Huawei

Plany Huawei na targi CeBIT 2018

28.05.2018
Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach.

W przyszłości wszystkie firmy będą działały w oparciu o rozwiązania cyfrowe. W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwa, żeby osiągnąć swoje cele biznesowe, nie mogą polegać na jednej technologii, lecz starają się łączyć innowacyjne rozwiązania (takie jak IoT, wirtualna chmura, Big Data i sztuczna inteligencja) z tradycyjną wiedzą i umiejętnościami branżowymi. Wymaga to wykorzystywania platformy cyfrowej pozwalającej na efektywną transformację cyfrową oraz osiągnięcie innowacyjności.

 

Podczas CeBIT 2018, Huawei Business Group zaprezentuje technologie typu „cloud-pipe-device”, innowacyjne rozwiązania stosowane w produktach, cyfrowe platformy oraz nowy ekosystem, który zasila technologie i rozwiązania. Huawei ujawni również swoje plany współpracy z przedsiębiorstwami nad wdrożeniem transformacji cyfrowej, która umożliwi digitalizację organizacji w celu stworzenia w pełni skomunikowanego świata.

 

Pablo Cui, dyrektor zarządzający Huawei Germany Enterprise Business, powiedział, że przyszła walka konkurencyjna nie ograniczy się tylko do przedsiębiorstw. – Tylko ci, którzy są w stanie zapewnić klientom bardziej kompletny ekosystem, odniosą sukces w przyszłości. Huawei pracuje z partnerami nad stworzeniem otwartej platformy umożliwiającej cyfrową transformację. We współpracy z klientami i partnerami wdraża także innowacje poprzez lokalne OpenLabs w Monachium i Paryżu. W 2017 roku Huawei obsłużył większą niż kiedykolwiek liczbę klientów reprezentujących globalny przemysł, promował rozwój technologii ICT w Europie i pomógł europejskim klientom osiągnąć jeszcze większy sukces biznesowy. W tym roku Huawei będzie współpracował z globalnymi partnerami, takimi jak SAP, Honeywell, Accenture, Hexagon, Arrow Electronics, ABB i ICBC w celu stworzenia i zaprezentowania najnowszych rozwiązań – mówi Pablo Cui.

 

W 2017 roku produkty i rozwiązania ICT firmy Huawei były szeroko wykorzystywane przez klientów i partnerów w Europie. Niektóre z nich zostaną zaprezentowane na CeBIT 2018 np.:

  • Współpraca Huawei z GE Digital, wiodącą firmą zajmującą się internetowym oprogramowaniem dla przemysłu, w celu opracowania opartego na chmurze rozwiązania do konserwacji predykcyjnej w przemyśle. Rozwiązanie to pomogło Grupie Schindler zintegrować sieć i zarządzać milionami wind na całym świecie.
  • Współpraca z Groupe PSA, drugim co do wielkości producentem samochodów w Europie, na rzecz rozwoju kategorii Internet of Vehicles (IoV). W oparciu o platformę OceanConnect IoT firmy Huawei, zbudowano platformę modułową Connected Vehicle Modular Platform (CVMP), aby zapewnić klientom innowacyjne mobilne usługi i rozwiązania.
  • Huawei umożliwiło DHL, wiodącej w branży firmie logistycznej, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w takich obszarach jak logistyka w ramach kompleksów składających się z wielu budynków (campus logistics) i inteligentne sortowanie.
  • Huawei i Veolia Group, największy na świecie dostawca wody, wprowadzili podstawową architekturę swoich wspólnych innowacyjnych rozwiązań dla takich sektorów jak zaopatrzenie w wodę, zarządzanie energią i utylizacja odpadów. Rozwiązania te zostały rozwinięte na szeroką skalę pozwalając na inteligentne zarządzanie gospodarką wodną.
  • Rozwiązanie Huawei CloudCampus zostało wdrożone w firmie Groupe BPCE w celu zbudowania inteligentnego kampusu nowych technologii.
  • EPFL wybrał wysokowydajne rozwiązanie Huawei HPC (wykorzystanie superkomputerów do realizacji złożonych i długotrwałych obliczeń) do zbudowania klastra obliczeniowego Fidis, jednego z 500 najlepszych na świecie klastrów superkomputerowych.
  • Szpital Saint-Luc w Belgii wykorzystał rozwiązanie pamięci masowej Huawei OceanStor V3 do stworzenia platformy dla usług opieki zdrowotnej, która zapewnia zerową utratę danych i zerową przerwę w świadczeniu usług przez Saint-Luc.

