W przyszłości wszystkie firmy będą działały w oparciu o rozwiązania cyfrowe. W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwa, żeby osiągnąć swoje cele biznesowe, nie mogą polegać na jednej technologii, lecz starają się łączyć innowacyjne rozwiązania (takie jak IoT, wirtualna chmura, Big Data i sztuczna inteligencja) z tradycyjną wiedzą i umiejętnościami branżowymi. Wymaga to wykorzystywania platformy cyfrowej pozwalającej na efektywną transformację cyfrową oraz osiągnięcie innowacyjności.
Podczas CeBIT 2018, Huawei Business Group zaprezentuje technologie typu „cloud-pipe-device”, innowacyjne rozwiązania stosowane w produktach, cyfrowe platformy oraz nowy ekosystem, który zasila technologie i rozwiązania. Huawei ujawni również swoje plany współpracy z przedsiębiorstwami nad wdrożeniem transformacji cyfrowej, która umożliwi digitalizację organizacji w celu stworzenia w pełni skomunikowanego świata.
Pablo Cui, dyrektor zarządzający Huawei Germany Enterprise Business, powiedział, że przyszła walka konkurencyjna nie ograniczy się tylko do przedsiębiorstw. – Tylko ci, którzy są w stanie zapewnić klientom bardziej kompletny ekosystem, odniosą sukces w przyszłości. Huawei pracuje z partnerami nad stworzeniem otwartej platformy umożliwiającej cyfrową transformację. We współpracy z klientami i partnerami wdraża także innowacje poprzez lokalne OpenLabs w Monachium i Paryżu. W 2017 roku Huawei obsłużył większą niż kiedykolwiek liczbę klientów reprezentujących globalny przemysł, promował rozwój technologii ICT w Europie i pomógł europejskim klientom osiągnąć jeszcze większy sukces biznesowy. W tym roku Huawei będzie współpracował z globalnymi partnerami, takimi jak SAP, Honeywell, Accenture, Hexagon, Arrow Electronics, ABB i ICBC w celu stworzenia i zaprezentowania najnowszych rozwiązań – mówi Pablo Cui.
W 2017 roku produkty i rozwiązania ICT firmy Huawei były szeroko wykorzystywane przez klientów i partnerów w Europie. Niektóre z nich zostaną zaprezentowane na CeBIT 2018 np.:
- Współpraca Huawei z GE Digital, wiodącą firmą zajmującą się internetowym oprogramowaniem dla przemysłu, w celu opracowania opartego na chmurze rozwiązania do konserwacji predykcyjnej w przemyśle. Rozwiązanie to pomogło Grupie Schindler zintegrować sieć i zarządzać milionami wind na całym świecie.
- Współpraca z Groupe PSA, drugim co do wielkości producentem samochodów w Europie, na rzecz rozwoju kategorii Internet of Vehicles (IoV). W oparciu o platformę OceanConnect IoT firmy Huawei, zbudowano platformę modułową Connected Vehicle Modular Platform (CVMP), aby zapewnić klientom innowacyjne mobilne usługi i rozwiązania.
- Huawei umożliwiło DHL, wiodącej w branży firmie logistycznej, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w takich obszarach jak logistyka w ramach kompleksów składających się z wielu budynków (campus logistics) i inteligentne sortowanie.
- Huawei i Veolia Group, największy na świecie dostawca wody, wprowadzili podstawową architekturę swoich wspólnych innowacyjnych rozwiązań dla takich sektorów jak zaopatrzenie w wodę, zarządzanie energią i utylizacja odpadów. Rozwiązania te zostały rozwinięte na szeroką skalę pozwalając na inteligentne zarządzanie gospodarką wodną.
- Rozwiązanie Huawei CloudCampus zostało wdrożone w firmie Groupe BPCE w celu zbudowania inteligentnego kampusu nowych technologii.
