W przyszłości wszystkie firmy będą działały w oparciu o rozwiązania cyfrowe. W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwa, żeby osiągnąć swoje cele biznesowe, nie mogą polegać na jednej technologii, lecz starają się łączyć innowacyjne rozwiązania (takie jak IoT, wirtualna chmura, Big Data i sztuczna inteligencja) z tradycyjną wiedzą i umiejętnościami branżowymi. Wymaga to wykorzystywania platformy cyfrowej pozwalającej na efektywną transformację cyfrową oraz osiągnięcie innowacyjności.
Podczas CeBIT 2018, Huawei Business Group zaprezentuje technologie typu „cloud-pipe-device”, innowacyjne rozwiązania stosowane w produktach, cyfrowe platformy oraz nowy ekosystem, który zasila technologie i rozwiązania. Huawei ujawni również swoje plany współpracy z przedsiębiorstwami nad wdrożeniem transformacji cyfrowej, która umożliwi digitalizację organizacji w celu stworzenia w pełni skomunikowanego świata.
Pablo Cui, dyrektor zarządzający Huawei Germany Enterprise Business, powiedział, że przyszła walka konkurencyjna nie ograniczy się tylko do przedsiębiorstw. – Tylko ci, którzy są w stanie zapewnić klientom bardziej kompletny ekosystem, odniosą sukces w przyszłości. Huawei pracuje z partnerami nad stworzeniem otwartej platformy umożliwiającej cyfrową transformację. We współpracy z klientami i partnerami wdraża także innowacje poprzez lokalne OpenLabs w Monachium i Paryżu. W 2017 roku Huawei obsłużył większą niż kiedykolwiek liczbę klientów reprezentujących globalny przemysł, promował rozwój technologii ICT w Europie i pomógł europejskim klientom osiągnąć jeszcze większy sukces biznesowy. W tym roku Huawei będzie współpracował z globalnymi partnerami, takimi jak SAP, Honeywell, Accenture, Hexagon, Arrow Electronics, ABB i ICBC w celu stworzenia i zaprezentowania najnowszych rozwiązań – mówi Pablo Cui.
W 2017 roku produkty i rozwiązania ICT firmy Huawei były szeroko wykorzystywane przez klientów i partnerów w Europie. Niektóre z nich zostaną zaprezentowane na CeBIT 2018 np.:
- Współpraca Huawei z GE Digital, wiodącą firmą zajmującą się internetowym oprogramowaniem dla przemysłu, w celu opracowania opartego na chmurze rozwiązania do konserwacji predykcyjnej w przemyśle. Rozwiązanie to pomogło Grupie Schindler zintegrować sieć i zarządzać milionami wind na całym świecie.
- Współpraca z Groupe PSA, drugim co do wielkości producentem samochodów w Europie, na rzecz rozwoju kategorii Internet of Vehicles (IoV). W oparciu o platformę OceanConnect IoT firmy Huawei, zbudowano platformę modułową Connected Vehicle Modular Platform (CVMP), aby zapewnić klientom innowacyjne mobilne usługi i rozwiązania.
- Huawei umożliwiło DHL, wiodącej w branży firmie logistycznej, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w takich obszarach jak logistyka w ramach kompleksów składających się z wielu budynków (campus logistics) i inteligentne sortowanie.
- Huawei i Veolia Group, największy na świecie dostawca wody, wprowadzili podstawową architekturę swoich wspólnych innowacyjnych rozwiązań dla takich sektorów jak zaopatrzenie w wodę, zarządzanie energią i utylizacja odpadów. Rozwiązania te zostały rozwinięte na szeroką skalę pozwalając na inteligentne zarządzanie gospodarką wodną.
- Rozwiązanie Huawei CloudCampus zostało wdrożone w firmie Groupe BPCE w celu zbudowania inteligentnego kampusu nowych technologii.
- EPFL wybrał wysokowydajne rozwiązanie Huawei HPC (wykorzystanie superkomputerów do realizacji złożonych i długotrwałych obliczeń) do zbudowania klastra obliczeniowego Fidis, jednego z 500 najlepszych na świecie klastrów superkomputerowych.
- Szpital Saint-Luc w Belgii wykorzystał rozwiązanie pamięci masowej Huawei OceanStor V3 do stworzenia platformy dla usług opieki zdrowotnej, która zapewnia zerową utratę danych i zerową przerwę w świadczeniu usług przez Saint-Luc.