 

Oprócz omówienia najnowszych pomysłów na cyfrową transformację, Huawei będzie prowadzić pięć forów i ponad 40 innych wspólnych działań. Poniższa tabela przedstawia główne aktywności Huawei Enterprise Business Group podczas targów CeBIT 2018.

 

  •  

Data i godzina

Miejsce

Konferencja prasowa Huawei

11 czerwca, 14:30 – 16:00

Główna scena na stoisku Huawei w hali nr 13

Forum Intent-Driven Network

12 czerwca, 10:00 – 12:00

Forum Enterprise Cloud Communications

12 czerwca, 13:00 – 14:00

Prezentacja CEO Huawei organizowana przez CEBIT

12 czerwca, 15:00 – 15:30

 

Główna scena w hali nr 17

Forum Huawei Cloud Application Services

12 czerwca, 16:00 – 17:30

Główna scena na stoisku Huawei w hali nr 13

Forum All Flash Storage

13 czerwca, 10:00 – 11:30

Forum Enterprise Integrated Private Cloud

13 czerwca, 14:00 – 15:30

Wspólne działania marketingowe z klientami i partnerami

12–15 czerwca

 

Targi CeBIT 2018 odbędą się w Hannover Exhibition Centre w Niemczech, w dniach od 11 do 15 czerwca. Stoisko Huawei będzie znajdować się w strefie C30 w hali 13. Więcej informacji na temat obecności Huawei na CeBIT można znaleźć na stronie: http://e.huawei.com/topic/CeBIT2018-en/index.html

Huawei Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor

Honor nawiązał współpracę z wielokrotnym Mistrzem Polski freeskiingu – Szczepanem Karpielem-Bułecką. To kolejny krok marki do świata ekstremalnych sportów oraz element długofalowej kampanii marketingowej. Honor jest także sponsorem tytularnym najbardziej widowiskowych zawodów sezonu zimowego, Honor Winter Sports Festival Powered by Huawei, które odbędą się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej. czytaj więcej

Huawei Polska premiera HUAWEI Mate 9 Pro i HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN

Szybkość, niezawodność i spektakularny design – te trzy cechy powinny bez wątpienia towarzyszyć smartfonom zaprojektowanym dla świata biznesu. Takimi modelami są HUAWEI Mate 9 Pro oraz HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN, które dziś miały swoją oficjalną polską premierę. Konferencja odbyła się w salonie Porsche Centrum Warszawa, a luksusowe samochody marki Porsche były wspaniałym dopełnieniem dla dwóch nowych smartfonów. W wydarzeniu uczestniczyli także przedstawiciele T-Mobile Polska – pierwszego operatora wprowadzającego na rynek Mate 9 Porsche Design. Wyjątkowemu wzornictwu urządzeń z serii Mate przyjrzał się projektant ze studia Kaniewski Design – Mateusz Przystał. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group przewiduje silny wzrost wyników za 2016

Huawei Consumer Business Group publikuje oczekiwane wyniki za 2016 rok. Przewiduje przychody ze sprzedaży na poziomie 178 miliardów RMB oraz 42 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Huawei informuje również, że w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął stabilny wzrost. Dostawy smartfonów wyniosły 139 milionów urządzeń, czyli wzrosły o 29 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według danych IDC, globalnie wzrost udziałów na rynku smartfonów wyniósł tylko 0.6 proc, oznacza to, że Huawei zanotował rekordowy wynik. czytaj więcej

Huawei CES 2017: Huawei ogłasza nową erę w komunikacji mobilnej Inteligentne telefony

Podczas tegorocznych targów CES, Richard Yu, Prezes Huawei, zapowiedział działania zmieniające dotychczasowy sposób korzystania z urządzeń mobilnych. Yu zwrócił uwagę m.in. na sztuczną inteligencję i jej praktyczne zastosowanie w urządzeniach mobilnych. Te plany będą realizowane wspólnie z liderami branży – Amazon i Google Daydream. czytaj więcej

Huawei Multimedialny Huawei MediaPad M3 w sprzedaży w Polsce

Tablet Huawei MediaPad M3, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów IFA 2016, jest już dostępny w Polsce. Urządzenie wyróżnia się bezkonkurencyjną jakością dźwięku oraz zaawansowanymi funkcjami odtwarzania multimediów. Nowy tablet Huawei to produkt z najwyższej półki, zachwyca niezwykłą jakością dźwięku, pięknym, minimalistycznym designem oraz płynnością działania. czytaj więcej