- EPFL wybrał wysokowydajne rozwiązanie Huawei HPC (wykorzystanie superkomputerów do realizacji złożonych i długotrwałych obliczeń) do zbudowania klastra obliczeniowego Fidis, jednego z 500 najlepszych na świecie klastrów superkomputerowych.
- Szpital Saint-Luc w Belgii wykorzystał rozwiązanie pamięci masowej Huawei OceanStor V3 do stworzenia platformy dla usług opieki zdrowotnej, która zapewnia zerową utratę danych i zerową przerwę w świadczeniu usług przez Saint-Luc.
Oprócz omówienia najnowszych pomysłów na cyfrową transformację, Huawei będzie prowadzić pięć forów i ponad 40 innych wspólnych działań. Poniższa tabela przedstawia główne aktywności Huawei Enterprise Business Group podczas targów CeBIT 2018.
| Data i godzina | Miejsce |
Konferencja prasowa Huawei | 11 czerwca, 14:30 – 16:00 | Główna scena na stoisku Huawei w hali nr 13 |
Forum Intent-Driven Network | 12 czerwca, 10:00 – 12:00 | |
Forum Enterprise Cloud Communications | 12 czerwca, 13:00 – 14:00 | |
Prezentacja CEO Huawei organizowana przez CEBIT | 12 czerwca, 15:00 – 15:30
| Główna scena w hali nr 17 |
Forum Huawei Cloud Application Services | 12 czerwca, 16:00 – 17:30 | Główna scena na stoisku Huawei w hali nr 13 |
Forum All Flash Storage | 13 czerwca, 10:00 – 11:30 | |
Forum Enterprise Integrated Private Cloud | 13 czerwca, 14:00 – 15:30 | |
Wspólne działania marketingowe z klientami i partnerami | 12–15 czerwca |
Targi CeBIT 2018 odbędą się w Hannover Exhibition Centre w Niemczech, w dniach od 11 do 15 czerwca. Stoisko Huawei będzie znajdować się w strefie C30 w hali 13. Więcej informacji na temat obecności Huawei na CeBIT można znaleźć na stronie: http://e.huawei.com/topic/CeBIT2018-en/index.html
Huawei Huawei prezentuje HUAWEI Mate 9
Huawei CBG zaprezentował właśnie najbardziej wyczekiwane urządzenie roku - HUAWEI Mate 9 oraz jego ekskluzywną wersję – PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 9. Nowe, pięknie zaprojektowane modele z serii Mate mają najszybszą moc obliczeniową wśród dostępnych na rynku smartfonów, dzięki procesorowi Kirin 960. Urządzenia wyposażono w przełomową technologię SuperCharge i nową nakładkę systemu Android. czytaj więcejHuawei Infolinia serwisowa Huawei czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu
Od 2 listopada klienci Huawei, jako jedyni w Polsce, będą mieli całodobowy dostęp do infolinii serwisowej. Firma uruchamia Hotline 24/7. Numer telefonu pozostaje bez zmian: 801 811 111. czytaj więcejNews MateBook wprowadza wzornictwo biznesowe na wyższy poziom
W dobie nowoczesnych technologii, wzornictwo w biznesie skupia się już nie tylko na przestrzeni biurowej, ale przede wszystkim na urządzeniach, których używamy w pracy. Dzisiaj często to już nie pięknie zaprojektowane biuro buduje wizerunek firmy, ale przede wszystkim sprzęt, jakiego używa jej reprezentant. Huawei MateBook odpowiada nowe trendy w biznesie. czytaj więcejHuawei Huawei na 72. miejscu rankingu Interbrand 2016 Best Global Brands
Huawei, drugi rok z rzędu, odnotowuje wzrost swojej pozycji na liście najlepszych marek świata. W tegorocznej edycji raportu Interbrand 2016 Best Global Brands firma awansowała aż o 16 pozycji i tym samym uplasowała się na 72. miejscu listy. czytaj więcejArchiwalne Aktywne lato z Huawei i Plus