Oprócz omówienia najnowszych pomysłów na cyfrową transformację, Huawei będzie prowadzić pięć forów i ponad 40 innych wspólnych działań. Poniższa tabela przedstawia główne aktywności Huawei Enterprise Business Group podczas targów CeBIT 2018.
| Data i godzina | Miejsce |
Konferencja prasowa Huawei | 11 czerwca, 14:30 – 16:00 | Główna scena na stoisku Huawei w hali nr 13 |
Forum Intent-Driven Network | 12 czerwca, 10:00 – 12:00 | |
Forum Enterprise Cloud Communications | 12 czerwca, 13:00 – 14:00 | |
Prezentacja CEO Huawei organizowana przez CEBIT | 12 czerwca, 15:00 – 15:30
| Główna scena w hali nr 17 |
Forum Huawei Cloud Application Services | 12 czerwca, 16:00 – 17:30 | Główna scena na stoisku Huawei w hali nr 13 |
Forum All Flash Storage | 13 czerwca, 10:00 – 11:30 | |
Forum Enterprise Integrated Private Cloud | 13 czerwca, 14:00 – 15:30 | |
Wspólne działania marketingowe z klientami i partnerami | 12–15 czerwca |
Targi CeBIT 2018 odbędą się w Hannover Exhibition Centre w Niemczech, w dniach od 11 do 15 czerwca. Stoisko Huawei będzie znajdować się w strefie C30 w hali 13. Więcej informacji na temat obecności Huawei na CeBIT można znaleźć na stronie: http://e.huawei.com/topic/CeBIT2018-en/index.html
Huawei Huawei Consumer Business Group prezentuje wyniki za pierwszą połowę 2018 roku
Huawei Consumer Business Group (CBG) ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2018 roku. Firma zanotowała solidny wzrost, dostarczając na ogólnoświatowy rynek ponad 95 milionów sztuk smartfonów. Według danych IDC, w II kwartale 2018 Huawei stał się drugim co do wielkości producentem smartfonów na świecie z udziałem w rynku światowym na poziomie 15,8%. czytaj więcejNews HUAWEI honoruje prof. Erdala Arikana, ojca kodów biegunowych 5G, za wkład w rozwój technologii komunikacyjnych
Założyciel Huawei wręczył specjalną nagrodę prof. dr. Erdalowi Arikanowi, wynalazcy kodów biegunowych dla 5G, za jego wybitny wkład w rozwój technologii komunikacyjnych. Podczas uroczystości, która odbyła się w siedzibie firmy w Shenzhen, uhonorowano także ponad 100 naukowców i inżynierów z Huawei, którzy pracują nad normami technologicznymi i badaniami eksperymentalnymi. czytaj więcejHuawei Huawei Nova 3 w Polsce już od 16 sierpnia 2018
Duży ekran, doskonały design oraz flagowe możliwości dostępne w przystępnej cenie – to atuty najnowszego członka rodziny smartfonów Huawei, modelu Nova 3, który 18 lipca miał oficjalną premierę w Chinach. Telefon oferuje też najwyższą jakość zdjęć w każdych warunkach. Urządzenie wyposażone jest w aż cztery obiektywy napędzane sztuczną inteligencją: dwa z przodu dla doskonałego selfie i dwa z tyłu. W Polsce Nova 3 będzie dostępny od 16 sierpnia – w ofercie Polkomtela i w sieciach sklepów z elektroniką użytkową. czytaj więcejHuawei Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej
Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody. czytaj więcejHuawei Turbodoładownie w smartfonach Huawei dzięki technologii GPU Turbo
Huawei ogłosił kalendarz aktualizacji, która wniesie do jego smartfonów nowatorskie rozwiązanie – GPU Turbo. To technologia, która pozwala na szybsze aż o 60 procent przetwarzanie grafiki w telefonie, przy jednoczesnym 30-procentowym spadku poboru energii przez procesor. Będzie mieć ona zastosowanie w grach mobilnych oraz przy wykorzystaniu technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Jeszcze w sierpniu GPU Turbo trafi do użytkowników smartfonów Huawei P20, P20 Pro oraz Mate 10 Pro. czytaj więcejHuawei Huawei podpisało z China Unicom umowę o strategicznym partnerstwie 5G