Huawei Honor sponsorem tytularnym Winter Sports Festival

Nadszedł czas, by zaznaczyć w kalendarzu 17 i 18 lutego. Właśnie wtedy w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska odbędą się najbardziej widowiskowe zawody sezonu zimowego. Na wielkiej skoczni, która stanie w sercu narciarskiej stolicy Polski rywalizować będą narciarze, snowboardziści i rowerzyści z całej Europy! Sponsorem tytularnym tegorocznej edycji jest marka smartfonów Honor powered by Huawei. czytaj więcej

Huawei Tajemnica designu Honora 8

Smartfon to dzisiaj dużo więcej, niż wielofunkcyjne urządzenie mobilne. Służy nie tylko do codziennej komunikacji, wykonywania zdjęć, czy obsługi domowego sprzętu audio-wideo. W dobie nowoczesnych technologii, używamy go w każdej niemal sytuacji. Dlatego musi spełniać jeszcze jeden aspekt: odzwierciedlać styl właściciela. Nowocześni użytkownicy smartfonów wybierają design, który wyraża dynamikę, energię i unikalność. Taki właśnie jest Honor 8. czytaj więcej

Huawei Xueming Xu obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Huawei Polska

Huawei informuje o zmianie na stanowisku Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy. Od grudnia 2016 roku. Xueming Xu zastąpi dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego Junfeng Li. Do jego obowiązków należeć będzie zarządzanie i wyznaczanie strategii dla wszystkich trzech grup biznesowych firmy - Carrier, Enterprise oraz Consumer. czytaj więcej

Huawei Zwycięzcy konkursu Huawei Seeds for the Future z krajów Unii Europejskiej zaprezentowali „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”

Podczas oficjalnego spotkania z przedstawicielami Europarlamentu, grupa 74 studentów uczelni technicznych z krajów Unii Europejskiej zaprezentowała swój „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”. Dokument jest zbiorem pomysłów, których realizacja, zdaniem młodych specjalistów z sektora teleinformatycznego, przyczyni się do stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich mieszkańców starego kontynentu. czytaj więcej

Huawei Ruszyła Akademia Huawei na Politechnice Poznańskej

Politechnika Poznańska wspólnie z firmą Huawei oficjalnie zainaugurowały Akademię Huawei – Huawei Authorized Information and Network Academy (HAINA). W ramach programu zarówno studenci jak i eksperci z branży będą szlifować umiejętności w zakresie rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych poprzez certyfikowane kursy Huawei. czytaj więcej

Huawei Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor

Honor nawiązał współpracę z wielokrotnym Mistrzem Polski freeskiingu – Szczepanem Karpielem-Bułecką. To kolejny krok marki do świata ekstremalnych sportów oraz element długofalowej kampanii marketingowej. Honor jest także sponsorem tytularnym najbardziej widowiskowych zawodów sezonu zimowego, Honor Winter Sports Festival Powered by Huawei, które odbędą się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej. czytaj więcej

Huawei Polska premiera HUAWEI Mate 9 Pro i HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN

Szybkość, niezawodność i spektakularny design – te trzy cechy powinny bez wątpienia towarzyszyć smartfonom zaprojektowanym dla świata biznesu. Takimi modelami są HUAWEI Mate 9 Pro oraz HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN, które dziś miały swoją oficjalną polską premierę. Konferencja odbyła się w salonie Porsche Centrum Warszawa, a luksusowe samochody marki Porsche były wspaniałym dopełnieniem dla dwóch nowych smartfonów. W wydarzeniu uczestniczyli także przedstawiciele T-Mobile Polska – pierwszego operatora wprowadzającego na rynek Mate 9 Porsche Design. Wyjątkowemu wzornictwu urządzeń z serii Mate przyjrzał się projektant ze studia Kaniewski Design – Mateusz Przystał. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group przewiduje silny wzrost wyników za 2016

Huawei Consumer Business Group publikuje oczekiwane wyniki za 2016 rok. Przewiduje przychody ze sprzedaży na poziomie 178 miliardów RMB oraz 42 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Huawei informuje również, że w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął stabilny wzrost. Dostawy smartfonów wyniosły 139 milionów urządzeń, czyli wzrosły o 29 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według danych IDC, globalnie wzrost udziałów na rynku smartfonów wyniósł tylko 0.6 proc, oznacza to, że Huawei zanotował rekordowy wynik. czytaj więcej