Tegoroczna edycja „Active Summer” została zorganizowana we współpracy firmy Huawei i operatora Plus. Miasteczka ze strefą sportu pojawią się w najbardziej popularnych kurortach: Łebie, Ustce, Kołobrzegu i Pobierowie. Akcja trwa od 8 lipca do 9 sierpnia. czytaj więcejArchiwalne Huawei uruchomił blog którego współautorami zostali artyści
Huawei uruchomił blog dedykowany klientom szukającym inspiracji do wykorzystania nowych technologii w życiu codziennym. Współautorami wpisów będą artyści z branży muzycznej, modowej, filmowej i fotograficznej czytaj więcejArchiwalne Huawei otwiera w Warszawie Centrum Innowacji
W warszawskiej siedzibie Huawei otwarto pierwsze w regionie Europy Środkowo – Wschodniej i Skandynawii Centrum Innowacji: Customer Solution Innovation & Integration Experience Center. Na miejscu będzie można zobaczyć i wypróbować najnowsze technologie i urządzenia Huawei. czytaj więcejHuawei Huawei prezentuje HUAWEI Mate 9
Huawei CBG zaprezentował właśnie najbardziej wyczekiwane urządzenie roku - HUAWEI Mate 9 oraz jego ekskluzywną wersję – PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 9. Nowe, pięknie zaprojektowane modele z serii Mate mają najszybszą moc obliczeniową wśród dostępnych na rynku smartfonów, dzięki procesorowi Kirin 960. Urządzenia wyposażono w przełomową technologię SuperCharge i nową nakładkę systemu Android. czytaj więcejHuawei Infolinia serwisowa Huawei czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu
Od 2 listopada klienci Huawei, jako jedyni w Polsce, będą mieli całodobowy dostęp do infolinii serwisowej. Firma uruchamia Hotline 24/7. Numer telefonu pozostaje bez zmian: 801 811 111. czytaj więcejNews MateBook wprowadza wzornictwo biznesowe na wyższy poziom
W dobie nowoczesnych technologii, wzornictwo w biznesie skupia się już nie tylko na przestrzeni biurowej, ale przede wszystkim na urządzeniach, których używamy w pracy. Dzisiaj często to już nie pięknie zaprojektowane biuro buduje wizerunek firmy, ale przede wszystkim sprzęt, jakiego używa jej reprezentant. Huawei MateBook odpowiada nowe trendy w biznesie. czytaj więcejHuawei Huawei na 72. miejscu rankingu Interbrand 2016 Best Global Brands
Huawei, drugi rok z rzędu, odnotowuje wzrost swojej pozycji na liście najlepszych marek świata. W tegorocznej edycji raportu Interbrand 2016 Best Global Brands firma awansowała aż o 16 pozycji i tym samym uplasowała się na 72. miejscu listy. czytaj więcejArchiwalne Aktywne lato z Huawei i Plus
Tegoroczna edycja „Active Summer” została zorganizowana we współpracy firmy Huawei i operatora Plus. Miasteczka ze strefą sportu pojawią się w najbardziej popularnych kurortach: Łebie, Ustce, Kołobrzegu i Pobierowie. Akcja trwa od 8 lipca do 9 sierpnia. czytaj więcejArchiwalne Huawei uruchomił blog którego współautorami zostali artyści
Huawei uruchomił blog dedykowany klientom szukającym inspiracji do wykorzystania nowych technologii w życiu codziennym. Współautorami wpisów będą artyści z branży muzycznej, modowej, filmowej i fotograficznej czytaj więcejArchiwalne Huawei otwiera w Warszawie Centrum Innowacji
W warszawskiej siedzibie Huawei otwarto pierwsze w regionie Europy Środkowo – Wschodniej i Skandynawii Centrum Innowacji: Customer Solution Innovation & Integration Experience Center. Na miejscu będzie można zobaczyć i wypróbować najnowsze technologie i urządzenia Huawei. czytaj więcejWiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?
Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej