspiera utworzenie inteligentnego ruchu miejskiego w Berlinie
Fraunhofer Institute for Open Communication Systems (FOKUS) tworzy cyfrowy obszar testowy dla ruchu miejskiego w Berlinie przy pomocy produktów LTE-V2X firmy Huawei. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia pierwszą w branży zaporę sieciową opartą na AI
Warszawa, 3 grudnia 2018 czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei IP Club ponownie w Polsce
Celem wydarzenia w Warszawie jest budowanie otwartej, kooperacyjnej i współdzielonej platformy dla liderów opinii z branży IP. czytaj więcejNews Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej