Rozszerzenie godzin pracy Hotline to już kolejny krok firmy Huawei, mający na celu usprawnienie obsługi serwisowej jej klientów. Od czerwca, oferowana przez Huawei, usługa door-to-door obejmuje wszystkie urządzenia producenta z serii P, Mate, Honor 6 i 7, ShotX i GX8. W ramach gwarancji, Huawei po zgłoszeniu przez klienta usterki, online lub telefonicznie, wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu, a po zakończonej naprawie, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.
Oprócz tego, producent sukcesywnie rozbudowuje stacjonarną sieć punktów serwisowych. Z pomocy wykwalifikowanych serwisantów można skorzystać w: Warszawie, Krakowie, Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu i Rzeszowie. Klienci na miejscu uzyskają wsparcie techniczne, a także pomoc w zakresie obsługi sprzętu oraz oddadzą urządzenie do naprawy w przypadku awarii.
Więcej informacji na: huaweipolska.pl/support/service-center/index.htm