Podczas tegorocznych targów Mobile World Congress w Szanghaju (MWC Shanghai) firmy China Unicom i Huawei zawarły porozumienie o partnerstwie strategicznym w obszarze 5G. W wydarzeniu wzięli udział Shao Guanglu, wiceprezes China Unicom Group, oraz Ryan Ding, dyrektor wykonawczy Huawei i prezes Huawei Carrier Business Group. Huawei i China Unicom skoncentrują się na weryfikacji technicznej E2E 5G, współpracy z partnerami w branży wertykalnej, budowaniu ekosystemu 5G oraz integracji i promocji usług dla sieci nowej generacji. czytaj więcejHuawei Firmy Huawei i Audi podpisały porozumienie dotyczące współpracy w zakresie inteligentnych pojazdów
Firma Huawei podpisała w Berlinie porozumienie o współpracy z niemieckim producentem samochodów Audi. Dotyczy ona rozwoju inteligentnych pojazdów połączonych z siecią. Umowa stanowi część szeroko zakrojonego partnerstwa między przedsiębiorstwami z obu krajów, zainicjowanego przez premiera Chin Li Keqiang i kanclerz Niemiec Angelę Merkel. czytaj więcejHuawei Rusza Huawei Next Image - międzynarodowy konkurs zdjęć wykonanych smartfonami Huawei
10 000 euro i 10-dniowe warsztaty fotograficzne z National Geographic we Włoszech dla zdobywcy Grand Prix w konkursie Huawei Next Image, do którego może zgłosić się każdy pasjonat fotografii mobilnej. To jedne z wielu nagród, po które może sięgnąć zarówno amator, jak i profesjonalista. Warunkiem jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei. Prace konkursowe można zgłaszać do 20 sierpnia na stronie http://campaign.consumer.huawei.com/pl/. czytaj więcejHuawei Huawei współpracuje z przemysłem mobilnym, aby dostarczyć kompletny system 5G w standardzie On Time
Podczas 80. posiedzenia plenarnego grupy 3GPP TSG, odpowiedzialnej za rozwój łączności nowej generacji zatwierdzono ukończenie 15 specyfikacji dotyczącej 5G w wersji Standalone (SA). Jest to, po wydaniu w grudniu ub.r. specyfikacji 5G NR dla operacji niestandardowych (NSA), pomyślne zakończenie kolejnego etapu standaryzacji 5G. czytaj więcejHuawei Huawei Hero Maker – stwórz grę i sprzedawaj ją na całym świecie
Od małego, lokalnego studia do przedsiębiorstwa operującego na wielu rynkach. Taka ścieżka kariery to marzenie wielu deweloperów gier i aplikacji. Od teraz osiągnięcie światowego sukcesu może być o wiele łatwiejsze, dzięki Huawei Hero Maker – programowi wsparcia dla niezależnych twórców. Polski deweloper Fuero Games jako pierwszy skorzysta z tej szansy. czytaj więcejHuawei Huawei Consumer Business Group prezentuje wyniki za pierwszą połowę 2018 roku
Huawei Consumer Business Group (CBG) ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2018 roku. Firma zanotowała solidny wzrost, dostarczając na ogólnoświatowy rynek ponad 95 milionów sztuk smartfonów. Według danych IDC, w II kwartale 2018 Huawei stał się drugim co do wielkości producentem smartfonów na świecie z udziałem w rynku światowym na poziomie 15,8%. czytaj więcejNews HUAWEI honoruje prof. Erdala Arikana, ojca kodów biegunowych 5G, za wkład w rozwój technologii komunikacyjnych
Założyciel Huawei wręczył specjalną nagrodę prof. dr. Erdalowi Arikanowi, wynalazcy kodów biegunowych dla 5G, za jego wybitny wkład w rozwój technologii komunikacyjnych. Podczas uroczystości, która odbyła się w siedzibie firmy w Shenzhen, uhonorowano także ponad 100 naukowców i inżynierów z Huawei, którzy pracują nad normami technologicznymi i badaniami eksperymentalnymi. czytaj więcejHuawei Huawei Nova 3 w Polsce już od 16 sierpnia 2018