Huawei CES 2017: Huawei ogłasza nową erę w komunikacji mobilnej Inteligentne telefony

Podczas tegorocznych targów CES, Richard Yu, Prezes Huawei, zapowiedział działania zmieniające dotychczasowy sposób korzystania z urządzeń mobilnych. Yu zwrócił uwagę m.in. na sztuczną inteligencję i jej praktyczne zastosowanie w urządzeniach mobilnych. Te plany będą realizowane wspólnie z liderami branży – Amazon i Google Daydream. czytaj więcej

Huawei Multimedialny Huawei MediaPad M3 w sprzedaży w Polsce

Tablet Huawei MediaPad M3, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów IFA 2016, jest już dostępny w Polsce. Urządzenie wyróżnia się bezkonkurencyjną jakością dźwięku oraz zaawansowanymi funkcjami odtwarzania multimediów. Nowy tablet Huawei to produkt z najwyższej półki, zachwyca niezwykłą jakością dźwięku, pięknym, minimalistycznym designem oraz płynnością działania. czytaj więcej

Huawei Honor sponsorem tytularnym Winter Sports Festival

Nadszedł czas, by zaznaczyć w kalendarzu 17 i 18 lutego. Właśnie wtedy w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska odbędą się najbardziej widowiskowe zawody sezonu zimowego. Na wielkiej skoczni, która stanie w sercu narciarskiej stolicy Polski rywalizować będą narciarze, snowboardziści i rowerzyści z całej Europy! Sponsorem tytularnym tegorocznej edycji jest marka smartfonów Honor powered by Huawei. czytaj więcej

Huawei Tajemnica designu Honora 8

Smartfon to dzisiaj dużo więcej, niż wielofunkcyjne urządzenie mobilne. Służy nie tylko do codziennej komunikacji, wykonywania zdjęć, czy obsługi domowego sprzętu audio-wideo. W dobie nowoczesnych technologii, używamy go w każdej niemal sytuacji. Dlatego musi spełniać jeszcze jeden aspekt: odzwierciedlać styl właściciela. Nowocześni użytkownicy smartfonów wybierają design, który wyraża dynamikę, energię i unikalność. Taki właśnie jest Honor 8. czytaj więcej

Huawei Xueming Xu obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Huawei Polska

Huawei informuje o zmianie na stanowisku Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy. Od grudnia 2016 roku. Xueming Xu zastąpi dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego Junfeng Li. Do jego obowiązków należeć będzie zarządzanie i wyznaczanie strategii dla wszystkich trzech grup biznesowych firmy - Carrier, Enterprise oraz Consumer. czytaj więcej

Huawei Zwycięzcy konkursu Huawei Seeds for the Future z krajów Unii Europejskiej zaprezentowali „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”

Podczas oficjalnego spotkania z przedstawicielami Europarlamentu, grupa 74 studentów uczelni technicznych z krajów Unii Europejskiej zaprezentowała swój „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”. Dokument jest zbiorem pomysłów, których realizacja, zdaniem młodych specjalistów z sektora teleinformatycznego, przyczyni się do stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich mieszkańców starego kontynentu. czytaj więcej

Huawei Ruszyła Akademia Huawei na Politechnice Poznańskej

Politechnika Poznańska wspólnie z firmą Huawei oficjalnie zainaugurowały Akademię Huawei – Huawei Authorized Information and Network Academy (HAINA). W ramach programu zarówno studenci jak i eksperci z branży będą szlifować umiejętności w zakresie rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych poprzez certyfikowane kursy Huawei. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej

News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową

Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.

1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej

Huawei HUAWEI dostarczył system pamięci masowej dla Uniwersytetu Opolskiego

W celu usprawnienia systemu informatycznego, Uniwersytet Opolski podjął decyzję o integracji już istniejących infrastruktur i zwiększeniu pojemności pamięci masowej. Spośród rozważanych rozwiązań władze uniwersytetu wybrały system pamięci masowej OceanStor 2600 V3 firmy Huawei ze względu na łatwość obsługi, bezproblemową integrację z istniejącym sprzętem oraz korzystną cenę. czytaj więcej