Duży ekran, doskonały design oraz flagowe możliwości dostępne w przystępnej cenie – to atuty najnowszego członka rodziny smartfonów Huawei, modelu Nova 3, który 18 lipca miał oficjalną premierę w Chinach. Telefon oferuje też najwyższą jakość zdjęć w każdych warunkach. Urządzenie wyposażone jest w aż cztery obiektywy napędzane sztuczną inteligencją: dwa z przodu dla doskonałego selfie i dwa z tyłu. W Polsce Nova 3 będzie dostępny od 16 sierpnia – w ofercie Polkomtela i w sieciach sklepów z elektroniką użytkową. czytaj więcejHuawei Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej
Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody. czytaj więcejHuawei Turbodoładownie w smartfonach Huawei dzięki technologii GPU Turbo
Huawei ogłosił kalendarz aktualizacji, która wniesie do jego smartfonów nowatorskie rozwiązanie – GPU Turbo. To technologia, która pozwala na szybsze aż o 60 procent przetwarzanie grafiki w telefonie, przy jednoczesnym 30-procentowym spadku poboru energii przez procesor. Będzie mieć ona zastosowanie w grach mobilnych oraz przy wykorzystaniu technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Jeszcze w sierpniu GPU Turbo trafi do użytkowników smartfonów Huawei P20, P20 Pro oraz Mate 10 Pro. czytaj więcejHuawei Huawei podpisało z China Unicom umowę o strategicznym partnerstwie 5G
Podczas tegorocznych targów Mobile World Congress w Szanghaju (MWC Shanghai) firmy China Unicom i Huawei zawarły porozumienie o partnerstwie strategicznym w obszarze 5G. W wydarzeniu wzięli udział Shao Guanglu, wiceprezes China Unicom Group, oraz Ryan Ding, dyrektor wykonawczy Huawei i prezes Huawei Carrier Business Group. Huawei i China Unicom skoncentrują się na weryfikacji technicznej E2E 5G, współpracy z partnerami w branży wertykalnej, budowaniu ekosystemu 5G oraz integracji i promocji usług dla sieci nowej generacji. czytaj więcejHuawei Firmy Huawei i Audi podpisały porozumienie dotyczące współpracy w zakresie inteligentnych pojazdów
Firma Huawei podpisała w Berlinie porozumienie o współpracy z niemieckim producentem samochodów Audi. Dotyczy ona rozwoju inteligentnych pojazdów połączonych z siecią. Umowa stanowi część szeroko zakrojonego partnerstwa między przedsiębiorstwami z obu krajów, zainicjowanego przez premiera Chin Li Keqiang i kanclerz Niemiec Angelę Merkel. czytaj więcejHuawei Rusza Huawei Next Image - międzynarodowy konkurs zdjęć wykonanych smartfonami Huawei
10 000 euro i 10-dniowe warsztaty fotograficzne z National Geographic we Włoszech dla zdobywcy Grand Prix w konkursie Huawei Next Image, do którego może zgłosić się każdy pasjonat fotografii mobilnej. To jedne z wielu nagród, po które może sięgnąć zarówno amator, jak i profesjonalista. Warunkiem jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei. Prace konkursowe można zgłaszać do 20 sierpnia na stronie http://campaign.consumer.huawei.com/pl/. czytaj więcejHuawei Huawei współpracuje z przemysłem mobilnym, aby dostarczyć kompletny system 5G w standardzie On Time
Podczas 80. posiedzenia plenarnego grupy 3GPP TSG, odpowiedzialnej za rozwój łączności nowej generacji zatwierdzono ukończenie 15 specyfikacji dotyczącej 5G w wersji Standalone (SA). Jest to, po wydaniu w grudniu ub.r. specyfikacji 5G NR dla operacji niestandardowych (NSA), pomyślne zakończenie kolejnego etapu standaryzacji 5G. czytaj więcejHuawei Huawei Hero Maker – stwórz grę i sprzedawaj ją na całym świecie
Od małego, lokalnego studia do przedsiębiorstwa operującego na wielu rynkach. Taka ścieżka kariery to marzenie wielu deweloperów gier i aplikacji. Od teraz osiągnięcie światowego sukcesu może być o wiele łatwiejsze, dzięki Huawei Hero Maker – programowi wsparcia dla niezależnych twórców. Polski deweloper Fuero Games jako pierwszy skorzysta z tej szansy. czytaj więcejWiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?
Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej